Poprawka: błąd Xbox podczas logowania

Miliony gier korzystają z Xbox Live na co dzień, aby grać w swoje ulubione gry ze znajomymi. Niestety w usłudze Xbox Live mogą wystąpić pewne błędy, a dzisiaj pokażemy, jak naprawić błędy Xbox, które mogą wystąpić podczas logowania.

Błąd Xbox podczas logowania, jak to naprawić?

Poprawka — błąd Xbox podczas logowania

Rozwiązanie 1 — Wyłącz weryfikację dwuetapową

Użytkownicy konsoli Xbox 360 zgłosili błąd 8015D002 podczas próby zalogowania się do usługi Xbox Live na swojej konsoli. Według użytkowników wydaje się, że ten błąd jest spowodowany weryfikacją dwuetapową i aby rozwiązać problem, musisz wyłączyć tę funkcję. Aby wyłączyć tę opcję zabezpieczeń, wykonaj następujące czynności:

  1. Użyj przeglądarki internetowej i zaloguj się na swoje konto Microsoft.
  2. Iść do Bezpieczeństwo i prywatność sekcja i wybierz Zarządzaj zaawansowanymi zabezpieczeniami.
  3. Wybierz Wyłącz weryfikację dwuetapową.
  4. Kliknij tak aby potwierdzić, że chcesz wyłączyć weryfikację dwuetapową.

Rozwiązanie 2 — Użyj hasła aplikacji, aby zalogować się na swoje konto

Weryfikacja dwuetapowa to świetny sposób na ochronę konta Xbox, a jeśli ta opcja jest włączona, musisz użyć hasła aplikacji, aby zalogować się do swojego profilu, w przeciwnym razie może pojawić się błąd 8015D002. Jeśli nie masz hasła do aplikacji, możesz je skonfigurować, wykonując następujące proste czynności:

  1. Zaloguj się na swoje konto Microsoft za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.
  2. Iść do Bezpieczeństwo Prywatność i wybierz Zarządzaj zaawansowanymi zabezpieczeniami opcja. Możesz zostać poproszony o podanie kodu bezpieczeństwa, więc pamiętaj, aby to zrobić.
  3. Nawigować do Hasła do aplikacji i wybierz Utwórz nowe hasło do aplikacji. Spowoduje to wygenerowanie nowego hasła i wyświetlenie go na ekranie.
  4. Zapisz hasło aplikacji i zaloguj się do konta Microsoft na konsoli. Pamiętaj, aby wprowadzić hasło aplikacji podczas procesu logowania.
  5. Opcjonalnie: wybierz Zapamiętaj hasło pole wyboru, jeśli nie chcesz wprowadzać hasła do aplikacji przy każdej próbie logowania do Xbox Live.

Jeśli zapomnisz hasła do aplikacji, możesz wykonać te same czynności, aby ustawić nowe hasło do aplikacji i uzyskać dostęp do swojego profilu.

  • Rozwiązanie 3 — Sprawdź swoje hasło

    Błąd logowania 8015D002 może pojawić się, jeśli podczas logowania wprowadzisz nieprawidłowe hasło, dlatego zdecydowanie zalecamy sprawdzenie, czy wpisałeś poprawne hasło. Jeśli masz pewność, że hasło jest prawidłowe, możesz spróbować zresetować hasło i zalogować się przy użyciu nowego hasła.

    Rozwiązanie 4 — Uruchom ponownie konsolę Xbox One

    Użytkownicy zgłaszali, że nie mogą się zalogować, ponieważ są stale proszeni o podanie hasła. To dziwny problem, ale powinieneś być w stanie go naprawić po prostu ponownie uruchamiając konsolę Xbox One. Aby ponownie uruchomić urządzenie, wykonaj następujące kroki:

    1. Na ekranie głównym przewiń w lewo, aby otworzyć przewodnik. Możesz także otworzyć przewodnik, po prostu naciskając Xbox przycisk na kontrolerze Xbox.
    2. Wybierz Ustawienia z menu.
    3. Teraz wybierz Uruchom ponownie konsolę. Wybierz tak potwierdzać.
    4. Po ponownym uruchomieniu konsoli spróbuj zalogować się ponownie.

    Rozwiązanie 5 — Usuń i ponownie dodaj swoje konto

    Jeśli ciągle jesteś proszony o podanie hasła i nie możesz się zalogować, możesz spróbować usunąć swoje konto. Aby to zrobić, wykonaj następujące czynności:

    1. Kliknij dwukrotnie Xbox przycisk, aby otworzyć przewodnik.
    2. Wybierz Ustawienia i przejdź do Wszystkie ustawienia.
    3. Wybierać Konta i wybierz Usuń konta opcja.
    4. Znajdź konto, które chcesz usunąć, i usuń je.
    5. Opcjonalne: Niektórzy użytkownicy zgłosili, że musisz kilkakrotnie powtórzyć proces usuwania, zanim całkowicie usuniesz konto z listy.

    Po usunięciu konta uruchom ponownie konsolę, wykonując czynności opisane w poprzednim rozwiązaniu. Po ponownym uruchomieniu konsoli musisz ponownie dodać konto. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

    1. Otwórz przewodnik, przewijając w lewo na ekranie głównym.
    2. Wybierz Zaloguj się> Dodaj zarządzać.
    3. Wybierz Dodaj nowe i wprowadź adres e-mail i hasło do konta Microsoft.

    Po usunięciu i dodaniu konta powinieneś być w stanie zalogować się ponownie bez żadnych problemów.

    • Rozwiązanie 6 — Zresetuj Xbox do ustawień fabrycznych

      Jeśli problem nadal występuje i nie możesz się zalogować, możesz rozważyć zresetowanie konsoli Xbox do ustawień fabrycznych. Zresetowanie konsoli może usunąć wszystkie pliki z konsoli, dlatego jeśli zdecydujesz się zresetować Xbox do ustawień fabrycznych, zdecydowanie zalecamy wykonanie kopii zapasowej ważnych plików. Aby zresetować konsolę do ustawień fabrycznych, wykonaj następujące czynności:

      1. Przewiń w lewo na ekranie głównym, aby otworzyć przewodnik.
      2. Wybierz Ustawienia> Wszystkie ustawienia.
      3. Nawigować do System i wybierz Informacje o konsoli aktualizacje.
      4. Wybierz Zresetuj konsolę.
      5. Powinieneś zobaczyć dwie dostępne opcje: Zresetuj i zachowaj moje gry aplikacje i Zresetuj i usuń wszystko. Powinieneś użyć pierwszej opcji, ponieważ spowoduje to zresetowanie systemu i usunięcie potencjalnie uszkodzonych danych bez usuwania zapisanych gier, pobranych gier lub aplikacji. Jeśli ta opcja nie działa, musisz użyć Zresetuj i usuń wszystko opcja. Ta opcja usunie wszystkie pliki, w tym zapisane gry i pobrane gry, więc użyj tej opcji w ostateczności.
      6. Po zresetowaniu konsoli sprawdź, czy problem został rozwiązany.

      Rozwiązanie 7 — Sprawdź status usługi Xbox Live

      Czasami mogą wystąpić błędy logowania, jeśli nie są uruchomione podstawowe usługi Xbox Live. Możesz sprawdzić status tych usług na dowolnym urządzeniu, które ma dostęp do Internetu. Jeśli podstawowe usługi Xbox Live nie są uruchomione, wystarczy poczekać, aż Microsoft rozwiąże problem.

      Rozwiązanie 8 — Wyłącz automatyczne logowanie

      Czasami opcja automatycznego logowania może powodować problemy i uniemożliwić zalogowanie się, ale powinieneś być w stanie rozwiązać ten problem, wyłączając tę ​​opcję. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

      1. Użyj przeglądarki internetowej, aby uzyskać dostęp do konta Microsoft.
      2. Iść do Moje konto sekcja i wybierz Bezpieczeństwo, rodzina fora.
      3. Znajdź Ochrona profilu Xbox 360 po prawej stronie. Wyświetli liczbę konsol korzystających z opcji automatycznego logowania.
      4. Wybierz Wymagaj pobrania profilu opcja.
      5. Następnie wróć do konsoli, a zostaniesz poproszony o podanie hasła w celu zalogowania się na konto.

      Jeśli problem nadal występuje, możesz rozważyć zresetowanie hasła. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

      1. Zaloguj się do swojego konta Microsoft.
      2. Iść do Bezpieczeństwo sekcja hasła.
      3. W sekcji Hasło wybierz Zmień swoje hasło opcja.
      4. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby zmienić hasło.
      • Rozwiązanie 8 — Upewnij się, że masz dostęp do swojego konta Microsoft

        Zgłoszeni użytkownicy Podany adres e-mail lub hasło są nieprawidłowe. Spróbuj ponownie komunikat o błędzie podczas próby uzyskania dostępu do Xbox Live. Aby sprawdzić, czy dane logowania są poprawne, zalecamy zalogowanie się przy użyciu tych samych danych logowania na konto Microsoft w dowolnej przeglądarce. Jeśli nie możesz zalogować się na konto Microsoft, sprawdź, czy adres e-mail i hasło są całkowicie poprawne.

        Rozwiązanie 9 — Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest powiązany z tagiem gracza

        Często zdarza się, że używasz innego adresu e-mail do logowania się do Xbox Live, dlatego musisz się upewnić, że używasz prawidłowego adresu podczas logowania. Jednym z najprostszych sposobów jest zalogowanie się do Xbox. com z danymi do logowania. Jeśli zobaczysz swój tag gracza w prawym górnym rogu, oznacza to, że ten adres e-mail jest powiązany z Twoim kontem Xbox Live.

        Rozwiązanie 10 — Wyczyść pamięć podręczną systemu

        Powinieneś być w stanie naprawić błędy logowania na konsoli Xbox po prostu czyszcząc pamięć podręczną. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

        1. wciśnij Przewodnik przycisk na kontrolerze i wybierz Ustawienia.
        2. Nawigować do Ustawienia systemowe i wybierz Przechowywanie.
        3. Podświetl dowolne urządzenie pamięci masowej na liście i naciśnij Y na kontrolerze.
        4. Wybierz Wyczyść pamięć podręczną systemu opcja.
        5. Wybierz tak aby rozpocząć proces czyszczenia.

        Po wyczyszczeniu pamięci podręcznej możesz ponownie uruchomić konsolę i sprawdzić, czy problem został rozwiązany.

        Rozwiązanie 11 — Odłącz kabel zasilający

        Czasami możesz naprawić błędy logowania na konsoli Xbox, po prostu odłączając kabel zasilający od konsoli. Po odłączeniu kabla zasilającego poczekaj kilka sekund i podłącz go ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzał, spróbuj ponownie odłączyć kabel zasilający i sprawdź, czy to rozwiąże problem.

        Rozwiązanie 12 — Przenieś swój profil

        Jeśli masz błąd logowania do konsoli Xbox 8015D002, możesz to naprawić, po prostu przesuwając swój profil. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

        1. Iść do Ustawienia> Ustawienia systemowe.
        2. Wybierz Przechowywanie i zlokalizuj swoje konto.
        3. Po zlokalizowaniu swojego profilu wybierz Ruszaj się opcja.
        4. Przenieś swój profil na inny dysk twardy lub dysk flash USB.
        5. Po zakończeniu procesu przenoszenia powinieneś zalogować się automatycznie, a problem powinien zostać rozwiązany.

        Błędy logowania na konsoli Xbox mogą całkowicie uniemożliwić Ci granie w ulubione gry, ale mamy nadzieję, że naprawiłeś te błędy, korzystając z jednego z naszych rozwiązań.

Link do głównej publikacji