Czy masz problemy z OneDrive w wersji zapoznawczej systemu Windows 10? Niektórzy użytkownicy forum Microsoft zgłosili, że ich OneDrive stale ulega awarii, gdy chcą wykonać określone operacje. Mamy dla Ciebie kilka rozwiązań i mamy nadzieję, że będą one pomocne.
Rozwiązanie 1: Zainstaluj najnowsze aktualizacje systemu Windows
Ponieważ nowe wersje systemu Windows 10 pojawiają się szybko, istnieje szansa, że przegapiłeś niektóre aktualizacje systemu Windows, które są kluczowe dla normalnej pracy aplikacji OneDrive. Aby upewnić się, że wszystkie aktualizacje są aktualne, wykonaj następujące czynności:
- Kliknij przycisk Start
- Wybierz Wszystkie programy
- Kliknij Windows Update
- Sprawdź aktualizacje
- Jeśli zostaną znalezione jakieś aktualizacje, kliknij Zainstaluj aktualizacje
- Zrestartuj swój komputer
Rozwiązanie 2: Sprawdź, czy są jakieś procesy konfliktu
Być może niektóre procesy uruchomione na komputerze uniemożliwiają poprawne działanie OneDrive, aby sprawdzić, czy niektóre z tych procesów są uruchomione:
- Kliknij prawym przyciskiem myszy pasek stanu systemu Windows
- Wybierz Uruchom Menedżera zadań
- Na karcie Procesy upewnij się, że żaden z tych procesów nie jest uruchomiony, jeśli którykolwiek z tych procesów jest uruchomiony, zakończ je i spróbuj ponownie uruchomić OneDrive:
- groove.exe
- msosync.exe
- msouc.exe
- winword.exe
- excel.exe |
- powerpnt.exe
Rozwiązanie 3: Napraw nierealistyczne daty
- Otwórz Eksploratora Windows
- Kliknij OneDrive po lewej stronie
- Kliknij prawym przyciskiem myszy pole Data w nagłówku i zaznacz opcję Data wykonania. Data wykonania zostanie dodana do końca po prawej stronie.
- Wpisz zdjęcia w polu wyszukiwania w prawym górnym rogu i naciśnij Enter (upewnij się, że Twój widok to Szczegóły)
- Sortuj według daty wykonania
- Poszukaj dowolnej daty z nietypowym znacznikiem czasu, takim jak data sporządzona w przyszłości. Jeśli istnieje, zmień datę na bardziej realistyczną
Jeśli żadne z tych rozwiązań Ci nie pomogło, pamiętaj, że Windows 10 i wszystkie towarzyszące mu funkcje są nadal w fazie testowania, więc możliwe są problemy z różnymi programami. Jeśli nadal masz do czynienia z tym problemem, poczekaj na przyszłą wersję systemu Windows 10, do tego czasu możesz również zgłosić swój problem w aplikacji Windows Feedback, ale nie zawsze jest to dobry pomysł.