Wielu użytkowników systemu Windows 10 zgłosiło problem, który zwykle występuje po uruchomieniu komputera.
Pojawia się irytujący komunikat o błędzie Wystąpił problem podczas uruchamiania C: UserAppDataLocalConduitBackgroundcontainer.dll monity podczas uruchamiania systemu Windows.
Ten konkretny błąd związany jest ze złośliwym oprogramowaniem zainstalowanym w systemie.
Szkodliwy plik uruchamia zaplanowane zadanie podczas uruchamiania systemu Windows, wywołując ten komunikat o błędzie.
Jeśli chcesz rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi rozwiązaniami.
Co zrobić, jeśli nie można uruchomić pliku backgroundcontainer.dll
1. Znajdź problematyczny plik za pomocą funkcji AutoRuns
- Pobierz AutoRuns, narzędzie, które pomoże ci rozwiązać problem
- Utwórz folder dla AutoRuns i rozpakuj tam pliki
- otwarty autoruns.exe i poczekaj, aż przeskanuje i zapełni wpisy systemu
- Po zakończeniu skanowania będziesz mógł zobaczyć Gotowy wiadomość i uzyskaj dostęp do listy wpisów pod Wszystko patka
- Wybierz Plik> Znajdź… z górnego menu> wpisz backgroundcontainer.dll i wybierz Znajdź następny
- Jeśli znajdzie plik, kliknij go prawym przyciskiem myszy i wybierz Usunąć
- Zamknij AutoRuns i uruchom ponownie komputer, aby zobaczyć, czy to rozwiązało problem.
2. Usuń zadanie
- Naciśnij klawisze logo Windows + R na klawiaturze> wpisz taskschd.msc i naciśnij Enter, aby otworzyć Harmonogram zadań
- Spróbuj znaleźć wpis związany z BackgroundContainer w bibliotece harmonogramu zadań
- Jeśli znajdziesz ten konkretny wpis, kliknij go prawym przyciskiem myszy i wybierz Usunąć
- Zamknij wszystkie otwarte aplikacje i uruchom ponownie komputer, aby sprawdzić, czy problem został rozwiązany.
3. Zresetuj ustawienia przeglądarki
Usuń adware BackgroundContainer z Google Chrome, wykonując następujące czynności:
- Kliknij ikonę trzech kropek w prawym górnym rogu Chrome> otwórz Ustawienia
- Przewiń w dół i kliknij zaawansowane
- Pod Zresetuj i posprzątaj sekcja kliknij Przywróć ustawienia do ich oryginalnych ustawień domyślnych
- Kliknij Resetowanie ustawień i poczekaj na rozpoczęcie procesu.
Mamy nadzieję, że postępując zgodnie z naszymi rozwiązaniami, udało się rozwiązać problem powodujący wyskakiwanie pliku backgroundcontainer.dll.
Jeśli uważasz, że ten artykuł był pomocny, zostaw komentarz w sekcji komentarzy poniżej.