POPRAWKA: Poczta, ludzie, aplikacje kalendarza nie działają w systemie Windows 10

3 szybkie kroki, aby rozwiązać problemy z pocztą i kalendarzem

  1. Użyj programu PowerShell
  2. Zainstaluj ponownie aplikacje
  3. Zresetuj pocztę i kalendarz
  4. Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacją Windows Store

Wiele aplikacji nie jest jeszcze w pełni zoptymalizowanych pod kątem wersji technicznych podglądu systemu Windows 10. Dotyczy to również wewnętrznych aplikacji Microsoft, takich jak Poczta, Kalendarz czy Ludzie.

Problem z aplikacjami Poczta, Kalendarz i Ludzie to dobrze znany problem, o którym Microsoft wie. Ale dopóki Microsoft nie usunie wszystkich błędów, mamy alternatywne rozwiązanie tego problemu.
Poczta, ludzie, aplikacje kalendarza Don't Work In Windows 10 Technical Preview

Rozwiązania problemów z pocztą i kalendarzem nie działają

Rozwiązanie 1: Użyj programu PowerShell

Musisz wykonać kilka czynności w wierszu polecenia, postępuj zgodnie z tymi instrukcjami:

  1. Przejdź do wyszukiwania, wpisz cmd i otwórz wiersz polecenia (jako administrator)
  2. Gdy otworzy się okno wiersza polecenia, wpisz PowerShell i naciśnij klawisz Enter (zauważysz, że okno pozostanie takie samo, ale wiersz polecenia rozpocznie się od „PS”)
  3. Aby usunąć niedziałające aplikacje do obsługi poczty, kalendarza i osób, wklej następujący wiersz polecenia i naciśnij klawisz Enter: Get-appxprovisionedpackage –online | gdzie-obiekt {$ _. nazwa_pakietu — podobnie jak „* windowscommunicationsapps *”} | remove-appxprovisionedpackage –online
  4. Poczekaj, aż pojawi się komunikat potwierdzający, że operacja została zakończona, i ponownie uruchom komputer.

Rozwiązanie 2: Zainstaluj ponownie aplikacje

Po ponownym uruchomieniu komputera wykonaj następujące czynności:

  1. Przejdź do menu Start i otwórz zielony kafelek aplikacji Store w sekcji Wszystkie aplikacje (nie otwieraj Windows Store z szarą płytką, ponieważ jest to wersja beta i prawdopodobnie ci nie pomoże)
  2. Zaloguj się do Windows Store za pomocą konta Microsoftzainstaluj ponownie aplikację kalendarza poczty Windows 10
  3. W Sklepie wyszukaj Mail. Powinieneś znaleźć wynik dla aplikacji Poczta, Kalendarz i Ludzie
  4. Wybierz wynik wyszukiwania i zainstaluj aplikacje
  5. Poczekaj na komunikat potwierdzający i gotowe (może pojawić się monit o dodanie konta płatniczego podczas instalacji, ale nie jest to konieczne, więc możesz pominąć tę część)

— POKREWNE: Najlepsze klienty i aplikacje e-mail dla systemu Windows 10

Rozwiązanie 3: Zresetuj pocztę i kalendarz

Jeśli powyższe kroki nie zadziałały, możesz zresetować aplikacje Poczta i Kalendarz, postępując zgodnie z tymi instrukcjami:

  1. Otwórz ustawienia.
  2. Kliknij Aplikacje.
  3. Kliknij Aplikacje funkcja.Resetowanie aplikacji poczty i kalendarza
  4. Znajdź pocztę i kalendarz, a następnie kliknij Opcje zaawansowane.
  5. Kliknij Resetuj.

zresetuj aplikację kalendarza poczty

Rozwiązanie 4: Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacją Windows Store

Ponieważ aplikacja Poczta i kalendarz jest aplikacją Microsoft Store, możesz również użyć wbudowanego narzędzia do rozwiązywania problemów w systemie Windows 10, aby rozwiązać problem.

Wszystko, co musisz zrobić, to przejść do Ustawienia> Aktualizacja Bezpieczeństwo> Narzędzie do rozwiązywania problemów> uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacją Windows Store.

narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami sklepu Windows

To powinno być wszystko, aplikacje Mail, Kalendarz i Ludzie powinny być teraz zainstalowane i widoczne w menu Start. Jeśli masz dodatkowe pytania lub uwagi, zapisz je w sekcji komentarzy poniżej, chcielibyśmy udzielić Ci dalszej pomocy.

Uwaga edytora: Ten post został pierwotnie opublikowany w kwietniu 2015 r. I od tego czasu został zaktualizowany pod kątem świeżości i dokładności.

Link do głównej publikacji