Wielu użytkowników zgłosiło błąd Wystąpił błąd podczas próby skonfigurowania metody logowania odcisków palców na komputerze z systemem Windows 10.
Ten błąd jest specyficzny dla komputerów HP i wydaje się, że był spowodowany konfliktem między oprogramowaniem a aktualizacjami zastosowanymi w skanerze linii papilarnych.
Problem ten może z czasem stać się irytujący, ponieważ głównym celem (oprócz bezpieczeństwa) używania odcisku palca jest jak najszybsze zalogowanie się do systemu Windows. Widzenie tego błędu oznacza, że będziesz musiał zalogować się w inny sposób. Możesz to zrobić za pomocą kodu PIN lub hasła.
Ponieważ ten problem może powodować duże obciążenie po powtórnym wystąpieniu, w dzisiejszym artykule zbadamy najlepszy sposób rozwiązania tego problemu. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Jak naprawić błąd Coś poszło nie tak?
1. Sprawdź dostępność aktualizacji systemu Windows
- Kliknij na Cortana przycisk wyszukiwania na pasku zadań -> wpisz Aktualizacje
- Wybierz pierwszą opcję od góry z wyników.
- W środku Aktualizacja systemu Windows okno -> kliknij Sprawdź przycisk aktualizacji.
- Poczekaj na zakończenie procesu i zainstaluj wszystkie dostępne aktualizacje.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie i uruchom ponownie komputer, aby w razie potrzeby zastosować aktualizacje.
- Sprawdź, czy problem nadal występuje.
Czytnik linii papilarnych Windows Hello przestał działać? Oto jak to naprawić raz na zawsze!
2. Pobierz najnowsze sterowniki HP do skanera linii papilarnych
- Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy sterownik z HP.
- Otwórz pobrany plik i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby zakończyć konfigurację sterowników.
- Uruchom ponownie komputer po zakończeniu i sprawdź, czy problem nadal występuje.
- Jeśli ta metoda nie rozwiązała problemu, możesz zastosować następną metodę.
3. Użyj Menedżera urządzeń
- naciśnij Win + X klawisze na klawiaturze -> wybierz Menadżer urządzeń z listy.
- Pod Biometria urządzenia -> kliknij sterownik prawym przyciskiem myszy -> wybierz Nieruchomości.
- Pod Zarządzanie energią tab -> odznacz Pozwól komputerowi wyłączyć to urządzenie, aby oszczędzać energię.
- Spróbuj ponownie ustawić metodę uwierzytelniania odcisków palców. Ta metoda powinna rozwiązać problem.
W dzisiejszym artykule o naprawie zbadaliśmy najlepsze metody radzenia sobie z problemami spowodowanymi przez błąd. Coś poszło nie tak podczas próby skonfigurowania metody logowania.
Chociaż ten problem został zgłoszony tylko na laptopach HP, oficjalna poprawka lub aktualizacja firmy nie została jeszcze wydana. Mamy nadzieję, że nasza poprawka pomoże ci zarządzać procesem logowania, dopóki oficjalna poprawka nie zostanie wydana przez programistów HP.
Daj nam znać, jeśli ten przewodnik pomógł ci rozwiązać problem, korzystając z sekcji komentarzy poniżej.