Wielu użytkowników systemu Windows 10 narzeka, że nie może dodać konta Google ani Outlook.com do aplikacji Poczta systemu Windows 10. Podczas próby dodania jednego z tych kont e-mail użytkownicy napotykają różne błędy, takie jak 0x8007042b, 0x80040154, 0x8000ffff, 0x8007000d, 0x80c8043e, 0x80070435, 0x8007006d, 0x80070425 itp.
„Dostaję błąd 0x8007042b„ Coś poszło nie tak ”w aplikacjach Poczta i Kalendarz na moim komputerze stacjonarnym z systemem Windows 10, gdy próbuję dodać konto Gmail, od czasu uaktualnienia do Windows 10 z Windows 8.1 i jest to bardzo denerwujące, więc Bardzo się cieszę, że Microsoft uznał ten problem. ”
I tak, Microsoft w końcu potwierdził jeden problem zgłoszony przez użytkowników, ponieważ jeden z jego pracowników dotarł do ludzi na forach z rzeczywistym rozwiązaniem! Oprócz wyjaśnienia rozwiązania pracownik Microsoftu ogłosił również, że poprawka pojawi się w przyszłych aktualizacjach systemu Windows 10. To było we wrześniu, a my niestety nadal nie mamy aktualizacji naprawczej przez Microsoft. Ale mamy dostępne rozwiązanie, więc na początek.
Co zrobić, jeśli nie możesz dodać kont Google i Outlook do aplikacji poczty Windows 10
Aby poradzić sobie z błędem „Coś poszło nie tak”, gdy próbujesz dodać konto Google lub Outlook do Poczty systemu Windows 10, musisz ręcznie dodać swoje konta. Aby to zrobić, wykonaj następujące instrukcje:
Przypadek 1 — Dodaj swoje konto Google
Aby dodać konto Google, wykonaj następujące czynności:
- Otwórz aplikację Mail i przejdź do ikony Ustawienia w lewym dolnym rogu
- Wybierz Zarządzaj kontami, Dodaj konto, a następnie przejdź do Ustawienia zaawansowane
- Wybierz internetowy adres e-mail
- Teraz dodaj następujące informacje:
- Nazwa konta
- Twoje imię
- Serwer poczty przychodzącej: imap.gmail.com:993
- Typ konta: IMAP4
- Nazwa Użytkownika
- Adres e-mail
- Hasło
- Serwer poczty wychodzącej (SMTP): smtp.gmail.com:465
- Zaznacz wszystkie pola wyboru
- Teraz kliknij Zaloguj się i gotowe
Przypadek 2 — Dodaj swoje konto Outlook
Zobaczmy teraz, jak dodać konto Outlook:
- Otwórz aplikację Mail
- Wybierz Zarządzaj kontami i Dodaj konto
- Wybierz Exchange (zamiast Outlooka)
- Wprowadź dane logowania do programu Outlook
- Kliknij Zaloguj się
To wszystko, teraz już wiesz, jak dodać konta Gmail i Outlook do aplikacji Poczta systemu Windows 10, bez żadnych błędów. Mamy nadzieję, że Microsoft w końcu naprawi ten problem w jednej z nadchodzących aktualizacji, ale do tego czasu masz rozwiązanie.
Dodatkowe rozwiązania
Jeśli problem będzie się powtarzał nawet po wykonaniu powyższych instrukcji, możesz także spróbować:
- Połącz swoje konto Google z komputerem z systemem Windows 10 jeszcze raz
- Włącz protokół IMAP na swoim koncie Google
- Utwórz nowe konto IMAP
- Wyłącz usługę menedżera poświadczeń
- Użyj punktu przywracania, jeśli nic nie działa.
Szczegółowe instrukcje można znaleźć w tym przewodniku rozwiązywania problemów.
Jeśli jednak nadal masz problemy z aplikacją Poczta systemu Windows 10, zapoznaj się z naszym artykułem na temat problemów z aplikacją Poczta systemu Windows 10, aby uzyskać dodatkowe rozwiązania.
Możesz również wypróbować najlepszych klientów i aplikacji e-mail dla systemu Windows 10 z naszej listy.