Mimo że Microsoft siłą pchnął Skype’a dla Windows na niezadowolonych użytkowników, z pewnością jest kilka dobrych rzeczy na Skype 8. Jedną z nich są Skype Bookmarks. Jak sama nazwa mówi, możesz ustawić zakładkę do dowolnej wiadomości w dowolnej rozmowie. Jest to proste, a jednak bardzo przydatne, jeśli prowadzisz długą rozmowę z tysiącami wymienianych wiadomości.
Dzięki niemu zawsze możesz dojść do określonego punktu. Dzisiaj pokażemy, jak łatwo dodawać do zakładek wiadomości na Skype.
Jak dodawać zakładki do wiadomości w Skype
Dodawanie zakładek do wiadomości na Skype jest raczej proste. To, co musisz zrobić, to kliknąć prawym przyciskiem myszy wiadomość, którą chcesz dodać do zakładek, i wybierz Dodaj zakładkę. Tak, to takie proste. Może ci to pomóc, jeśli zdecydowanie jest coś, o czym musisz pamiętać lub wrócić po pewnym czasie.
Oto procedura:
- Otwórz Skype.
- Wybierz rozmowę z wiadomością, którą chcesz dodać do zakładek.
- Kliknij wiadomość prawym przyciskiem myszy (lub w menu z trzema kropkami) i wybierz Dodaj zakładkę.
Teraz pytanie brzmi, gdzie można znaleźć zakładki. To całkiem proste. Wystarczy kliknąć obraz konta w lewym górnym rogu i wybrać zakładki z menu rozwijanego.
Tam możesz oczywiście przejść do dokładnego miejsca w rozmowie, z którego zabrano zakładkę. Możesz również przekazać wiadomość dalej.
Nic dziwnego, że ta funkcja może się przydać w różnych scenariuszach. Możesz użyć sekcji Zakładka jako notatki, aby przypomnieć sobie o rozmowie i wrócić do tej rozmowy w celu uzyskania dodatkowego kontekstu. Więcej niż mile widziane dodanie Microsoft do Skype, aby być całkowicie uczciwym.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o nowościach Skype i przekonać się, że zdecydowanie lepszej wersji Skype (wersja klasyczna) już nie ma, sprawdź ten artykuł. Mamy nadzieję, że była to pouczająca lektura i możesz dodawać zakładki Skype bez żadnych problemów, postępując zgodnie z naszymi instrukcjami.
Zatwierdź