Pełna poprawka: Klient eM nie otrzymuje wiadomości e-mail

Klient eM jest popularnym klientem poczty e-mail dla systemu Windows, ale niektórzy użytkownicy zgłosili, że klient eM nie otrzymuje wiadomości e-mail. To może być duży problem. W tym artykule pokażemy, jak to naprawić.

Klient eM nie otrzymuje wiadomości e-mail, jak to naprawić?

  1. Sprawdź swój program antywirusowy
  2. Zmień porty
  3. Włącz mniej bezpieczne aplikacje dla Gmaila
  4. Dostosuj częstotliwość aktualizacji
  5. Upewnij się, że klient eM jest aktualny
  6. Ponownie zainstaluj klienta eM
  7. Użyj poczty internetowej lub innego klienta poczty e-mail

Rozwiązanie 1 — Sprawdź swój program antywirusowy

klient nie otrzymuje wiadomości e-mail

Najczęstszą przyczyną tego problemu może być oprogramowanie antywirusowe. Jeśli klient eM nie otrzymuje wiadomości e-mail, przyczyną może być Twój program antywirusowy. Aby rozwiązać problem, sprawdź, czy klient eM został dodany do listy wykluczeń zarówno w programie antywirusowym, jak i zaporze.

Ponadto możesz spróbować wyłączyć niektóre funkcje antywirusowe i sprawdzić, czy to pomoże. Jeśli to nie zadziała, być może będziesz musiał całkowicie wyłączyć swój program antywirusowy. W najgorszym przypadku może być nawet konieczne usunięcie programu antywirusowego, aby rozwiązać ten problem.

Kilku użytkowników zgłosiło, że ten problem może powodować Kaspersky i Eset Smart Security, ale po ich usunięciu problem został rozwiązany. Należy pamiętać, że inne narzędzia antywirusowe mogą również powodować ten problem, więc nawet jeśli nie używasz tych narzędzi, usuń program antywirusowy.

Jeśli usunięcie antywirusa rozwiązuje problem, powinieneś rozważyć przejście na inne rozwiązanie antywirusowe. Jeśli szukasz dobrego programu antywirusowego, który nie będzie kolidował z twoim systemem lub innymi aplikacjami, zdecydowanie zalecamy wypróbowanie BullGuard.

  • Rozwiązanie 2 — Zmień porty

    Wielu użytkowników zgłosiło problemy podczas korzystania z klienta eM i Gmaila, a jeśli klient eM nie odbiera wiadomości e-mail, możesz spróbować zmienić porty.

    Według użytkowników problemem może być czasami wychodzący port SMTP. Aby rozwiązać problem, zaleca się zmianę SMTP na port 587 z TLS lub do 25 z SSL. Po wykonaniu tej czynności sprawdź, czy problem nadal występuje.

    Rozwiązanie 3 — Włącz mniej bezpieczne aplikacje dla Gmaila

    Zdaniem użytkowników ten problem może czasem wystąpić, ponieważ niektóre funkcje Gmaila nie są włączone. Nie wszystkie klienty poczty e-mail spełniają standardy bezpieczeństwa Gmaila, a jeśli chcesz korzystać z klienta innej firmy, konieczne może być włączenie niektórych funkcji.

    Jeśli klient eM nie otrzymuje wiadomości e-mail, możesz rozwiązać ten problem, wykonując następujące czynności:

    1. Idź do swojego Konto Google ustawienia.
    2. Szukać Mniej bezpieczne aplikacje opcję i włącz ją.

    Aby szybko włączyć tę funkcję, należy użyć tego linku. Pamiętaj, że możesz mieć problemy z włączeniem tej funkcji, jeśli masz włączoną weryfikację dwuetapową. W takim przypadku musisz użyć hasła aplikacji, aby rozwiązać problem.

    Po wykonaniu tej czynności powinieneś mieć dostęp do aplikacji innych firm bez żadnych problemów.

    Rozwiązanie 4 — Dostosuj częstotliwość aktualizacji

    W niektórych rzadkich przypadkach klient eM może nie być w stanie odbierać wiadomości e-mail, ponieważ jest skonfigurowany do zbyt częstego sprawdzania wiadomości e-mail. Zwykle nie powinno to stanowić problemu, ale mogą pojawić się problemy, jeśli niektóre aplikacje są ustawione na sprawdzanie nowych wiadomości więcej niż raz na 10 minut.

    W takim przypadku musisz dostosować częstotliwość aktualizacji w swoim kliencie e-mail i sprawdzić, czy to pomoże.

    • Rozwiązanie 5 — Upewnij się, że klient eM jest aktualny

      Jeśli klient eM nie otrzymuje wiadomości e-mail, możesz rozwiązać ten problem, po prostu aktualizując swojego klienta e-mail. Mogą pojawić się pewne problemy z klientem eM, a najlepszym sposobem na ich rozwiązanie jest aktualizowanie klienta eM.

      Aplikacja zazwyczaj aktualizuje się automatycznie, ale jeśli chcesz, możesz też ręcznie sprawdzić dostępność aktualizacji. Jeśli klient eM jest już aktualny, możesz przejść do następnego rozwiązania.

      Rozwiązanie 6 — Zainstaluj ponownie klienta eM

      Jeśli klient eM nie otrzymuje wiadomości e-mail, może to być spowodowane tym, że instalacja jest uszkodzona. Może się to zdarzyć z różnych powodów. Aby rozwiązać problem, zwykle najlepiej jest ponownie zainstalować aplikację. Można to zrobić na kilka sposobów, ale najlepszą metodą jest użycie oprogramowania do odinstalowywania.

      Jeśli nie znasz, oprogramowanie do odinstalowywania to specjalna aplikacja, która może usunąć dowolne oprogramowanie z komputera. Oprócz usunięcia pożądanego oprogramowania aplikacja dezinstalacyjna usunie wszystkie powiązane z nim pliki i wpisy rejestru.

      Jeśli szukasz dobrego oprogramowania do odinstalowywania, możesz spróbować Revo Uninstaller. Po usunięciu klienta eM za pomocą tego narzędzia zainstaluj go ponownie i sprawdź, czy to rozwiąże problem.

      Rozwiązanie 7 — Użyj poczty internetowej lub innego klienta poczty e-mail
      klient nie otrzymuje wiadomości e-mail

      Jeśli klient eM nie otrzymuje wiadomości e-mail, problem najprawdopodobniej dotyczy aplikacji lub jej ustawień. Jeśli masz dość tego problemu, zawsze możesz użyć poczty internetowej jako rozwiązania tymczasowego. Wszyscy główni dostawcy usług e-mail oferują pocztę internetową, a jeśli masz problemy z klientem eM, możesz tymczasowo przełączyć się na pocztę internetową, dopóki nie rozwiążesz tego problemu.

      Jeśli wolisz korzystać z klientów stacjonarnych, zawsze możesz używać innych klientów e-mail, takich jak Mailbird lub Thunderbird, dopóki nie rozwiążesz problemu. Zalecamy korzystanie z Mailbird. Jest obecnie najlepszy na rynku, ma wiele przydatnych funkcji i działa płynnie na komputerach z systemem Windows.

      • Pobierz teraz Mailbird (darmowa wersja)

      Klient eM to świetny stacjonarny klient poczty e-mail, ale niestety czasami mogą wystąpić pewne problemy. Jeśli klient eM nie otrzymuje wiadomości e-mail, koniecznie wypróbuj niektóre z naszych rozwiązań.

Link do głównej publikacji