Outlook ciągle pyta o twoje hasło? Oto poprawka

Outlook jest jedną z najczęściej używanych platform klienta poczty elektronicznej do komunikacji biznesowej. Zapewnia łatwy w użyciu interfejs z najlepszymi protokołami bezpieczeństwa dla efektywnej bezpiecznej komunikacji.

Mimo to użytkownicy programu Outlook czasami napotykają pewne problemy, a jednym z nich jest to, że program Outlook wciąż pyta o hasło. Dlatego w celu rozwiązania tego problemu można znaleźć prostą i łatwą do naśladowania listę możliwych rozwiązań.

Co mogę zrobić, jeśli program Outlook wciąż prosi o podanie hasła?

  1. Zresetuj ustawienia logowania do programu Outlook za pomocą Zarządzania poświadczeniami systemu Windows
  2. Sprawdź ustawienia danych logowania
  3. Wyczyść buforowane hasła
  4. Włącz Zapamiętaj hasło
  5. Utwórz nowy profil
  6. Zainstaluj najnowszą aktualizację dla programu Outlook
  7. Wyłącz tymczasowo program antywirusowy lub uruchom system w trybie awaryjnym
  8. Uruchom program Outlook w trybie awaryjnym i wyłącz dodatki
  9. Program Outlook Anywhere jest skonfigurowany do korzystania z uwierzytelniania NTLM
  10. Wolne lub niestabilne połączenie sieciowe

Rozwiązanie 1: Zresetuj ustawienia logowania do programu Outlook

Pierwszym rozwiązaniem, które możesz wypróbować, jest zresetowanie ustawień logowania do programu Outlook za pomocą Menedżera poświadczeń systemu Windows. W tym celu wykonaj czynności opisane poniżej:

  1. Iść do Panel sterowania i kliknij Menedżer poświadczeń.
  2. Przejdź do kont użytkowników i przejdź do Credential Manager.
  3. w Poświadczenia systemu Windows i Ogólne poświadczenia usuń wszelkie przechowywane poświadczenia odnoszące się do adresów e-mail Office 365 lub ms.outlook.
  4. Kliknij  Detale  i wybierz  Usuń ze skarbców.
  5. Kliknij tak na polu ostrzegawczym.
  6. powtarzaj kroki, aż usuniesz wszystkie poświadczenia powiązane z Twoim adresem e-mail.

Z łatwością usuń poświadczenia programu Outlook w Menedżerze poświadczeń. Wszystko, co musisz o tym wiedzieć, znajduje się tutaj!

Rozwiązanie 2: Sprawdź ustawienia danych logowania

Jeśli pierwsze rozwiązanie nie zadziałało, możesz także spróbować sprawdzić, czy opcja Monituj o poświadczenia nie jest zaznaczona w profilu, ponieważ może to być kolejną przyczyną wyskakiwania tego komunikatu. Aby to sprawdzić:

  1. Uruchom program Outlook i przejdź do Plik. 
  2. Wybierać Ustawienia konta w Ustawienia konta Sekcja.
  3. Wybierz swoje konto wymiany.
  4. Kliknij Zmiana przycisk i przejdź do Więcej ustawień.ustawienia konta programu Outlook zmieniają się
  5. Wybierz Bezpieczeństwo patka.
  6. Pod identyfikatorem użytkownika upewnij się, że Zawsze pytaj o dane logowania opcja nie jest wybrana.
  7. Kliknij dobrze i uruchom ponownie program Outlook.

Jeśli masz problemy z konfiguracją konta Outlook, zapoznaj się z tym artykułem, aby pomóc rozwiązać problemy z konfiguracją.

Rozwiązanie 3: Wyczyść buforowane hasła

Twój system Windows przechowuje poświadczenia użytkownika na twoim komputerze. Jeśli dane uwierzytelniające w pamięci podręcznej są niepoprawne, będziesz wielokrotnie proszony o podanie hasła

  1. Wyjście Perspektywy.
  2. Kliknij Początek i idź do Panel sterowania.
  3. nawigować do Menedżer poświadczeń i zlokalizuj zestaw poświadczeń, który ma Perspektywy w imieniu.
  4. kliknij nazwę, aby rozwinąć zestaw poświadczeń, a następnie kliknij Usuń z Vault.

Uwaga: powtórz krok nr. 4 dla wszelkich dodatkowych zestawów poświadczeń, które zawierają słowo Outlook w nazwie. Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do Panelu sterowania, zapoznaj się z tym pełnym przewodnikiem.

Rekomendacja redakcji
logo odzyskiwania hasła biura
Office Password Recovery Standard

Office Password Recovery to idealne narzędzie do uzyskiwania dostępu do ważnych dokumentów Office chronionych hasłem:

  • Odzyskaj hasła do programów Word, Excel i PowerPoint
  • 3 algorytmy do odszyfrowywania haseł Office
  • Kompatybilny ze wszystkimi wersjami Windows

Pobierz teraz Office Password Recovery

Rozwiązanie 4: Włącz Zapamiętaj hasło

Inną sugestią jest sprawdzenie, czy wybrałeś opcję zapisania nazwy użytkownika i hasła w Outlooku. Aby to sprawdzić, wykonaj następujące kroki:

  1. Kliknij na Plik tab i przejdź do Ustawienia konta.
  2. kliknij dwukrotnie konto pod e-mail patka.
  3. Pojawi się nowe okno i powinieneś zaznaczyć opcję Zapamiętaj hasłoputlook zapamiętaj hasło

Zapomniałeś hasła? Pozostaw pamięć, aby odpocząć i użyj tych przydatnych menedżerów haseł.

Rozwiązanie 5: Utwórz nowy profil

Być może gdzieś w profilu może być tylko błąd, w takim przypadku zbudowanie nowego profilu znowu wszystko wróci do normy. Aby to zrobić, wykonaj następujące czynności:

  1. Wyjście Perspektywy.
  2. Iść do Panel sterowania i kliknij Poczta.panel sterowania - poczta
  3. Iść do Pokaż profile a następnie kliknij Dodaj.perspektywy pokaż profile
  4. Wpisz nazwę profilu i kliknij DOBRZE.
  5. Wpisz swoje imię i adres e-mail.
  6. Kliknij Kolejny a następnie kliknij Koniec.
  7. Z powrotem w oknie poczty wybierz nowy profil w Zawsze używaj tego profilu okno dialogowe, a następnie kliknij DOBRZE.

Innym rozwiązaniem, którego możesz użyć, jest po prostu przejście do innej aplikacji klienta poczty. Zdecydowanie zalecamy sprawdzenie Mailbird (najlepsze na rynku) i Klient eM.

Te dwa narzędzia mają tysiące pobrań dziennie i świetne recenzje od użytkowników. Możesz dodać wiele kont do tych aplikacji i mają one świetną obsługę klienta, dzięki czemu każdy problem zostanie rozwiązany w krótkim czasie.

Czasami program Outlook zacina się na ekranie profilu ładowania. Jeśli napotkasz ten problem, mamy ten prosty przewodnik, który pomoże Ci go obejść.

Rozwiązanie 6: Zainstaluj najnowszą aktualizację dla programu Outlook

Ważne jest, aby zawsze aktualizować oprogramowanie, aby wyeliminować luki i dodać nowe funkcje. Wykonaj poniższe czynności, aby sprawdzić dostępność aktualizacji programu Outlook i upewnić się, że aktualizacje mogą być automatycznie pobierane i stosowane.

Uwaga: poniższe instrukcje dotyczą programu pocztowego Microsoft Outlook zainstalowanego na komputerze.

  1. Otwórz program Outlook i przejdź do Plik.
  2. Wybierać Konto Office i kliknij Aktualizuj opcje przycisk.
  3. Wybierz Aktualizuj teraz z menu, aby sprawdzić dostępność nowych aktualizacji programu Outlook.

Uwaga: Jeśli nie widzisz tej opcji, aktualizacje są wyłączone; wybierz Włącz aktualizacje.

Rozwiązanie 7: Tymczasowo wyłącz program antywirusowy lub uruchom system w trybie awaryjnym

Program antywirusowy może zakłócać działanie programu Outlook, jeśli korzysta z dodatku lub zapory. Jeśli program Outlook sprawdza pocztę i wysyła ją poprawnie, po wykonaniu jednej z tych dwóch czynności zainstaluj ponownie program antywirusowy.

Za pomocą tego przewodnika możesz łatwo sprawdzić, czy program Outlook jest blokowany przez program antywirusowy lub zaporę.

Rozwiązanie 8: Uruchom program Outlook w trybie awaryjnym i wyłącz dodatki

Po otwarciu programu Outlook w trybie awaryjnym uruchamia się bez rozszerzeń lub niestandardowych ustawień paska narzędzi. Aby to zrobić, najprostszym sposobem jest przytrzymanie przycisku Ctrl klawisz podczas otwierania skrótu programu Outlook.

Uwaga: Otwieranie programu Outlook w trybie awaryjnym nie wymaga korzystania z systemu Windows w trybie awaryjnym — są to dwa różne aspekty. Możesz uruchomić system w trybie awaryjnym, a następnie otworzyć MS Outlook (normalnie lub w trybie awaryjnym), ale tylko uruchomienie w trybie awaryjnym nie powoduje automatycznego uruchomienia aplikacji Outlook w trybie awaryjnym.

Aby usunąć dodatki do programu Outlook:

  1. Iść do Plik  i kliknij Opcje
  2. Wybierz Dodatki w lewym panelu. Otworzy się nowe okno podręczne pokazujące wszystkie dodatki, w których możesz przeglądać i zarządzać wszystkimi zainstalowanymi dodatkami.perspektywy dodają ins
  3. Kliknij dodatek, który chcesz usunąć, a pojawi się kolejne małe okno. Kliknij Usunąć przycisk.

Jeśli błąd zniknie, oznacza to, że występuje problem z jednym z dodatków i musisz go wyłączyć, usunąć lub rozwiązać problem.

Outlook działa tylko w trybie awaryjnym? Jesteśmy z Tobą. Sprawdź ten przewodnik, a będziesz gotowy do działania w mgnieniu oka.

Rozwiązanie 9: Program Outlook Anywhere nie jest skonfigurowany do korzystania z uwierzytelniania NTLM

Funkcja Outlook Anywhere umożliwia zdalny dostęp do konta Exchange z Internetu, gdy pracujesz poza zaporą ogniową organizacji.

Gdy używasz programu Outlook Anywhere do łączenia się z serwerem Exchange, musimy wybrać metodę uwierzytelnienia spośród uwierzytelniania podstawowego, uwierzytelniania NTLM i uwierzytelniania negocjacyjnego.

Użytkownicy zgłosili, że korzystanie z uwierzytelniania NTLM może znacznie zmniejszyć liczbę zapytań o hasło. W tym celu wykonaj czynności opisane poniżej:

  1. Nawigować do Plik i kliknij Ustawienia konta wybierając Ustawienia konta opcja jeszcze raz.
  2. Wybierz konto Exchange i kliknij Zmiana.
  3. Kliknij Więcej ustawień a następnie przejdź do Połączenie patka.
  4. Kliknij Wymień ustawienia proxy przycisk i w obszarze Ustawienia uwierzytelniania serwera proxy wybierz Uwierzytelnianie NTLM.

Jeśli potrzebujesz dodatkowego oprogramowania uwierzytelniającego, aby zabezpieczyć swoje dane, oto 5 najlepszych narzędzi, które właśnie to robią.

Rozwiązanie 10: Wolne lub niestabilne połączenie sieciowe

Inną przyczyną, dla której program Outlook ciągle pyta o hasło, może być to, że połączenie sieciowe jest wolne lub niestabilne. Program Outlook może utracić połączenie z serwerem poczty, a podczas próby ponownego połączenia wyświetli monit o podanie poświadczeń.

Rozwiązaniem jest przejście do bardziej stabilnego środowiska sieciowego, a następnie sprawdzenie, czy problem nadal występuje. Możesz także spróbować naprawić swoją sieć, wykonując kilka prostych kroków:

  • jeśli doświadczasz niskiej prędkości sieci LAN, sprawdź ten artykuł.
  • Wi-Fi jest zbyt wolne? Spójrz tutaj.

Czy opisane powyżej rozwiązania pomogły ci rozwiązać ten problem z programem Outlook? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej, ponieważ twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.

Ponadto, jeśli program Outlook wydaje się tak pełen problemów, możesz wypróbować łatwiejszą metodę komunikacji. Oto 5 najlepszych automatycznych programów do czatu, które usprawniają komunikację biznesową.

Link do głównej publikacji