Wystąpił problem z komunikacją z Netflix [FIX THIS]

Netflix to jedna z najpopularniejszych internetowych usług strumieniowych opartych na subskrypcji. Platforma zawiera ogromną bibliotekę filmów i programów telewizyjnych.

Niektórzy użytkownicy systemu Windows 10 zgłosili irytujący problem z łącznością z Netflix.

Komunikat o błędzie Przepraszamy, wystąpił problem z komunikacją z Netflix. Proszę spróbuj ponownie uniemożliwia dostęp do treści wideo.

Jeśli utknąłeś z tym błędem, mamy szereg poprawek, które umożliwiają dostęp do treści Netflix.

Co zrobić, jeśli wystąpił problem z komunikacją z Netflix

1. Załaduj stronę ponownie

Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, to odświeżyć stronę internetową Netflix.

Po prostu kliknij Odświeżać w przeglądarce lub naciśnij Ctrl + R, aby ponownie załadować stronę i sprawdzić, czy to rozwiązało problem.

2. Uruchom ponownie komputer

Uruchamianie aplikacji i zadań może zakłócać prawidłowe działanie Netflix.

Uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy to rozwiąże problem.

3. Sprawdź swoje połączenie internetowe

  1. Przeprowadź test prędkości online, aby sprawdzić prędkość Internetu i ping
  2. Spróbuj załadować inne strony internetowe, aby sprawdzić, czy ładują się szybko, bez zakłóceń
  3. Wykonaj twardy reset modemu / routera
  4. Upewnij się, że komputer jest podłączony do Internetu za pośrednictwem połączenia przewodowego zamiast Wi-Fi
  5. Jeśli zauważysz, że twoje połączenie internetowe działa wolniej niż zwykle, skontaktuj się z dostawcą Internetu i poinformuj go o tym problemie.

4. Zaktualizuj sterownik karty graficznej

  1. Naciśnij klawisze logo Windows + R na klawiaturze> wpisz devmgmt.msc i naciśnij Enter, aby otworzyć Menedżera urządzeń
  2. Rozwiń Karty graficzne sekcja w oknie Menedżera urządzeń
  3. Kliknij prawym przyciskiem myszy każdy dostępny sterownik karty graficznej> wybierz Aktualizacja 
  4. Wybierz Wyszukaj automatycznie zaktualizowane oprogramowanie sterownika i poczekaj na zakończenie procesu
  5. Po zakończeniu aktualizacji uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy problem został rozwiązany

5. Pobierz aplikację Netflix

Spróbuj pobrać i zainstalować aplikację Netflix dla systemu Windows i sprawdź, czy ładowanie zawartości działa.

Mamy nadzieję, że co najmniej jedno z tych rozwiązań pomogło ci naprawić ten komunikat o błędzie Netflix. Jeśli natknąłeś się na inne działające rozwiązania, udostępnij je w sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji