Poprawka: błąd rozliczeniowy Xbox

Za pomocą konsoli Xbox możesz kupować wszelkiego rodzaju treści online, takie jak filmy, gry i dodatki. Niestety podczas kupowania treści multimedialnych online mogą pojawić się pewne błędy, a na konsoli może pojawić się błąd rozliczeniowy Xbox. Błędy w rozliczeniach mogą uniemożliwić kupowanie treści online, ale istnieje kilka sposobów naprawienia tego rodzaju błędów.

Błąd naliczania opłat za Xbox, jak to naprawić?

Poprawka — błąd naliczania opłat za Xbox

Rozwiązanie 1 — Zmień informacje rozliczeniowe

Jeśli na konsoli Xbox pojawi się błąd rozliczeniowy, możesz spróbować zmienić informacje rozliczeniowe. Możesz to łatwo zrobić za pomocą przeglądarki internetowej lub bezpośrednio z konsoli Xbox One lub Xbox 360. Aby zmienić informacje rozliczeniowe w przeglądarce internetowej, wykonaj następujące kroki:

  1. Zaloguj się na swoje konto Microsoft w dowolnej przeglądarce internetowej.
  2. Iść do Zapłata dane do faktury i wybierz Informacja rachunkowa.
  3. Teraz wybierz Edytuj profil i wprowadź niezbędne zmiany w adresie rozliczeniowym.

Aby zmienić informacje rozliczeniowe na Xbox One, wykonaj następujące czynności:

  1. Przewiń w lewo od ekranu głównego, aby otworzyć przewodnik.
  2. Wybierać Ustawienia> Wszystkie ustawienia.
  3. W sekcji Konto wybierz Zapłata dane do faktury.
  4. Teraz wybierz Zmień adres rozliczeniowy.
  5. Wpisz swoje informacje rozliczeniowe. Pamiętaj, że możesz pominąć informacje rozliczeniowe, których nie chcesz aktualizować, naciskając b na kontrolerze i wybór Kolejny.
  6. Teraz wybierz Zapisz informacje aby zapisać zmiany.

Możesz także zmienić informacje rozliczeniowe na konsoli Xbox 360, wykonując następujące czynności:

  1. Upewnij się, że jesteś zalogowany do konsoli.
  2. Iść do Ustawienia i wybierz Konto.
  3. Wybierać Zarządzaj Opcje płatności.
  4. Wybierz opcję płatności, którą chcesz zaktualizować.
  5. Zaktualizuj informacje rozliczeniowe.
  6. Wybierz dobrze aby zapisać zmiany.

Po wprowadzeniu niezbędnych zmian w danych rozliczeniowych spróbuj ponownie dokonać zakupu.

  • Rozwiązanie 2 — Sprawdź status usług Xbox Live

    Xbox Live korzysta z niektórych usług, aby działać poprawnie, a jeśli jedna z nich nie działa, możesz napotkać różnego rodzaju błędy w rozliczeniach. Aby sprawdzić status usług Xbox Live, po prostu odwiedź witrynę Xbox. Jeśli usługa Zakup i wykorzystanie treści jest uruchomiona, możesz dokonywać zakupów online. Jeśli ta usługa nie działa, musisz poczekać, aż Microsoft naprawi problem.

    Rozwiązanie 3 — Upewnij się, że nie masz należnego salda

    Błędy rozliczeniowe, takie jak 80153021, mogą pojawić się, jeśli masz saldo na koncie. W takim przypadku nie będzie można dokonywać żadnych zakupów, dopóki saldo nie zostanie uregulowane. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

    1. Zaloguj się na swoje konto Microsoft w dowolnej przeglądarce internetowej.
    2. Przejdź do Usługi subskrypcje strona.
    3. Wybierz Zapłać teraz i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby spłacić należne saldo.

    Po uregulowaniu należnego salda sprawdź, czy błąd został rozwiązany.

    Rozwiązanie 4 — Sprawdź, czy twój kraj lub region odpowiada krajowi lub regionowi PayPal

    Jeśli niedawno przeprowadziłeś się do innej lokalizacji lub kraju, możesz napotkać błędy rozliczeniowe na konsoli, dopóki nie zmienisz ustawień regionu. Zmiana regionu na Xbox One jest prosta i możesz to zrobić, wykonując następujące kroki:

    1. Zaloguj się na Xbox One.
    2. Na ekranie głównym przewiń w lewo, aby otworzyć Przewodnik.
    3. Wybierz Ustawienia> Wszystkie ustawienia.
    4. Wybierz System.
    5. Teraz wybierz Język Lokalizacja.
    6. Wybierz nową lokalizację z listy, a następnie wybierz Zrestartuj teraz.

    Aby zmienić region na Xbox 360, wykonaj następujące czynności:

    1. Zaloguj się do konsoli.
    2. Iść do Ustawienia i wybierz System.
    3. Wybierz Ustawienia konsoli.
    4. Wybierać Język i ustawienia regionalne> Ustawienia regionalne.
    5. Wybierz żądane ustawienia regionalne.

    Jak widać, zmiana regionu lub regionu jest prosta, ale istnieją pewne ograniczenia, o których powinieneś wiedzieć. Po pierwsze, możesz zmieniać region tylko raz na trzy miesiące, więc miej to na uwadze. Nie będziesz też mógł zmienić swojego regionu, jeśli Twoje konto jest obecnie zawieszone lub jeśli masz saldo należne z subskrypcji Xbox Live. Powinieneś także wiedzieć, że pieniądze z konta Microsoft nie zostaną przeniesione, jeśli zdecydujesz się zmienić region, dlatego koniecznie je wydaj. Wreszcie niektóre usługi mogą być niedostępne w niektórych regionach, więc należy o tym pamiętać.

    • Rozwiązanie 5 — Skontaktuj się ze swoim bankiem lub instytucją finansową

      Czasami mogą pojawić się błędy rozliczeniowe z powodu problemów z kartą kredytową. Może się zdarzyć, że Twoja karta nie zostanie aktywowana lub nie będzie autoryzowana do zakupów online lub automatycznego rozliczania. W takim przypadku należy skontaktować się z instytucją finansową i zapytać, czy mogą rozwiązać problem.

      Rozwiązanie 6 — Spróbuj dokonać zakupu w innym czasie

      Błędy rozliczeniowe mogą pojawić się, jeśli złożysz kilka żądań zakupu, które zostały odrzucone. Ponadto Twoja karta może zostać oznaczona jako podejrzana opcja płatności, co może prowadzić do tego rodzaju problemów. Niepoprawny region może również powodować pojawienie się błędów w rozliczeniach. W takim przypadku poczekaj 24–48 godzin i spróbuj ponownie dokonać zakupu.

      Rozwiązanie 7 — Użyj karty upominkowej Xbox

      Jeśli występują błędy rozliczeniowe, możesz rozważyć użycie karty upominkowej Xbox. Wystarczy go kupić i dodać do swojego konta. Pamiętaj, że nie wszystkie zakupy działają z kartami podarunkowymi Xbox, więc sprawdź, czy wybrany zakup może współpracować z kartą podarunkową.

      Rozwiązanie 8 — Dodaj nową opcję płatności

      Jeśli masz problemy z błędami informacji rozliczeniowych, możesz rozważyć skorzystanie z PayPal do zakupu treści online. Aby dodać nową opcję płatności na konsoli Xbox One, wykonaj następujące czynności:

      1. Zaloguj się do konsoli za pomocą konta Microsoft.
      2. Na ekranie głównym przewiń w lewo, aby otworzyć Przewodnik.
      3. Wybierz Ustawienia> Wszystkie ustawienia.
      4. Wybierz Konto> Płatność dane do faktury.
      5. Wybierz Dodaj kartę kredytową lub Dodaj PayPal i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.
      6. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie i wprowadź niezbędne informacje.

      Aby dodać nową opcję płatności na Xbox 360, wykonaj następujące czynności:

      1. Upewnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto Microsoft.
      2. Iść do Ustawienia> Konto.
      3. Wybierać Zarządzaj Opcje płatności.
      4. Wybierz jedną z następujących opcji: Dodaj kartę kredytową lub Dodaj PayPal i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
      • Rozwiązanie 9 — Sprawdź, czy informacje o karcie kredytowej są prawidłowe

        Błąd rozliczeniowy może wystąpić, jeśli dane karty kredytowej są nieprawidłowe lub karta kredytowa wygasła. Aby zaktualizować opcję płatności na konsoli Xbox One, wykonaj następujące czynności:

        1. Zaloguj się do konsoli za pomocą konta Microsoft.
        2. Przewiń w lewo na ekranie głównym, aby otworzyć przewodnik.
        3. Wybierz Ustawienia> Wszystkie ustawienia.
        4. Wybierz Konto> Płatność dane do faktury.
        5. Przewiń w dół do opcji płatności, którą chcesz zaktualizować, i wybierz Edytować.
        6. Zaktualizuj szczegóły opcji płatności i wybierz Zapisz informacje kiedy skończysz.

        Aby to zrobić na konsoli Xbox 360, wykonaj następujące kroki:

        1. Zaloguj się do swojego konta Microsoft na konsoli.
        2. Iść do Ustawienia> Zarządzanie kontem.
        3. Na stronie Zarządzanie kontem wybierz Zarządzaj Opcje płatności.
        4. Nawigować do Twoje członkostwo i wybierz członkostwo, które chcesz zaktualizować.
        5. Wybierz Zmień opcje płatności.
        6. Opcjonalne: Być może trzeba będzie wybrać Zmodyfikuj członkostwo aby wybrać plan członkostwa.
        7. Następnie wprowadź nową opcję płatności i wybierz dobrze.

        Możesz także zmienić opcję płatności na swoim koncie Microsoft w dowolnej przeglądarce internetowej, jeśli te metody nie działają. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

        1. Zaloguj się na swoje konto Microsoft za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.
        2. Iść do Zapłata dane do faktury i wybierz Opcje płatności.
        3. Wybierz metodę płatności i wybierz Edytuj informacje.
        4. Teraz zmień żądane informacje i kliknij Kolejny.

        Rozwiązanie 10 — Sprawdź, czy karta przedpłacona jest aktywowana

        Użytkownicy zgłaszali błąd rozliczeniowy 801613FB podczas korzystania z karty przedpłaconej. Aby naprawić ten błąd, należy sprawdzić, czy karta przedpłacona jest aktywowana. Według użytkowników aktywacja karty przedpłaconej może trwać do 24 godzin. Jeśli problem nadal występuje po 24 godzinach, zalecamy skontaktowanie się ze sprzedawcą i sprawdzenie, czy karta jest aktywowana.

        Rozwiązanie 11 — Sprawdź połączenie internetowe

        Czasami mogą wystąpić błędy w rozliczeniach z powodu problemów z połączeniem internetowym, ale powinieneś być w stanie je naprawić, po prostu testując połączenie internetowe. Aby to zrobić na Xbox One, wykonaj następujące kroki:

        1. otwarty Ustawienia i wybierz Sieć.
        2. W sekcji Rozwiązywanie problemów wybierz Przetestuj połączenie sieciowe opcja.
        3. Po zakończeniu skanowania wybierz Przetestuj połączenie dla wielu graczy opcja.

        Aby przetestować połączenie na konsoli Xbox 360, wykonaj następujące czynności:

        1. wciśnij Przewodnik przycisk i przejdź do Ustawienia.
        2. Wybierz Ustawienia systemowe> Ustawienia sieciowe.
        3. Wybierz Sieci przewodowej lub nazwa twojej sieci bezprzewodowej.
        4. Wybierz Przetestuj połączenie z usługą Xbox Live.
        • Rozwiązanie 12 — Usuń i ponownie pobierz swój profil

          Możesz naprawić niektóre błędy w rozliczeniach, po prostu usuwając i pobierając swój profil Xbox. Jest to prosta procedura i aby to zrobić na konsoli Xbox One, wykonaj następujące czynności:

          1. Przewiń w lewo na ekranie głównym, aby otworzyć przewodnik.
          2. Wybierać Ustawienia> Wszystkie ustawienia.
          3. Wybierz Konto> Usuń konta.
          4. Teraz wybierz konto, które chcesz usunąć.
          5. Wybierz Usunąć potwierdzać.
          6. Po zakończeniu wybierz Blisko.

          Aby dodać konto na Xbox One, wykonaj następujące czynności:

          1. Przewiń w lewo na ekranie głównym, aby otworzyć przewodnik.
          2. Na karcie Zaloguj się przejdź do końca i wybierz Dodaj zarządzać.
          3. Wprowadź dane logowania do konta Microsoft i wybierz Wchodzić.
          4. Przeczytaj umowę serwisową Microsoft i oświadczenie o ochronie prywatności i wybierz Akceptuję.
          5. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby skonfigurować swoje logowanie Preferencje bezpieczeństwa.

          Aby usunąć konto Xbox na konsoli Xbox 360, wykonaj następujące kroki:

          1. Iść do Ustawienia> System.
          2. Wybierz Pamięć> Dodaj urządzenia.
          3. Wybierać Profile graczy.
          4. Wybierz profil Xbox Live, który chcesz usunąć.
          5. Wybierać Usuń> Usuń tylko profil. Ta opcja usunie twój profil, ale zachowa zapisane gry i osiągnięcia.

          Aby pobrać profil Xbox Live na Xbox 360, wykonaj następujące czynności:

          1. wciśnij Przewodnik przycisk.
          2. Wybierz Pobierz profil opcja.
          3. Wprowadź dane logowania do konta Microsoft.
          4. Wybierz urządzenie pamięci masowej dla swojego profilu.

          Po usunięciu i ponownym pobraniu profilu sprawdź, czy nadal występuje błąd rozliczeniowy.

          Rozwiązanie 13 — Wyczyść pamięć podręczną

          Możesz naprawić niektóre błędy w rozliczeniach, po prostu czyszcząc pamięć podręczną. Aby to zrobić na konsoli Xbox 360, wykonaj następujące kroki:

          1. wciśnij Przewodnik przycisk na kontrolerze.
          2. Iść do Ustawienia> Ustawienia systemowe.
          3. Wybierz Przechowywanie lub Pamięć.
          4. Wybierz dowolne urządzenie pamięci i naciśnij Y na kontrolerze.
          5. Wybierać Wyczyść pamięć podręczną systemu.
          6. Po wyświetleniu komunikatu potwierdzającego wybierz tak.
          7. Uruchom ponownie konsolę.

          Na Xbox One ta procedura jest nieco inna, ale możesz to zrobić, wykonując następujące kroki:

          1. Naciśnij przycisk zasilania na konsoli i przytrzymaj go, aż konsola się wyłączy.
          2. Odłącz kabel zasilający od konsoli.
          3. Naciśnij kilkakrotnie przycisk zasilania na konsoli, aby całkowicie rozładować akumulator.
          4. Podłącz ponownie kabel zasilający do konsoli.
          5. Poczekaj, aż światło na cegle mocy zmieni kolor z białego na pomarańczowy.
          6. Naciśnij ponownie przycisk zasilania, aby włączyć konsolę.

          Po wyczyszczeniu pamięci podręcznej sprawdź, czy błąd rozliczeniowy został rozwiązany.

          Błędy w rozliczeniach mogą uniemożliwić Ci kupowanie treści online, ale powinieneś być w stanie je naprawić, korzystając z jednego z naszych rozwiązań.

Link do głównej publikacji