Outlook jest jedną z najczęściej używanych platform klienta poczty elektronicznej do komunikacji biznesowej. Zapewnia łatwy w użyciu interfejs z najlepszymi protokołami bezpieczeństwa dla efektywnej bezpiecznej komunikacji.
Mimo to użytkownicy programu Outlook czasami napotykają pewne problemy, a jednym z nich jest to, że program Outlook wciąż pyta o hasło. Dlatego w celu rozwiązania tego problemu można znaleźć prostą i łatwą do naśladowania listę możliwych rozwiązań.
Co mogę zrobić, jeśli program Outlook wciąż prosi o podanie hasła?
- Zresetuj ustawienia logowania do programu Outlook za pomocą Zarządzania poświadczeniami systemu Windows
- Sprawdź ustawienia danych logowania
- Wyczyść buforowane hasła
- Włącz Zapamiętaj hasło
- Utwórz nowy profil
- Zainstaluj najnowszą aktualizację dla programu Outlook
- Wyłącz tymczasowo program antywirusowy lub uruchom system w trybie awaryjnym
- Uruchom program Outlook w trybie awaryjnym i wyłącz dodatki
- Program Outlook Anywhere jest skonfigurowany do korzystania z uwierzytelniania NTLM
- Wolne lub niestabilne połączenie sieciowe
Rozwiązanie 1: Zresetuj ustawienia logowania do programu Outlook
Pierwszym rozwiązaniem, które możesz wypróbować, jest zresetowanie ustawień logowania do programu Outlook za pomocą Menedżera poświadczeń systemu Windows. W tym celu wykonaj czynności opisane poniżej:
- Iść do Panel sterowania i kliknij Menedżer poświadczeń.
- Przejdź do kont użytkowników i przejdź do Credential Manager.
- w Poświadczenia systemu Windows i Ogólne poświadczenia usuń wszelkie przechowywane poświadczenia odnoszące się do adresów e-mail Office 365 lub ms.outlook.
- Kliknij Detale i wybierz Usuń ze skarbców.
- Kliknij tak na polu ostrzegawczym.
- powtarzaj kroki, aż usuniesz wszystkie poświadczenia powiązane z Twoim adresem e-mail.
Z łatwością usuń poświadczenia programu Outlook w Menedżerze poświadczeń. Wszystko, co musisz o tym wiedzieć, znajduje się tutaj!
Rozwiązanie 2: Sprawdź ustawienia danych logowania
Jeśli pierwsze rozwiązanie nie zadziałało, możesz także spróbować sprawdzić, czy opcja Monituj o poświadczenia nie jest zaznaczona w profilu, ponieważ może to być kolejną przyczyną wyskakiwania tego komunikatu. Aby to sprawdzić:
- Uruchom program Outlook i przejdź do Plik.
- Wybierać Ustawienia konta w Ustawienia konta Sekcja.
- Wybierz swoje konto wymiany.
- Kliknij Zmiana przycisk i przejdź do Więcej ustawień.
- Wybierz Bezpieczeństwo patka.
- Pod identyfikatorem użytkownika upewnij się, że Zawsze pytaj o dane logowania opcja nie jest wybrana.
- Kliknij dobrze i uruchom ponownie program Outlook.
Jeśli masz problemy z konfiguracją konta Outlook, zapoznaj się z tym artykułem, aby pomóc rozwiązać problemy z konfiguracją.
Rozwiązanie 3: Wyczyść buforowane hasła
Twój system Windows przechowuje poświadczenia użytkownika na twoim komputerze. Jeśli dane uwierzytelniające w pamięci podręcznej są niepoprawne, będziesz wielokrotnie proszony o podanie hasła
- Wyjście Perspektywy.
- Kliknij Początek i idź do Panel sterowania.
- nawigować do Menedżer poświadczeń i zlokalizuj zestaw poświadczeń, który ma Perspektywy w imieniu.
- kliknij nazwę, aby rozwinąć zestaw poświadczeń, a następnie kliknij Usuń z Vault.
Uwaga: powtórz krok nr. 4 dla wszelkich dodatkowych zestawów poświadczeń, które zawierają słowo Outlook w nazwie. Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do Panelu sterowania, zapoznaj się z tym pełnym przewodnikiem.
Rekomendacja redakcji
Office Password Recovery Standard
Office Password Recovery to idealne narzędzie do uzyskiwania dostępu do ważnych dokumentów Office chronionych hasłem:
- Odzyskaj hasła do programów Word, Excel i PowerPoint
- 3 algorytmy do odszyfrowywania haseł Office
- Kompatybilny ze wszystkimi wersjami Windows
Pobierz teraz Office Password Recovery
Rozwiązanie 4: Włącz Zapamiętaj hasło
Inną sugestią jest sprawdzenie, czy wybrałeś opcję zapisania nazwy użytkownika i hasła w Outlooku. Aby to sprawdzić, wykonaj następujące kroki:
- Kliknij na Plik tab i przejdź do Ustawienia konta.
- kliknij dwukrotnie konto pod e-mail patka.
- Pojawi się nowe okno i powinieneś zaznaczyć opcję Zapamiętaj hasło
Zapomniałeś hasła? Pozostaw pamięć, aby odpocząć i użyj tych przydatnych menedżerów haseł.
Rozwiązanie 5: Utwórz nowy profil
Być może gdzieś w profilu może być tylko błąd, w takim przypadku zbudowanie nowego profilu znowu wszystko wróci do normy. Aby to zrobić, wykonaj następujące czynności:
- Wyjście Perspektywy.
- Iść do Panel sterowania i kliknij Poczta.
- Iść do Pokaż profile a następnie kliknij Dodaj.
- Wpisz nazwę profilu i kliknij DOBRZE.
- Wpisz swoje imię i adres e-mail.
- Kliknij Kolejny a następnie kliknij Koniec.
- Z powrotem w oknie poczty wybierz nowy profil w Zawsze używaj tego profilu okno dialogowe, a następnie kliknij DOBRZE.
Innym rozwiązaniem, którego możesz użyć, jest po prostu przejście do innej aplikacji klienta poczty. Zdecydowanie zalecamy sprawdzenie Mailbird (najlepsze na rynku) i Klient eM.
Te dwa narzędzia mają tysiące pobrań dziennie i świetne recenzje od użytkowników. Możesz dodać wiele kont do tych aplikacji i mają one świetną obsługę klienta, dzięki czemu każdy problem zostanie rozwiązany w krótkim czasie.
Czasami program Outlook zacina się na ekranie profilu ładowania. Jeśli napotkasz ten problem, mamy ten prosty przewodnik, który pomoże Ci go obejść.
Rozwiązanie 6: Zainstaluj najnowszą aktualizację dla programu Outlook
Ważne jest, aby zawsze aktualizować oprogramowanie, aby wyeliminować luki i dodać nowe funkcje. Wykonaj poniższe czynności, aby sprawdzić dostępność aktualizacji programu Outlook i upewnić się, że aktualizacje mogą być automatycznie pobierane i stosowane.
Uwaga: poniższe instrukcje dotyczą programu pocztowego Microsoft Outlook zainstalowanego na komputerze.
- Otwórz program Outlook i przejdź do Plik.
- Wybierać Konto Office i kliknij Aktualizuj opcje przycisk.
- Wybierz Aktualizuj teraz z menu, aby sprawdzić dostępność nowych aktualizacji programu Outlook.
Uwaga: Jeśli nie widzisz tej opcji, aktualizacje są wyłączone; wybierz Włącz aktualizacje.
Rozwiązanie 7: Tymczasowo wyłącz program antywirusowy lub uruchom system w trybie awaryjnym
Program antywirusowy może zakłócać działanie programu Outlook, jeśli korzysta z dodatku lub zapory. Jeśli program Outlook sprawdza pocztę i wysyła ją poprawnie, po wykonaniu jednej z tych dwóch czynności zainstaluj ponownie program antywirusowy.
Za pomocą tego przewodnika możesz łatwo sprawdzić, czy program Outlook jest blokowany przez program antywirusowy lub zaporę.
Rozwiązanie 8: Uruchom program Outlook w trybie awaryjnym i wyłącz dodatki
Po otwarciu programu Outlook w trybie awaryjnym uruchamia się bez rozszerzeń lub niestandardowych ustawień paska narzędzi. Aby to zrobić, najprostszym sposobem jest przytrzymanie przycisku Ctrl klawisz podczas otwierania skrótu programu Outlook.
Uwaga: Otwieranie programu Outlook w trybie awaryjnym nie wymaga korzystania z systemu Windows w trybie awaryjnym — są to dwa różne aspekty. Możesz uruchomić system w trybie awaryjnym, a następnie otworzyć MS Outlook (normalnie lub w trybie awaryjnym), ale tylko uruchomienie w trybie awaryjnym nie powoduje automatycznego uruchomienia aplikacji Outlook w trybie awaryjnym.
Aby usunąć dodatki do programu Outlook:
- Iść do Plik i kliknij Opcje
- Wybierz Dodatki w lewym panelu. Otworzy się nowe okno podręczne pokazujące wszystkie dodatki, w których możesz przeglądać i zarządzać wszystkimi zainstalowanymi dodatkami.
- Kliknij dodatek, który chcesz usunąć, a pojawi się kolejne małe okno. Kliknij Usunąć przycisk.
Jeśli błąd zniknie, oznacza to, że występuje problem z jednym z dodatków i musisz go wyłączyć, usunąć lub rozwiązać problem.
Outlook działa tylko w trybie awaryjnym? Jesteśmy z Tobą. Sprawdź ten przewodnik, a będziesz gotowy do działania w mgnieniu oka.
Rozwiązanie 9: Program Outlook Anywhere nie jest skonfigurowany do korzystania z uwierzytelniania NTLM
Funkcja Outlook Anywhere umożliwia zdalny dostęp do konta Exchange z Internetu, gdy pracujesz poza zaporą ogniową organizacji.
Gdy używasz programu Outlook Anywhere do łączenia się z serwerem Exchange, musimy wybrać metodę uwierzytelnienia spośród uwierzytelniania podstawowego, uwierzytelniania NTLM i uwierzytelniania negocjacyjnego.
Użytkownicy zgłosili, że korzystanie z uwierzytelniania NTLM może znacznie zmniejszyć liczbę zapytań o hasło. W tym celu wykonaj czynności opisane poniżej:
- Nawigować do Plik i kliknij Ustawienia konta wybierając Ustawienia konta opcja jeszcze raz.
- Wybierz konto Exchange i kliknij Zmiana.
- Kliknij Więcej ustawień a następnie przejdź do Połączenie patka.
- Kliknij Wymień ustawienia proxy przycisk i w obszarze Ustawienia uwierzytelniania serwera proxy wybierz Uwierzytelnianie NTLM.
Jeśli potrzebujesz dodatkowego oprogramowania uwierzytelniającego, aby zabezpieczyć swoje dane, oto 5 najlepszych narzędzi, które właśnie to robią.
Rozwiązanie 10: Wolne lub niestabilne połączenie sieciowe
Inną przyczyną, dla której program Outlook ciągle pyta o hasło, może być to, że połączenie sieciowe jest wolne lub niestabilne. Program Outlook może utracić połączenie z serwerem poczty, a podczas próby ponownego połączenia wyświetli monit o podanie poświadczeń.
Rozwiązaniem jest przejście do bardziej stabilnego środowiska sieciowego, a następnie sprawdzenie, czy problem nadal występuje. Możesz także spróbować naprawić swoją sieć, wykonując kilka prostych kroków:
- jeśli doświadczasz niskiej prędkości sieci LAN, sprawdź ten artykuł.
- Wi-Fi jest zbyt wolne? Spójrz tutaj.
Czy opisane powyżej rozwiązania pomogły ci rozwiązać ten problem z programem Outlook? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej, ponieważ twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.
Ponadto, jeśli program Outlook wydaje się tak pełen problemów, możesz wypróbować łatwiejszą metodę komunikacji. Oto 5 najlepszych automatycznych programów do czatu, które usprawniają komunikację biznesową.