Microsoft Outlook zawsze będzie głównym klientem poczty dla osób inwestujących w ekosystem Microsoft. Z wielu powodów nawet starsze wersje są wciąż niesamowitymi narzędziami. Jednak od czasu do czasu użytkownicy napotykają pewne problemy. Podczas logowania pojawia się jeden nietypowy błąd. Mówi, że limit czasu logowania został osiągnięty w programie Outlook.
Jeśli ten błąd Cię niepokoi, sprawdź poniższe kroki.
Jak naprawić Limit czasu logowania został osiągnięty w programie Outlook
1. Zaktualizuj dodatki
Problem zwykle występuje z powodu wadliwych dodatków. Jest tak szczególnie w przypadku dodatku Salesforce, który często wywołuje ten błąd. Zwykle dodatki same się aktualizują, ale możesz wymusić aktualizację, instalując ponownie określony dodatek.
Teraz w przypadku większości dodatków innych firm musisz je pobrać ze strony internetowej innej firmy i zainstalować. Działa jak każda inna aplikacja 32-bitowa. Gdy to zrobisz, uruchom ponownie program Outlook i poszukaj ulepszeń.
Jeśli masz ochotę na klasyczny program Outlook Express w systemie Windows 10, dowiedz się, jak go uzyskać tutaj.
2. Ponownie zainstaluj dodatek Salesforce
Najczęstszym powodem osiągnięcia limitu czasu logowania jest błąd Outlooka: dodatek Salesforce. Po pierwsze, upewnij się, że masz zainstalowany Dot NET Framework 4. Należy również pamiętać, że standardowa wtyczka Salesforce została wycofana dla nowych użytkowników zimą 2019 r. Upewnij się, że zamiast tego masz odpowiednie narzędzia.
Jednak na razie zalecamy ponowną instalację dodatku Salesforce i szukanie ulepszeń. Oto jak to zrobić:
- otwarty Microsoft Outlook.
- Wybierz Plik.
- otwarty Zarządzaj dodatkami.
- Klient WWW zostanie otwarty. Usunąć Dodatek Salesforce.
- Najpierw zamknij klienta pulpitu programu Outlook i pobierz Dodatek Salesforce z oficjalnego sklepu z dodatkami tutaj.
- Zainstaluj dodatek Salesforce i sprawdź ulepszenia.
3. Uruchom program Outlook w trybie awaryjnym
Aby wskazać dokładną przyczynę problemu z Osiągnięto limit czasu logowania Błąd programu Outlook, wypróbuj tryb awaryjny dla programu Outlook. Możesz uruchomić tryb awaryjny w programie Outlook, wykonując następujące kroki:
- Upewnij się, że Klient stacjonarny programu Outlook jest Zamknięte.
- Naciśnij klawisz Windows + R, aby otworzyć Biegać wiersz poleceń.
- W wierszu polecenia wpisz outlook.exe / safe i naciśnij Enter.
- Poszukaj zmian.
4. Wyłącz uwierzytelnianie wieloskładnikowe
Wreszcie, niektórzy użytkownicy sugerują, że problemem są poświadczenia logowania, a mianowicie uwierzytelnianie wieloskładnikowe. Jeśli ostatnio zmieniłeś hasło, istnieje prawdopodobieństwo, że Outlook ma problem z autoryzacją zmiany. Zatem błąd. Zalecamy tymczasowe wyłączenie uwierzytelniania wieloskładnikowego i szukanie ulepszeń.
Oto jak to wyłączyć:
- Przejdź do sekcji Zabezpieczenia konta Microsoft w przeglądarce internetowej tutaj.
- Wybierz uwierzytelnianie dwuskładnikowe.
- Wybierz Wyłącz weryfikację dwuetapową i zamknij przeglądarkę.
- Spróbuj ponownie użyć programu Outlook.