Relacja zaufania między tą stacją roboczą a domeną podstawową nie powiodła się [FIX]

Każdego dnia wyskakują nowe błędy związane z Windows 8, a naszą misją jest rozmawianie o nich i dostarczanie poprawek, jeśli wiemy lub są jakieś.

Dzisiaj analizujemy problem relacji zaufania między tą stacją roboczą a domeną podstawową. Ten błąd może wystąpić podczas próby zalogowania się za pomocą protokołu pulpitu zdalnego, ICA lub konsoli.

Stacja robocza, do której próbujesz uzyskać dostęp, nie może bezpiecznie komunikować się z domeną Active Directory, do której należy, wywołując błąd i umożliwiając dostęp tylko do kont lokalnych.  

Ostatnio ktoś narzekał na forach społeczności Microsoft na ten problem, mówiąc:

Relacja zaufania między tą stacją roboczą a domeną podstawową nie powiodła się; Co może być przyczyną tego błędu. Ponowne dołączenie do domeny rozwiąże ten problem przez kilka dni, a następnie problem pojawi się ponownie. Czy jest jakieś rozwiązanie?

Patrząc online, oto poprawki, które udało nam się znaleźć.

Sposoby rozwiązania relacji zaufania między tą stacją roboczą a domeną podstawową Błąd nie powiódł się

Rozwiązania od dołu są od siebie niezależne i mam nadzieję, że okażą się dla Ciebie pomocne.

  • Spróbuj zalogować się lokalnie jako administrator lokalny. Następnie wejdź do Sieć narzędzie Panel sterowania, Wybierz Zmiana i wprowadź nazwę grupy roboczej, opuszczając domenę. Następnie uruchom ponownie komputer i zaloguj się jako administrator lokalny.
  •  Spróbuj usunąć istniejące konto komputera w Menedżer serwera, utwórz ponownie konto komputera, zsynchronizuj domenę, a następnie klient ponownie przyłączy się do domeny
  • Zresetuj hasło administratora lokalnego, a następnie wyloguj się i zaloguj jako administrator lokalny, aby je przetestować. Następnie zmień domenę na członka grupy roboczej, uruchom ponownie zgodnie z monitem, zaloguj się jako administrator lokalny, a następnie ponownie dołącz do domeny
  • Zaloguj się do AD, przejdź do Domeny AD i trusty powierzchnia. Znajdź domenę, kliknij ją prawym przyciskiem myszy i przejdź do zarządzania. Następnie znajdź odpowiednią maszynę pod Komputery kliknij kartę prawym przyciskiem myszy, a następnie Zresetuj konto.  Następnie spróbuj zalogować się do użytkownika na danym komputerze klienckim
  • Usuń konto komputera z AD w Użytkownicy i komputery przystawki na stacji roboczej DC lub mgmt. Następnie ręcznie dodaj konto komputera z Użytkownicy i komputery przystawki na stacji roboczej DC lub mgmt. Zachowaj ostrożność, aby podczas dodawania komputera z powrotem do AD wprowadzić nazwę użytkownika domeny konta, które może zalogować się do komputera jako członek użytkowników, którzy mogą dołączyć ten komputer do domeny. Następnie przejdź do komputera z problemem, zaloguj się przy użyciu nazwy użytkownika, a następnie dodaj go do domeny z komputera

-CZYTAJ TAKŻE: Przypadkowo usunięte konto administratora? Oto jak to naprawić

Te poprawki są również dostępne dla systemu Windows 7 i Windows 10, więc spróbuj je:

  1. Włóż oryginalnie zainstalowaną wersję systemu Windows Vista lub Windows 7 DVD. Pamiętaj, że musi pasować do bieżącej instalacji. Nie zadziała, jeśli instalacyjny dysk DVD z systemem Windows Vista x64 zostanie użyty do instalacji systemu Windows Vista x86 lub odwrotnie. Ta sama zasada w systemie Windows 7.
  2. Zresetuj komputer i uruchom komputer z dysku DVD.
  3. Wybierz opcję Napraw swój komputer.
  4. Początek wiersz polecenia.
  5. Rodzaj DO: lub  RE: (niektóre systemy mają partycję odzyskiwania na C 🙂 i naciśnij WCHODZIĆ.
  6. Rodzaj  cd WindowsSystem32 i naciśnij WCHODZIĆ.
  7. Rodzaj  skopiuj Utilman.exe Utilman.exe.bak i naciśnij WCHODZIĆ.
    Rodzaj skopiuj cmd.exe utilman.exe i naciśnij WCHODZIĆ.
  8. Rodzaj wyjście naciśnij WCHODZIĆ i zrestartuj system.
  9. Na ekranie logowania naciśnij Klawisz Windows + U i uruchom okno cmd.exe.
  10. Rodzaj UŻYTKOWNIK SIECI i naciśnij WCHODZIĆ. Typowe wyjście takie jak to pokaże:

    Konta użytkowników dla WORKSTATION ——————————————————————————-
    Administrator ASPNET OwnerGuest Polecenie zostało wykonane pomyślnie.

  11. Aby zmienić hasło administratora, wpisz Hasło administratora US NET. Zmień hasło na pożądane, na przykład: 4dm! N123 i naciśnij WCHODZIĆ.
  12. Teraz z powrotem na ekranie logowania zaloguj się jako Administrator. Jeśli logowanie nie powiedzie się z wyjściem wyłączonym z konta, spróbuj ponownie z inną nazwą użytkownika. Zobacz krok 10, aby zobaczyć inne konta dostępne.
  13. W systemie Windows kliknij prawym przyciskiem myszy na ikonie Komputer i wybierz Nieruchomości. Kliknij Zaawansowane ustawienia systemu i w Właściwości systemu w oknie dialogowym wybierz Nazwa komputera kartę i kliknij Zmiana przycisk. Wybierz Grupa robocza: w Członkiem: sekcja i wprowadź CONTOSO. Po zastosowaniu zmian uruchom ponownie system.
  14. Po ponownym uruchomieniu systemu zaloguj się ponownie i dołącz do domeny CONTOSO, robiąc to samo w kroku 13. Zamiast wybierać grupę roboczą, wybierz DOMENA. Po zastosowaniu zmian uruchom ponownie komputer i zaloguj się przy użyciu poświadczeń DOMAIN.

-PRZECZYTAJ TAKŻE: Dlaczego warto uaktualnić system Windows 8, 8.1 do systemu Windows 10

Jeśli wszystkie powyższe rozwiązania nie działały, zalecamy przejrzenie tej oficjalnej strony pomocy technicznej firmy Microsoft. Jeśli to też nie pomogło, wypróbuj również ten artykuł.

Opowiedz nam o swoich postępach w sekcji komentarzy poniżej. Jeśli znalazłeś inny sposób rozwiązania tego problemu, nie zapomnij go udostępnić.

Link do głównej publikacji