Twój telewizor Sony Smart TV nie obsługuje serwisu Netflix? Więc trafiłeś we właściwe miejsce.
Nie zapomnij dodać białej listy do naszej witryny. Powiadomienie nie zniknie, dopóki tego nie zrobisz.
Nienawidzisz reklam, my to rozumiemy. My także. Niestety, jest to jedyny sposób, abyśmy nadal dostarczali znakomitą zawartość i wskazówki, jak rozwiązać największe problemy techniczne. Możesz wesprzeć nasz zespół 30 członków w kontynuowaniu ich pracy, umieszczając naszą listę na białej liście. Wyświetlamy tylko kilka reklam na stronie, nie utrudniając dostępu do treści.
Dodam twoją stronę do białej listy, nie obchodzi mnie to
Wiele osób korzysta z inteligentnych telewizorów nie tylko do oglądania telewizji, ale także do przeglądania Internetu, oglądania YouTube, a nawet ulubionych programów telewizyjnych i filmów w aplikacjach do przesyłania strumieniowego, takich jak Netflix.
Ale czasami aplikacja Netflix nie działa zgodnie z przeznaczeniem w telewizorach Sony Smart TV. Najczęstszym problemem zgłaszanym przez użytkowników jest niemożność otwarcia aplikacji.
Niektóre z nich dostają Przepraszamy, nie mogliśmy połączyć się z serwisem Netflix. Sprawdź Ustawienia sieciowe, aby połączyć się z dostępną siecią i użyć Netflix (-100). błąd lub ikona wirowania i nic się nie dzieje.
Innym często spotykanym błędem jest Niestety nie udało nam się uzyskać dostępu do usługi Netflix. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Netflix (-111).
Na szczęście, ponieważ telewizory Sony Smart korzystają z systemu operacyjnego Android, istnieje kilka rozwiązań, które możesz spróbować rozwiązać.
Jak sprawić, by Netflix działał na moim telewizorze Sony?
1. Ogólne kroki rozwiązywania problemów
- Sprawdź, czy twoje połączenie internetowe działa poprawnie. Jeśli masz połączenie z siecią bezprzewodową, spróbuj zrestartuj router.
- Upewnij się, że Twój telewizor Sony Smart TV ma najnowsza aktualizacja oprogramowania układowego zainstalowany.
- Sprawdź, czy jakieś inne aplikacje, najlepiej usługi przesyłania strumieniowego, działają dobrze.
- Aktualizacja aplikacja Netflix. Dodatkowo możesz także spróbować Załaduj ponownie Netflix.
2. Błąd serwisu Netflix (-100)
Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do Netflix na telewizorze Sony Smart TV, ale możesz otworzyć inne aplikacje i usługi, najłatwiejszym obejściem jest uruchom ponownie telewizor.
Aby to zrobić, przytrzymaj przycisk zasilania na około 6 sekund lub do momentu pełnego uruchomienia telewizora. Po ponownym uruchomieniu urządzenia Netflix powinien działać poprawnie.
Ta metoda działała w przypadku wielu właścicieli telewizorów Smart TV, więc wypróbuj ją samodzielnie, ponieważ może rozwiązać problem bez większych problemów.
Kolejną potwierdzoną poprawką jest przytrzymanie przycisku Przycisk Home na pilocie, powinien pojawić się przełącznik zadań. Stamtąd możesz wybrać Netflix, naciśnij Na dół, i wtedy dobrze aby zamknąć aplikację.
Uruchom ponownie Netflix, a teraz powinien działać bez żadnych problemów.
3. Błąd serwisu Netflix (-111)
- Gdy pojawi się ten błąd, pod komunikatem o błędzie zobaczysz RESETOWANIE lub dobrze przycisk, w zależności od wersji Netflix. Jeśli masz przycisk RESET, kliknij go, a problem powinien zostać rozwiązany. Jeśli masz przycisk OK, wykonaj następujące kroki, aby zresetować aplikację.
- wciśnij Dom przycisk na pilocie zdalnego sterowania.
- Nawigować do Ustawienia> Aplikacje> Aplikacje systemowe.
- Wybierz NETFLIX i wtedy Wymuszone zatrzymanie NETFLIX.
- Następnie wyczyść dane aplikacji i pamięć podręczną, wybierając Wyczyść dane i Wyczyść pamięć podręczną.
- Reset zasilania twój telewizor.
- Po ponownym uruchomieniu telewizora przejdź do Sklep Google Play i zaktualizuj aplikację Netflix.
- Po zakończeniu aktualizacji zaloguj się do Netflix przy użyciu swoich poświadczeń, a aplikacja powinna działać poprawnie.
4. Błąd Netflix Funkcja niedostępna
- wciśnij Dom przycisk na pilocie zdalnego sterowania.
- Teraz idź do Ustawienia> Ustawienia systemowe.
- Wybierać Ustawiać i wtedy Sieć.
- Wybierz Odśwież zawartość internetową.
Po wykonaniu cyklu zasilania aplikacja powinna zacząć działać poprawnie.
Brak możliwości odtwarzania filmów z serwisu Netflix na telewizorze Sony Smart TV jest dość irytującym problemem, ale postępowanie zgodnie z rozwiązaniami podanymi w tym artykule powinno pomóc rozwiązać problem.
Najprostsze rozwiązania to zrestartowanie telewizora lub zabicie aplikacji Netflix, a następnie jej ponowne uruchomienie, więc najpierw wypróbuj ją.
Jeśli masz inne sugestie lub pytania, zostaw je w sekcji komentarzy poniżej.