Skopiowanie pliku tekstowego do schowka z dokumentu Word lub Notatnika w Windows 10, Windows 8 zwykle można zrobić bardzo łatwo. Dla tych z nas, którzy nie znają tej zasady, wyjaśnimy ją w kilku słowach. W przypadku użycia kombinacji klawiszy „Ctrl” i „C” do skopiowania tekstu oraz „Ctrl” i „V” w celu wklejenia tekstu do innego dokumentu, skopiowany tekst jest zapisywany w funkcji Schowka.
Zasadniczo, jeśli skopiujesz tekst do schowka w Windows 10, Windows 8 i nie wkleisz go gdzie indziej, pozostanie tam, dopóki nie uruchomisz ponownie komputera lub skopiujesz innego tekstu do schowka.
Niemniej jednak istnieją aplikacje w systemie Windows 10, Windows 8, w których możesz mieć problemy ze schowkiem systemowym iz tego powodu wyjaśnię kilka metod poniżej, w jaki sposób możesz rozwiązać problem ze schowkiem dla całego systemu lub konkretnej aplikacji zainstalowany.
Napraw problemy ze schowkiem w systemie Windows 10, 8
Poniżej wymienimy niektóre poprawki schowka, w zależności od aplikacji, której próbujesz użyć.
1. Napraw problemy ze schowkiem na Skype w Windows 10, 8:
Aby naprawić aplikację Skype pod kątem korzystania ze schowka, będziemy musieli odinstalować dodatek do przeglądarki Internet Explorer lub Mozilla Firefox. Zamknij dowolną otwartą przeglądarkę.
- Wybierz Windows 10, Panel sterowania Windows 8
- W „Programach i funkcjach” musisz usunąć opcję Skype „Kliknij, aby połączyć”.
- Następnie uruchom ponownie komputer z systemem Windows 10, Windows 8 i sprawdź, czy masz ten sam problem.
- Jeśli nadal nie działa, musisz całkowicie odinstalować Skype i zainstalować najnowszą wersję dla systemu Windows 10.
2. Napraw problemy ze schowkiem w przeglądarce Internet Explorer w systemie Windows 10, 8:
- Kliknij „Opcje internetowe” znajdujące się w górnej części przeglądarki Internet Explorer.
- Kliknij zakładkę „Zaawansowane” w górnej części okna „Opcje internetowe”
- W obszarze „Zresetuj ustawienia przeglądarki internetowej” kliknij (lewym przyciskiem myszy) „Resetuj”.
- Po tym kliknięciu (lewym przyciskiem myszy) na „OK” w dolnej części okna „Opcje internetowe”.
- Uruchom ponownie komputer z systemem Windows 10, 8 i sprawdź, czy schowek działa teraz.
W przypadku więcej niż jednej przeglądarki (przykład: jeśli zainstalowałeś Mozillę, Operę i Internet Explorera):
Musisz odinstalować jedną przeglądarkę i sprawdzić, czy Kopiuj / Wklej działa, jeśli nie spróbuje Odinstaluj wszystkie przeglądarki i zainstaluj najnowsze wersje dostępne dla systemu Windows 10, 8.
Comfort Clipboard Pro to świetny menedżer schowka, który pomoże Ci pozbyć się tych problemów. Korzystając z niego, będziesz mógł klasyfikować przyciętą zawartość, aby uzyskać do niej dostęp w sposób usystematyzowany bez żadnych problemów. Zalecamy korzystanie z niego, dopóki nie rozwiążesz problemów natywnego schowka systemu Windows.
- Pobierz teraz Schowek Comfort za darmo
3. Napraw problemy ze schowkiem w Pulpicie zdalnym systemu Windows:
- Musisz otworzyć menedżera zadań, naciskając i przytrzymując przyciski „Ctrl”, „Alt” i „Usuń” na klawiaturze.
- Przejdź do zakładki „Procesy” i kliknij (lewy przycisk myszy) na „RDPCLIP.EXE” lub Usuń połączenie z komputerem> kliknij przycisk „Zakończ proces” znajdujący się w prawej dolnej części okna „Menedżer zadań”.
- Przejdź do zakładki „Aplikacje” i kliknij przycisk „Nowe zadanie” w prawej dolnej części okna „Menedżer zadań”.
- W otwartym oknie „Utwórz nowe zadanie” wpisz „rdpclip.exe”
- Kliknij (lewy przycisk myszy) przycisk „OK” w oknie „Utwórz nowe zadanie”.
4. Napraw problemy ze schowkiem w programie Adobe Acrobat w systemie Windows 10, 8:
Jedynym sposobem rozwiązania problemu ze schowkiem w programie Adobe Acrobat jest odinstalowanie aplikacji, przechodząc do „Panelu sterowania”, a następnie ponowna instalacja najnowszej wersji aplikacji dla systemu Windows 10, 8.
Zaktualizuj program Adobe Flash Player do najnowszej wersji dostępnej dla systemu Windows 10, 8, gdy pojawi się monit w używanej przeglądarce.
Jeśli nie możesz znaleźć problemu ze schowkiem, postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej.
Usuń Schowek Windows:
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk „Windows” i przycisk „R”.
- W polu obok „Otwórz” musimy wpisać cmd / c „echo off | klip ”(dołącz cytaty w tekście)
- Kliknij (lewym przyciskiem myszy) przycisk „OK” znajdujący się w dolnej części okna Uruchom.
Spróbujemy tutaj edytować rejestr systemu Windows:
Uwaga: musisz zalogować się jako Administrator, aby wykonać tę opcję.- Naciśnij i przytrzymaj przycisk „Windows” i przycisk „R”.
- Wpisz w polu obok „Otwórz” słowo „Regedit”
- W oknie „Edytora rejestru” kliknij dwukrotnie (lewym przyciskiem myszy) „HKEY_CURRENT_USER”
- W obszarze „HKEY_CURRENT_USER” kliknij dwukrotnie (lewym przyciskiem myszy) „Oprogramowanie”
- W obszarze „Oprogramowanie” kliknij dwukrotnie (lewym przyciskiem myszy) na „Microsoft”
- W „Microsoft” kliknij dwukrotnie (lewym przyciskiem myszy) w „Windows”
- W „Windows” kliknij dwukrotnie (lewym przyciskiem myszy) na „CurrentVersion”
- W „CurrentVersion” kliknij dwukrotnie (lewym przyciskiem myszy) na „Ustawienia internetowe”
- W „Ustawieniach internetowych” kliknij dwukrotnie (lewym przyciskiem myszy) „Strefy”.
- Jeśli w folderze „Zones” zobaczysz niestandardowy znak, taki jak pusty prostokąt lub „L”, musimy go usunąć. Uwaga: Nie usuwaj niczego innego, a jeśli nie masz wspomnianej wyżej postaci, nie wprowadzaj żadnych innych modyfikacji w tym folderze.
- Zamknij okno „Edytora rejestru”.
- Uruchom ponownie komputer z systemem Windows 10, 8 i sprawdź, czy Twój schowek działa teraz.
Tak więc rozwiązania opisane powyżej mają określone kroki dla aplikacji w systemie Windows 10, Windows 8 lub dla całego systemu Windows 10, 8 w celu rozwiązania problemów związanych ze schowkiem. Napisz do nas poniżej, aby uzyskać dodatkowe informacje na ten temat.