Oto jak rozwiązać problemy ze schowkiem w systemie Windows 10 na dobre

Skopiowanie pliku tekstowego do schowka z dokumentu Word lub Notatnika w Windows 10, Windows 8 zwykle można zrobić bardzo łatwo. Dla tych z nas, którzy nie znają tej zasady, wyjaśnimy ją w kilku słowach. W przypadku użycia kombinacji klawiszy „Ctrl” i „C” do skopiowania tekstu oraz „Ctrl” i „V” w celu wklejenia tekstu do innego dokumentu, skopiowany tekst jest zapisywany w funkcji Schowka.
problemy ze schowkiem w systemie Windows 8
Zasadniczo, jeśli skopiujesz tekst do schowka w Windows 10, Windows 8 i nie wkleisz go gdzie indziej, pozostanie tam, dopóki nie uruchomisz ponownie komputera lub skopiujesz innego tekstu do schowka.

Niemniej jednak istnieją aplikacje w systemie Windows 10, Windows 8, w których możesz mieć problemy ze schowkiem systemowym iz tego powodu wyjaśnię kilka metod poniżej, w jaki sposób możesz rozwiązać problem ze schowkiem dla całego systemu lub konkretnej aplikacji zainstalowany.

  • Napraw problemy ze schowkiem w systemie Windows 10, 8

    Poniżej wymienimy niektóre poprawki schowka, w zależności od aplikacji, której próbujesz użyć.

    1. Napraw problemy ze schowkiem na Skype w Windows 10, 8:

    Aby naprawić aplikację Skype pod kątem korzystania ze schowka, będziemy musieli odinstalować dodatek do przeglądarki Internet Explorer lub Mozilla Firefox. Zamknij dowolną otwartą przeglądarkę.

    1. Wybierz Windows 10, Panel sterowania Windows 8
    2. W „Programach i funkcjach” musisz usunąć opcję Skype „Kliknij, aby połączyć”.
    3. Następnie uruchom ponownie komputer z systemem Windows 10, Windows 8 i sprawdź, czy masz ten sam problem.
    4. Jeśli nadal nie działa, musisz całkowicie odinstalować Skype i zainstalować najnowszą wersję dla systemu Windows 10.

    odinstaluj Skype

    2. Napraw problemy ze schowkiem w przeglądarce Internet Explorer w systemie Windows 10, 8:

    1. Kliknij „Opcje internetowe” znajdujące się w górnej części przeglądarki Internet Explorer.
    2. Kliknij zakładkę „Zaawansowane” w górnej części okna „Opcje internetowe”
    3. W obszarze „Zresetuj ustawienia przeglądarki internetowej” kliknij (lewym przyciskiem myszy) „Resetuj”.
    4. Po tym kliknięciu (lewym przyciskiem myszy) na „OK” w dolnej części okna „Opcje internetowe”.
    5. Uruchom ponownie komputer z systemem Windows 10, 8 i sprawdź, czy schowek działa teraz.

    W przypadku więcej niż jednej przeglądarki (przykład: jeśli zainstalowałeś Mozillę, Operę i Internet Explorera):

    Musisz odinstalować jedną przeglądarkę i sprawdzić, czy Kopiuj / Wklej działa, jeśli nie spróbuje Odinstaluj wszystkie przeglądarki i zainstaluj najnowsze wersje dostępne dla systemu Windows 10, 8.

    Comfort Clipboard Pro to świetny menedżer schowka, który pomoże Ci pozbyć się tych problemów. Korzystając z niego, będziesz mógł klasyfikować przyciętą zawartość, aby uzyskać do niej dostęp w sposób usystematyzowany bez żadnych problemów. Zalecamy korzystanie z niego, dopóki nie rozwiążesz problemów natywnego schowka systemu Windows.

    • Pobierz teraz Schowek Comfort za darmo 

    3. Napraw problemy ze schowkiem w Pulpicie zdalnym systemu Windows:

    1. Musisz otworzyć menedżera zadań, naciskając i przytrzymując przyciski „Ctrl”, „Alt” i „Usuń” na klawiaturze.
    2. Przejdź do zakładki „Procesy” i kliknij (lewy przycisk myszy) na „RDPCLIP.EXE” lub Usuń połączenie z komputerem> kliknij przycisk „Zakończ proces” znajdujący się w prawej dolnej części okna „Menedżer zadań”.zakończ zadanie połączenia pulpitu
    3. Przejdź do zakładki „Aplikacje” i kliknij przycisk „Nowe zadanie” w prawej dolnej części okna „Menedżer zadań”.
    4. W otwartym oknie „Utwórz nowe zadanie” wpisz „rdpclip.exe”
    5. Kliknij (lewy przycisk myszy) przycisk „OK” w oknie „Utwórz nowe zadanie”.

    4. Napraw problemy ze schowkiem w programie Adobe Acrobat w systemie Windows 10, 8:

    Jedynym sposobem rozwiązania problemu ze schowkiem w programie Adobe Acrobat jest odinstalowanie aplikacji, przechodząc do „Panelu sterowania”, a następnie ponowna instalacja najnowszej wersji aplikacji dla systemu Windows 10, 8.

    Zaktualizuj program Adobe Flash Player do najnowszej wersji dostępnej dla systemu Windows 10, 8, gdy pojawi się monit w używanej przeglądarce.

    Jeśli nie możesz znaleźć problemu ze schowkiem, postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej.

    Usuń Schowek Windows:

    1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk „Windows” i przycisk „R”.
    2. W polu obok „Otwórz” musimy wpisać cmd / c „echo off | klip ”(dołącz cytaty w tekście)
    3. Kliknij (lewym przyciskiem myszy) przycisk „OK” znajdujący się w dolnej części okna Uruchom.

    Spróbujemy tutaj edytować rejestr systemu Windows:
    Uwaga: musisz zalogować się jako Administrator, aby wykonać tę opcję.

    1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk „Windows” i przycisk „R”.
    2. Wpisz w polu obok „Otwórz” słowo „Regedit”
    3. W oknie „Edytora rejestru” kliknij dwukrotnie (lewym przyciskiem myszy) „HKEY_CURRENT_USER”
    4. W obszarze „HKEY_CURRENT_USER” kliknij dwukrotnie (lewym przyciskiem myszy) „Oprogramowanie”
    5. W obszarze „Oprogramowanie” kliknij dwukrotnie (lewym przyciskiem myszy) na „Microsoft”
    6. W „Microsoft” kliknij dwukrotnie (lewym przyciskiem myszy) w „Windows”
    7. W „Windows” kliknij dwukrotnie (lewym przyciskiem myszy) na „CurrentVersion”
    8. W „CurrentVersion” kliknij dwukrotnie (lewym przyciskiem myszy) na „Ustawienia internetowe”
    9. W „Ustawieniach internetowych” kliknij dwukrotnie (lewym przyciskiem myszy) „Strefy”.zmień strefy ustawień internetowych
    10. Jeśli w folderze „Zones” zobaczysz niestandardowy znak, taki jak pusty prostokąt lub „L”, musimy go usunąć. Uwaga: Nie usuwaj niczego innego, a jeśli nie masz wspomnianej wyżej postaci, nie wprowadzaj żadnych innych modyfikacji w tym folderze.
    11. Zamknij okno „Edytora rejestru”.
    12. Uruchom ponownie komputer z systemem Windows 10, 8 i sprawdź, czy Twój schowek działa teraz.

    Tak więc rozwiązania opisane powyżej mają określone kroki dla aplikacji w systemie Windows 10, Windows 8 lub dla całego systemu Windows 10, 8 w celu rozwiązania problemów związanych ze schowkiem. Napisz do nas poniżej, aby uzyskać dodatkowe informacje na ten temat.

Link do głównej publikacji