Surface Dial nie chce się włączyć? Napraw to za pomocą tych rozwiązań

Surface Dial to nowe interaktywne narzędzie stworzone, aby pomóc twórcom, takim jak artyści lub projektanci, w ich twórczych poszukiwaniach, ale wielu użytkowników twierdziło, że Surface Dial się nie włącza. To może być problem. W dzisiejszym artykule pokażemy, jak rozwiązać ten problem raz na zawsze.

Co zrobić, jeśli Surface Dial nie chce się włączyć?

  1. Zresetuj pokrętło Surface
  2. Wymień baterie

1. Zresetuj pokrętło Surface

Jeśli Surface Dial nie chce się włączyć, możesz rozwiązać problem, po prostu resetując urządzenie. Możesz to zrobić, wykonując następujące kroki:

  1. Otwórz pokrywę baterii i fizycznie wyjmij baterie AAA.
  2. Poczekaj kilka sekund i włóż baterie ponownie.
  3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk obok komory baterii. Zrób to, aż lampka Bluetooth zacznie migać. Lampka Bluetooth znajduje się po drugiej stronie komory baterii.
  4. Teraz uruchom ponownie komputer.
  5. Postępuj zgodnie ze standardową procedurą parowania Surface Dial z komputerem.
  6. W tym celu kliknij Początek > Ustawienia > Urządzenia. Pod Bluetooth inne urządzenia, przełączać Bluetooth ustawienie na Na.
    Wygrana tarcza powierzchniowa't turn on bluetooth and other devices
  7. Z listy pobliskich urządzeń Bluetooth wykrytych przez komputer wybierz Tarcza powierzchniowa. Postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami na ekranie. Jesteś teraz gotowy do pracy.

2. Wymień baterie

baterie bluetooth i inne urządzenia

Najczęściej rozładowane baterie powodują, że Surface Dial się nie włącza. Po prostu ich wymiana powinna być wszystkim, co musisz zrobić.

  1. Otwórz pokrywę baterii i upewnij się, że baterie są prawidłowo włożone.
  2. Wyjmij baterie i włóż je ponownie we właściwej kolejności.
  3. Naciśnij przycisk parowania.
  4. Jeśli dioda LED nie zaświeci się po 10 sekundach, potrzebny będzie nowy zestaw baterii.

To powinno być wszystko, co możesz zrobić, jeśli Surface Dial nie chce się włączyć. Jeśli problem będzie się powtarzał, być może pochodzi on ze sprzętu. W takim przypadku skontaktuj się z centrum serwisowym.

Link do głównej publikacji