To nie jest bitwa ze specyfikacjami, ale raczej Nokia bierze udział w iPadzie Air dzięki najnowszym reklamom. Jest to ta sama filozofia reklamowa, którą Microsoft próbuje od lat. Ale czy to zadziała?
Ta nowa reklama miała podkreślić, jak niesamowity jest tablet Nokia Lumia 2520 z systemem Windows RT, bardzo podobny do tabletu Microsoft Surface RT w porównaniu z iPadem Apple, który Microsoft wypuścił jakiś czas temu, pomimo strasznej sprzedaży. Chociaż początkowo mówiono, że Nokia zrezygnowała z pracy nad projektem tabletu z systemem Windows RT, w końcu ujrzała światło dzienne pod postacią Nokii 2520.
Czytaj także: Poprzedni Microsoft CTO tworzy ekskluzywną aplikację za 80 USD na iPhone’a / iPada
Jeśli chodzi o samą reklamę, musimy należycie wyrazić uznanie agencji reklamowej, ponieważ pokazuje ona zalety Lumii 2520 w stosunku do iPada Air, a wszystko to w zasadzie sprowadza się do wydajności. Mimo to iPad nie boi się tabletów z systemem Windows 8, ale być może wprowadzenie takich urządzeń, jak Dell Venue 8 Pro lub Lenovo Miix2 i Toshiba Encore wywrze presję na kochany tablet Apple.