Synchronizacja schowka programu Teamviewer nie działa [FIX]

Teamviewer to jedna z najlepszych aplikacji do zdalnej pomocy, ale wielu użytkowników zgłosiło, że synchronizacja schowka Teamviewer nie działa. Może to być duży problem, zwłaszcza jeśli próbujesz zdalnie pomóc współpracownikowi lub znajomemu zdalnie.

Oto jak jeden użytkownik opisał problem na forach społeczności Teamviewer:

Właśnie kupiliśmy przedsiębiorstwo, a jeśli nie możemy skopiować i wkleić hosta systemu Windows 10 do okna telewizora, jest to przełom.
Próbowałem z zaznaczonymi i niezaznaczonymi Schowkami synchronizacji. Wiele razy zrestartowałem telewizor z obiema opcjami.
To nie działa.
Czy jest to poprawione, czy musimy zlikwidować nasze konto, aby znaleźć coś, co ma tę funkcję?

Udało nam się znaleźć szereg prostych poprawek, które powinny naprawić tę niedogodność.

Co zrobić, jeśli kopiowanie wklej nie działa w Teamviewer?

1. Upewnij się, że włączona jest synchronizacja schowka

  1. Otwórz Teamviewer.
  2. W górnym menu kliknij Dodatki > wybierz Opcje
  3. Kliknij Zaawansowane.
  4. Wybierz Pokaż ustawienia zaawansowane.
  5. Znaleźć Zaawansowane ustawienia połączeń z innymi komputerami opcja> sprawdź Synchronizacja schowka pudełko.
    synchronizacja schowka umożliwia synchronizację schowka w programie teamviewer
  6. naciśnij dobrze i uruchom ponownie Teamviewer.

Masz problemy z Teamviewer? Napraw je wszystkie za pomocą tego szczegółowego przewodnika!

2. Uruchom ponownie komputer

  1. Idź do Menu Start.
  2. Kliknij Moc przycisk i wybierz Uruchom ponownie z menu.
    zrestartuj synchronizację schowka PC teamviewer nie działa

3. Użyj opcji Kopiuj — Wklej zamiast skrótów klawiaturowych

don't use keyboard shortcuts teamviewer clipboard synchronization not working

  1. Kliknij prawym przyciskiem myszy tekst, który chcesz skopiować.
  2. Teraz wybierz Kopiuj wklej w zależności od twoich potrzeb

Mamy nadzieję, że nasz przewodnik pomógł ci rozwiązać problemy z synchronizacją schowka Teamviewer. Jak widać, problem ten można łatwo naprawić i wystarczy włączyć funkcję synchronizacji schowka, aby móc go poprawnie używać.

Jeśli którekolwiek z naszych rozwiązań zadziałało, możesz zostawić komentarz w sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji