POPRAWKA: Skype nie pozwoli mi wpisać nazwy użytkownika ani hasła

Kroki prowadzące do rozwiązania problemów z nazwą użytkownika i hasłem Skype

  1. Sprawdź swoje biblioteki DLL
  2. Ponownie zainstaluj Skype
  3. Zaktualizuj komputer
  4. Dodatkowe rozwiązania

Wielu użytkowników systemu Windows, z różnych wersji, od systemu Windows 7 do najnowszego systemu Windows 10, zgłosiło problem dotyczący Skype nie pozwolą im wpisać nazwy użytkownika ani hasła. Oto kilka potencjalnych rozwiązań tego problemu.

Napraw wygraną Skype't Let me Type Username or Password

Dlaczego Skype nie zaakceptuje mojej nazwy użytkownika i hasła?

Kilku użytkowników systemu Windows skarżyło się na pewne problemy z procesem logowania Skype. Oto co powiedział jeden z użytkowników, których dotyczy problem:

To takie proste. Nie mogę kliknąć pola nazwy użytkownika ani hasła, aby wpisać hasło i zalogować się. Ponownie go zainstalowałem kilka razy, wszystkie przy użyciu różnych przeglądarek. Co mogę zrobić?

ROZWIĄZANE: Skype nie akceptuje nazwy użytkownika / hasła

Rozwiązanie 1 — Sprawdź swoje biblioteki DLL

Oto pierwsza poprawka, którą możesz wypróbować w przypadku tego konkretnego problemu, który wydaje się działać dla użytkowników systemu Windows 7, ale możesz również wypróbować to w innych wersjach

  1. Windows Start -> Wszystkie programy -> Akcesoria -> Kliknij prawym przyciskiem myszy Wiersz polecenia, wybierz „Uruchom jako administrator”
  2. W wierszu polecenia wpisz: cd c: windowssyswow64 i naciśnij klawisz Enter
  3. Następnie wpisz to — regsvr32 jscript.dll — a następnie naciśnij klawisz Enter:
  4. Następnie wpisz to i naciśnij klawisz Enter — regsvr32 jscript9.dll
  5. Po każdym wejściu powinieneś otrzymać komunikat informujący, że DllRegisterServer w XXX.dll się powiódł
  6. Zrestartuj swój komputer
  7. Sprawdź, czy Twój Internet Explorer może uruchomić JavaScript, otwierając tę ​​stronę http://javatester.org/javascript.html
  • Rozwiązanie 2 — Ponownie zainstaluj Skype i uruchom go jako administratora

    Jeśli to zadziała, oznacza to, że możesz używać internetowej wersji Skype’a, dopóki nie zorientujesz się, co jest nie tak z wersją komputerową. Jeśli działa w interfejsie internetowym, możesz całkowicie wyczyścić Skype ze stron internetowych, a następnie spróbować zainstalować go ponownie. Jednak to nie zawsze działa. Jednak zdaniem wielu użytkowników Skype nie musieli nawet odinstalowywać i instalować ponownie, ponieważ dodanie tych ciągów kodu rozwiązało problem.

    W rzeczywistości istnieją sytuacje, gdy wystarczy uruchomić oprogramowanie jako administrator, aby rozwiązać problem. Możesz także spróbować uruchomić aplikację w trybie zgodności i wybrać poprzednią wersję systemu Windows, w której powinna ona działać.

    Rozwiązanie 3 — Zaktualizuj komputer

    Jeśli nie korzystasz z najnowszej wersji systemu operacyjnego Windows 10, nie zdziw się, jeśli Skype nie działa dla Ciebie. Przestarzałe oprogramowanie jest jedną z najczęstszych przyczyn problemów ze Skype. Zainstaluj najnowszą aktualizację systemu Windows, a następnie sprawdź, czy możesz zalogować się do konta Skype.

    Dodatkowe rozwiązania

    Dodatkowe metody rozwiązywania problemów z logowaniem przez Skype można znaleźć w tym przewodniku rozwiązywania problemów.

    Zostaw swój komentarz poniżej i daj nam znać, czy to pomogło. Jeśli nie, być może możesz zasugerować inne potencjalne obejście tego problemu.

Link do głównej publikacji