Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku backgroundcontainer.dll [QUICK FIX]

Wielu użytkowników systemu Windows 10 zgłosiło problem, który zwykle występuje po uruchomieniu komputera.

Pojawia się irytujący komunikat o błędzie Wystąpił problem podczas uruchamiania C: UserAppDataLocalConduitBackgroundcontainer.dll monity podczas uruchamiania systemu Windows.

Ten konkretny błąd związany jest ze złośliwym oprogramowaniem zainstalowanym w systemie.

Szkodliwy plik uruchamia zaplanowane zadanie podczas uruchamiania systemu Windows, wywołując ten komunikat o błędzie.

Jeśli chcesz rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi rozwiązaniami.

Co zrobić, jeśli nie można uruchomić pliku backgroundcontainer.dll

1. Znajdź problematyczny plik za pomocą funkcji AutoRuns

  1. Pobierz AutoRuns, narzędzie, które pomoże ci rozwiązać problem
  2. Utwórz folder dla AutoRuns i rozpakuj tam pliki
  3. otwarty autoruns.exe i poczekaj, aż przeskanuje i zapełni wpisy systemu
  4. Po zakończeniu skanowania będziesz mógł zobaczyć Gotowy wiadomość i uzyskaj dostęp do listy wpisów pod Wszystko patka
  5. Wybierz Plik> Znajdź… z górnego menu> wpisz backgroundcontainer.dll i wybierz Znajdź następny
  6. Jeśli znajdzie plik, kliknij go prawym przyciskiem myszy i wybierz Usunąć
  7. Zamknij AutoRuns i uruchom ponownie komputer, aby zobaczyć, czy to rozwiązało problem.

2. Usuń zadanie

  1. Naciśnij klawisze logo Windows + R na klawiaturze> wpisz taskschd.msc i naciśnij Enter, aby otworzyć Harmonogram zadań
  2. Spróbuj znaleźć wpis związany z BackgroundContainer w bibliotece harmonogramu zadań
  3. Jeśli znajdziesz ten konkretny wpis, kliknij go prawym przyciskiem myszy i wybierz Usunąć
  4. Zamknij wszystkie otwarte aplikacje i uruchom ponownie komputer, aby sprawdzić, czy problem został rozwiązany.

3. Zresetuj ustawienia przeglądarki

Usuń adware BackgroundContainer z Google Chrome, wykonując następujące czynności:

  1. Kliknij ikonę trzech kropek w prawym górnym rogu Chrome> otwórz Ustawienia
  2. Przewiń w dół i kliknij zaawansowane
  3. Pod Zresetuj i posprzątaj sekcja kliknij Przywróć ustawienia do ich oryginalnych ustawień domyślnych
  4. Kliknij Resetowanie ustawień i poczekaj na rozpoczęcie procesu.

Mamy nadzieję, że postępując zgodnie z naszymi rozwiązaniami, udało się rozwiązać problem powodujący wyskakiwanie pliku backgroundcontainer.dll.

Jeśli uważasz, że ten artykuł był pomocny, zostaw komentarz w sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji