Od Microsoft Outlook jest wyposażony w wiele funkcji, pozostaje standardową platformą e-mail i kalendarza dla milionów użytkowników. Został zaprojektowany, aby pomóc użytkownikom w efektywniejszym zarządzaniu czasem pracy. Ale kiedy wielu użytkowników współpracuje, w jaki sposób upewniają się, że nie otrzymują wezwania na spotkanie poza godzinami pracy? Wyświetlając godziny pracy w Outlooku! Dzisiaj przyjrzymy się metodzie, która pozwala pokaż swoje godziny pracy do twoich kolegów w Outlooku.
Pokaż godziny pracy w Outlooku
Asystent planowania wyświetla sugerowane czasy na podstawie dostępności w wybranym dniu i godzinie. Podczas tworzenia wezwania na spotkanie w programie Outlook Asystent planowania (dostępny przez Spotkania) próbuje znaleźć przedział czasowy, w którym ty i twoi koledzy jesteście wolni.
Asystent planowania nie wyświetla jednak godzin od północy do północy. Domyślnie tydzień roboczy jest ustawiony od poniedziałku do piątku, a dzień roboczy trwa od 8 rano. do 5 po południu Pierwszym dniem tygodnia w Kalendarzu jest niedziela.
Możesz zmienić te godziny pracy na cokolwiek, co Ci odpowiada. Dla tego,
Kliknij Plik> Opcje> Kalendarz i wyszukaj „Czas pracy‘ Sekcja. Zmień godziny pracy zgodnie ze swoimi wymaganiami.
Tutaj musimy to zmienić, od 8 rano do 2 po południu.
Teraz, jeśli otworzymy nowe wezwanie na spotkanie i klikniemy Asystenta planowania, nasze godziny pracy zmienią się, aby odzwierciedlić nowe wartości. Ponadto program Outlook wyświetli te godziny każdemu koledze, który ma dostęp do kalendarza i kiedy spróbuje umówić się na spotkanie z tobą.
Powinny nakładać się na godziny pracy twojego kolegi. Nawet jeśli nie, możesz utworzyć wezwanie na spotkanie i dodać współpracownika.
Program Outlook wyświetli mu godziny pracy. Jeśli którykolwiek z jego czasów pracy nie pokrywa się z czasami pracy, zostanie wyświetlony jako jasnoszary pasek, co oznacza „poza godzinami pracy„
W ten sposób możesz znaleźć wspólną płaszczyznę (godziny pracy) ze swoim kolegą i odpowiednio współpracować. Pomoże ci to zredukować ilość czasu spędzanego z członkami zespołu, próbując skrócić czas spotkania.