Problemy z Adobe Creative Cloud w systemie Windows 10 [FIX]

Z oprogramowania Adobe korzystają miliony użytkowników i jest to także drogie oprogramowanie. Często masz problem, jeśli masz problemy z produktami Adobe Creative Cloud w systemie Windows 10.

Użytkownicy zgłaszają, że po zainstalowaniu Adobe Creative Cloud wiele podstawowych aplikacji, takich jak na przykład Photoshop, nie ładuje się lub ładuje, ale nie działa dobrze.

Jak możesz sobie wyobrazić, jest to duży problem, zwłaszcza jeśli profesjonalnie używasz oprogramowania Adobe. Jeśli masz te problemy, nie musisz się martwić, ponieważ mamy kilka rozwiązań, które mogą Ci pomóc.

Kroki rozwiązywania problemów z produktami Adobe Creative Cloud:

  1. Upewnij się, że twój system Windows 10 jest aktualny
  2. Pobierz pakiet redystrybucyjny Microsoft Visual C ++
  3. Zaktualizuj aplikację Creative Cloud na komputer do najnowszej wersji
  4. Usuń folder OOBE

Rozwiązanie 1 — Upewnij się, że twój system Windows 10 jest aktualny

Użytkownicy potwierdzają, że problemy z Adobe Creative Cloud są zazwyczaj rozwiązywane po aktualizacji systemu Windows 10 do najnowszej wersji.

Firma Microsoft zdaje sobie sprawę z tego problemu i ciężko pracuje, aby rozwiązać wszelkie problemy związane z niekompatybilnością oprogramowania Adobe, dlatego pierwszym krokiem jest aktualizacja systemu Windows 10 do najnowszej wersji.

Rozwiązanie 2 — Pobierz pakiet redystrybucyjny Microsoft Visual C ++

Jeśli nadal nie można uruchomić aplikacji, może być konieczna ponowna instalacja pakietu redystrybucyjnego Microsoft Visual C ++. Aplikacje Adobe w dużej mierze polegają na Microsoft Visual C ++ Redistributable, więc będziesz musiał go zainstalować.

Według Microsoft aplikacje Adobe wymagają Microsoft Visual C ++ Redistributable 2012 i można go pobrać ze strony internetowej Microsoft za darmo.

Upewnij się, że pobierasz i instalujesz wersje x86 i x64, jeśli używasz 64-bitowego systemu operacyjnego. Jeśli chodzi o link do pobrania, możesz pobrać Microsoft Visual C ++ Redistributable 2012 tutaj.

Ponadto możesz spróbować pobrać program Visual Studio 2013. Oto link do wszystkich dostępnych wersji Visual Studio Redistributable.

Pamiętaj tylko o ponownym uruchomieniu komputera po zainstalowaniu programu Visual Studio Redistributable, aby zastosować zmiany.

Rozwiązanie 3 — Zaktualizuj aplikację Creative Cloud na komputer do najnowszej wersji

Zazwyczaj aktualizacja do najnowszej wersji rozwiązuje problem i jest dość prosta. Przed rozpoczęciem procesu sprawdź swoją wersję Creative Cloud:

  1. W aplikacji komputerowej Creative Cloud kliknij 3 kropki w prawym górnym rogu.
  2. Iść do Preferencje.
  3. w Karta Ogólne, Kliknij Konto i tam znajdziesz swoją wersję.

Jeśli musisz zaktualizować, wykonaj następujące czynności:

  1. Zamknij aplikację Creative Cloud na komputer.
  2. Przejdź do tego linku i pobierz najnowszą wersję. Po zakończeniu pobierania zainstaluj go i możesz zacząć.

Rozwiązanie 4 — Usuń folder OOBE

Najpierw musisz zlokalizować folder AppData, który domyślnie jest ukryty. Aby znaleźć folder, wykonaj następujące czynności:

  1. w Pasek wyszukiwania rodzaj Panel sterowania. Kliknij wynik.
  2. W Panelu sterowania przejdź do wygląd i personalizacja.
  3. Pod Opcje Eksploratora plików Kliknij Pokaż ukryte pliki i foldery.
  4. Na wyświetlonej liście sprawdź Pokaż ukryte pliki, foldery i dyski a następnie kliknij Zastosować.

Teraz musisz usunąć zawartość folderu OOBE:

  1. Zamknij aplikację Creative Cloud na komputer.
  2. Iść do C: UsersAppDataLocalAdobeOOBE 
  3. Usuń wszystkie pliki z folderu OOBE.
  4. Uruchom ponownie komputer, a następnie aplikację Creative Cloud.

Ponieważ treść w folderze OOBE zostanie odbudowana, będziesz musiał poczekać nieco dłużej niż zwykle, aby aplikacja się załadowała. Nie panikuj, po prostu zostaw aplikację na kilka minut.

  • Jak widać, naprawienie tych problemów jest stosunkowo łatwe. Musisz tylko aktualizować system Windows 10, aktualizować aplikację i mieć zainstalowany program Visual Studio.

    Jeśli masz więcej pytań lub wątpliwości dotyczących Adobe Creative Cloud, możesz je udostępnić w sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji