W ten sposób możesz rozwiązać problemy z kodem bezpieczeństwa Skype na PC

Skype to aplikacja zapewniająca połączenia głosowe i funkcje czatu wideo.

Aplikacja działa na wielu urządzeniach: komputerach, telefonach komórkowych, tabletach, smartwatche, a nawet konsolach Xbox One.

Możesz używać Skype również do przesyłania wiadomości błyskawicznych.

Nie wszyscy użytkownicy Skype potrzebują aplikacji codziennie, dlatego niektórzy zapominają o danych logowania.

Aby odzyskać zapomniane informacje, na zarejestrowany adres e-mail wysyłany jest 6-cyfrowy kod weryfikacyjny.

Podczas próby odzyskania konta niektórzy użytkownicy zgłosili, że w ogóle nie otrzymali kodu weryfikacyjnego.

Ten problem staje się bardzo denerwujący, ponieważ użytkownicy nie mają już dostępu do swoich kont Skype.

Aby rozwiązać ten problem, opracowaliśmy kilka rozwiązań, które wymienimy poniżej.

Nie otrzymałem mojego kodu weryfikacyjnego e-mail Skype

  1. Zweryfikuj spam / śmieci
  2. Wypróbuj inną przeglądarkę
  3. Sprawdź główny adres e-mail
  4. Sprawdź dostawcę usług e-mail
  5. Skorzystaj z formularza odzyskiwania

1. Sprawdź spam / śmiecisprawdź wiadomości e-mail ze spamem

Spróbuj zajrzeć do folderu Spam / śmieci i sprawdź, czy masz jakieś wiadomości e-mail od zespołu weryfikacyjnego Microsoft. Czasami kod może wylądować w folderze śmieci, a nie w skrzynce odbiorczej.

2. Wypróbuj inną przeglądarkę

Niektórzy użytkownicy zgłosili otrzymanie kodu odzyskiwania po zalogowaniu się do poczty e-mail za pośrednictwem innej przeglądarki internetowej.

Istnieje wiele przeglądarek do wyboru.

Jeśli interesuje Cię bezpieczne, szybkie i prywatne przeglądanie, zalecamy zainstalowanie przeglądarki UR.

Rekomendacja redakcji
Twoja przeglądarka
Przeglądarka UR

  • Szybkie ładowanie strony
  • Prywatność na poziomie VPN
  • Rozszerzona ochrona
  • Wbudowany skaner antywirusowy

Pobierz teraz przeglądarkę UR

3. Sprawdź główny adres e-mail

Jeśli masz więcej niż jeden adres e-mail powiązany z kontem Microsoft, sprawdź główny adres e-mail.

Kod odzyskiwania nie jest wysyłany na wszystkie połączone adresy e-mail, dlatego sprawdzenie poprawności adresu jest konieczne.

4. Sprawdź dostawcę usług e-mail

Czasami dostawcy usług e-mail napotykają problemy z serwerem. Dlatego ważne jest, aby upewnić się, że ich serwery są uruchomione.

Spróbuj wysłać wiadomość e-mail lub poproś innych o wysłanie wiadomości e-mail / wymuś prośbę z innej witryny.

Jeśli zauważysz, że nadal nie otrzymujesz e-maili z w pełni działającym połączeniem internetowym, być może trzeba będzie chwilę poczekać, aż usługa zacznie ponownie działać.

5. Skorzystaj z formularza odzyskiwaniaodzyskać konto Microsoft

Jeśli regularne odzyskiwanie konta nie działa, spróbuj wypełnić formularz odzyskiwania na stronie internetowej Microsoft.

Tam musisz podać wymagane informacje o koncie. Odpowiedz na konkretne pytania, aby pomóc firmie Microsoft zidentyfikować cię.

Formularz weryfikacyjny jest wysyłany do agenta, który sprawdzi twoje konto i udzieli odpowiedzi tak szybko, jak to możliwe. Nie zajmie to więcej niż 48 godzin.

Mamy nadzieję, że nasze rozwiązania pomogły Ci rozwiązać problemy z kodem bezpieczeństwa Skype.

Jeśli podobał Ci się ten artykuł, zostaw komentarz w sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji