Nie masz powiązanych urządzeń z kontem Microsoft [FIX]

Wygląda na to, że nie masz żadnych powiązanych urządzeń z kontem Microsoft błąd jest dość oczywisty. Wygląda na to, że nie masz zarejestrowanego urządzenia Xbox podczas próby zainstalowania gry zakupionej w sklepie Microsoft Store. Byłoby to całkiem w porządku, gdyby niektóre osoby dotknięte problemem nie posiadały konsoli Xbox zarejestrowanej na tym samym koncie Microsoft. Właśnie tam pojawia się problem.

Jeden użytkownik wyraził swoje obawy na forum pomocy technicznej Microsoft.

Po zakupie gry przez Microsoft.com pyta mnie, gdzie chcę zainstalować. Ale mówi, że nie ma odpowiednich urządzeń. Po kilku sekundach xbox zaczął pobierać grę samodzielnie, więc przynajmniej rozmawiają ze sobą. Jednak w moim przeglądzie urządzeń xbox pokazuje się dobrze. Co się dzieje?

Rozwiąż ten problem, wykonując poniższe czynności.

Dlaczego Microsoft Store mówi, że nie mam odpowiednich urządzeń?

1. Sprawdź swoje konto Microsoft

  1. naciśnij Klawisz Windows + I aby otworzyć aplikację Ustawienia.
  2. Po otwarciu aplikacji Ustawienia przejdź do Konta menu. Konta «src =» https://cdn.windowsreport.com/wp-content/uploads/2019/05/accounts-menu.png «alt =» konta, do których nie są podłączone żadne odpowiednie urządzenia z kontem Microsoft «width =» 315 «height =» 371 «/>
  3. Teraz wybierz E-mail konta aplikacji znajduje się po lewej stronie okna Konta.kont e-mail i aplikacji nie masz żadnych powiązanych urządzeń z kontem Microsoft
  4. Sprawdź swoje konta e-mail, aby sprawdzić, czy jesteś zalogowany na odpowiednie konto e-mail.

2. Sprawdź limit urządzenia

  1. W przeglądarce internetowej zaloguj się do account.microsoft.com/devices, a następnie wybierz Zarządzaj limitami urządzeń.
  2. Jeśli na liście znajduje się więcej niż 10 urządzeń, usuń jedno z nich, aby dodać nowe urządzenie.sprawdź, czy liczba pobranych urządzeń nie jest powiązana z Twoim kontem Microsoft
  3. Teraz sprawdź, czy aplikacja / gra jest kompatybilna z urządzeniem. Na przykład gra na konsolę Xbox nie zostanie zainstalowana na komputerze.

3. Zresetuj sklep Microsoft

  1. Otwórz aplikację Ustawienia. Alternatywnie naciśnij Klawisz Windows + I.
  2. Po wykonaniu tej czynności przejdź do Aplikacje menu. Aplikacje «src =» https://cdn.windowsreport.com/wp-content/uploads/2019/05/apps-menu.png «alt =» Aplikacje, z którymi nie masz żadnych powiązanych urządzeń powiązanych z kontem Microsoft «width =» 296 «height =» 351 «/>
  3. Wybierz Microsoft Store z listy i kliknij Zaawansowane opcje.opcje zaawansowane Sklep Microsoft Nie masz żadnych odpowiednich urządzeń powiązanych z kontem Microsoft
  4. Kliknij Resetowanie przycisk. Teraz kliknij przycisk Resetuj w oknie dialogowym potwierdzenia, aby kontynuować.zresetować sklep Microsoft Store. Nie masz żadnych powiązanych urządzeń powiązanych z kontem Microsoft
  5. Poczekaj na zakończenie procesu.
  6. Zrestartuj swój komputer.

5. Usuń pliki bazy danych Microsoft Store

  1. Znajdź C> Windows> SoftwareDistribution> DataStore> DataStore.edb i usuń DataStore.edb.DataStore «src =» https://cdn.windowsreport.com/wp-content/uploads/2019/06/explorer_ltXd9Lv3Ea.png «alt =» DataStore.edb usuń nie masz żadnych odpowiednich urządzeń powiązanych z kontem Microsoft «szerokość = „963” wysokość = „387” />
  2. Po usunięciu pliku .edb uruchom ponownie komputer.
  3. Uruchom sklep Microsoft Store

CZYTAJ TAKŻE: Poprawka: „Usługa konta Microsoft jest obecnie niedostępna, spróbuj ponownie później” Windows Phone Error

6. Ponownie zarejestruj aplikację Store

  1. Otwórz program Uruchom: naciśnij klawisze Windows + R na klawiaturze.
  2. Uruchom następujące polecenie w oknie poleceń (CMD), aby ponownie zarejestrować aplikację Store:

powershell -ExecutionPolicy Nieograniczony dodatek AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $ Env: SystemRootWinStoreAppxManifest.XMLponownie zarejestruj się w sklepie Microsoft. Nie masz żadnych powiązanych urządzeń z kontem Microsoft

Link do głównej publikacji