POPRAWKA: PIA brak dostępu do Internetu w systemie Windows 10

Połączenie VPN ma na celu pomóc użytkownikowi chronić jego prywatność podczas korzystania z sieci lub innych usług online, a także zapewnić bezpieczeństwo wrażliwych danych.

Problemy z łącznością mogą więc być spowodowane niezliczonymi problemami, takimi jak port używany przez aplikację ograniczoną lub zablokowaną w sieci.

PIA, lub Prywatny dostęp do Internetu VPN jest jedną z najpopularniejszych aplikacji zapewniających bezpieczeństwo dzięki swoim funkcjom, takim jak obsługa P2P, blokowanie reklam, blokowanie złośliwego oprogramowania, wiele bram, nieograniczona przepustowość, brak rejestrowania ruchu oraz ponad 3500 serwerów w 30 krajach na całym świecie.

Sieć VPN jest łatwa w użyciu, a nawet skonfigurowana, ale czasami w przypadku sieci VPN mogą wystąpić problemy z połączeniem z Internetem, nawet jeśli sieć VPN pokazuje, że jest połączona. Jeśli nie masz dostępu do Internetu podczas korzystania z PIA VPN, wypróbuj poniższe rozwiązania, aby to naprawić.

POPRAWKA: PIA brak dostępu do Internetu Windows 10

  1. Sprawdź swoje połączenie
  2. Połącz się z inną lokalizacją serwera
  3. Opróżnij DNS
  4. Zmień Zmień ustawienia proxy
  5. Zmień port używany przez VPN
  6. Sprawdź swój protokół VPN
  7. Sprawdź ustawienia DNS

1. Sprawdź swoje połączenie

Aby to zrobić, odłącz się od PIA VPN i spróbuj uzyskać dostęp bez aplikacji. Jeśli uda ci się uzyskać dostęp, ponownie podłącz VPN i wypróbuj następne rozwiązanie. Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do Internetu przy odłączonej sieci VPN, oznacza to, że masz problem z połączeniem internetowym. Uruchom ponownie urządzenie i sprawdź ustawienia sieciowe.

  • 2. Połącz się z inną lokalizacją serwera

    Ponieważ PIA ma 30 różnych lokalizacji serwerów, możesz wybrać lokalizację serwera inną niż poprzednio używana i połączyć się z nią.

    Jeśli masz dostęp do Internetu z nową lokalizacją serwera, oznacza to, że może występować tymczasowy problem z lokalizacją serwera, z której korzystałeś wcześniej.

    3. Opróżnij DNS

    Aby to zrobić:

    • Kliknij Start i wybierz Wszystkie aplikacje
    • Wybierz Akcesoria
    • Wpisz CMD w polu wyszukiwania, a następnie kliknij prawym przyciskiem myszy Wiersz polecenia i wybierz Uruchom jako administrator

    • Rodzaj ipconfig / flushdns i naciśnij enter. Potwierdzenie „Konfiguracja IP systemu Windows zakończyła się pomyślnie opróżnieniem bufora DNS Resolver‘ wyświetli się

    Zwykle pomaga to rozwiązać problemy z połączeniem.

    • 4. Zmień protokół VPN

      VPN wykorzystuje protokoły do ​​łączenia się z serwerem, a niektóre z protokołów obejmują L2TP, PPTOP, OpenVPN TCP i UDP.

      Czasami protokół może być blokowany w niektórych krajach, więc aby rozwiązać problem z dostępem do Internetu, wybierz protokoły w kolejności z OpenVPN TCP, L2TP, a następnie PPTP.

      Uwaga: jeśli nie możesz rozwiązać tego problemu, zalecamy przejście na dedykowane narzędzie VPN i sprawdzenie, czy błąd nadal występuje. Sugerujemy wypróbowanie CyberGhost 7 dla Windows. To świetne narzędzie, które ma doskonałą zgodność z systemem Windows 10 i szeroką gamę funkcji.

      Dlaczego warto wybrać CyberGhost?
      cyberghost VPN dla logo Windows
      Cyberghost dla Windows

      • 256-bitowe szyfrowanie AES
      • Ponad 3000 serwerów na całym świecie
      • Świetny plan cenowy
      • Doskonałe wsparcie

      Pobierz teraz CyberGhost VPN

      5. Zmień ustawienia proxy

      Wyłącz serwer proxy w przeglądarce Internet Explorer, wykonując następujące czynności:

      • Kliknij Narzędzia i wybierz Opcje internetowe

      Windows Defender nie usuwa trojana

      • Na karcie Połączenia kliknij Ustawienia sieci LAN
      • Odznacz wszystkie opcje oprócz ustawień automatycznego wykrywania
      • Kliknij OK i zamknij przeglądarkę
      • Otwórz ponownie przeglądarkę i spróbuj połączyć się z Internetem

      6. Zmień port używany przez VPN

      • Kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę PIA VPN na pasku menu lub pasku zadań
      • Odłącz od VPN
      • Kliknij ponownie ikonę prawym przyciskiem myszy i wybierz Ustawienia
      • Kliknij Zaawansowane
      • Ustaw typ połączenia na UDP
      • Zmień port zdalny na 1194
      • Kliknij przycisk Zapisz i połącz ponownie
      • Jeśli problem nie ustąpi, odłącz się od sieci VPN, zmień port zdalny na 8080 i podłącz ponownie. Jeśli to nadal nie pomaga, zmień na 9201 lub 53 i zapisz, a następnie podłącz ponownie i spróbuj ponownie.
      • Jeśli nadal nie zarządzasz, wróć do Ustawień zaawansowanych
      • Odłącz VPN i zmień typ połączenia na TCP
      • Zmień port zdalny na Auto, a następnie kliknij Zapisz i połącz ponownie
      • Jeśli problem będzie się powtarzał, zmień port zdalny na 443, a następnie zapisz i ponownie połącz
      • Jeśli nadal nie możesz uzyskać dostępu do Internetu, zmień port zdalny na 110 lub 80 lub wprowadź 53 w polu portu lokalnego i spróbuj ponownie wprowadzić ustawienia

      — POWIĄZANE: Napraw błąd „Nie ma połączenia z Internetem” VPN na stałe

      7. Sprawdź ustawienia DNS

      Aby to zrobić:

      • Kliknij Początek
      • Szukaj Wyświetl połączenia sieciowe
      • Kliknij prawym przyciskiem myszy Adapter WiFi
      • Wybierz Nieruchomości
      • Wybierz Wersja protokołu internetowego 4
      • Wybierz Nieruchomości
      • Zmień preferowany adres DNS na 8.8.8.8 i alternatywny na 8.8.4.4zmień ustawienia DNS
      • Uruchom ponownie komputer i spróbuj ponownie uzyskać dostęp do Internetu

      Daj nam znać, jeśli znalazłeś działające rozwiązanie z tej listy, zostawiając komentarz w sekcji poniżej.

Link do głównej publikacji