Czasami podczas próby połączenia się z określonym serwerem na komputerze z systemem Windows, żądanie może się nie powieść z błędem. Jednym z takich błędów jest „określony użytkownik nie istnieje, sprawdź nazwę użytkownika i spróbuj zalogować się ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z administratorem systemu lub pomocą techniczną ”. Ten błąd może wystąpić z wielu powodów, w tym z wadliwych aktualizacji systemu Windows zgłoszonych przez innych użytkowników na forach Microsoft Technet.
podczas eksportowania do miejsca docelowego AD (serwer Active Directory zainstalowany na Windows Server 2003) otrzymuję następujące komunikaty o błędach dla CN, które są grupami:
„Błąd atrybutów DN — określony użytkownik nie istnieje”
Kod błędu podłączonego źródła danych 1317
Błąd podłączonego źródła danych: Spcified użytkownik nie istnieje
także we właściwościach obiektu przestrzeni konektora dla tych obiektów, które widzę na „karcie eksportu w toku” informacje:
aktualizacja typu modyfikacji
grupa typów obiektów
Wykonaj czynności opisane w tym artykule, aby rozwiązać problem z określonym użytkownikiem. Nie występuje błąd w systemach Windows Server.
Jak naprawić określonego użytkownika nie istnieje
1. Sprawdź, czy serwer NAS ma uprawnienia
- Jeśli błąd występuje podczas próby skonfigurowania tworzenia kopii zapasowej do folderów na dysku w kopii zapasowej exec, możesz chcieć sprawdzić, czy odpowiednie uprawnienia są przyznane folderowi na serwerze NAS.
- Podobnie jak w przypadku EMC, musisz określić uprawnienia do folderu w samym folderze NAS, aby działał bezbłędnie.
- Sprawdź zasoby związane z Exec Backup, aby sprawdzić wymagane uprawnienia.
System Windows Server nie może zamontować plików ISO: oto jak to naprawić
2. Określ użytkownika dla usługi
- Jednym z oczywistych, choć często popełnianych błędów, jest brak określenia nazwy użytkownika dla kont usług w postaci domeny / nazwy użytkownika, na której użytkownik miał nazwę użytkownika.
- Gdy serwer nie znajdzie nazwy użytkownika dla konta, pokaże, że określony użytkownik nie istnieje błąd.
- Aby to naprawić, sprawdź, czy podałeś nazwę użytkownika dla kont usług, a następnie sprawdź, czy są jakieś ulepszenia.
3. Usuń i utwórz nowe konto
- Jeśli błąd na poziomie logowania, możesz utworzyć nowe konto użytkownika z uprawnieniami administratora.
- Upewnij się, że używasz innej odmiany imienia, aby utworzyć nowe konto. Użycie tej samej nazwy co starej może nie rozwiązać całkowicie problemu.
- Po utworzeniu nowego konta i zalogowaniu się, dodaj się do niektórych grup w AD, aby uzyskać dostęp do niezbędnych rzeczy.
- Jeśli błąd wystąpi ponownie, usuń konto ze wszystkich nieistotnych grup jeden po drugim i spróbuj zalogować się między nimi. Problem może wynikać z jednej z grup, których jesteś członkiem.
4. Wyczyść magazyn haseł systemu Windows
- Jeśli zapiszesz wszystkie swoje poświadczenia za pomocą Windows Password Vault / Credential Manager, spróbuj usunąć wszystkie poświadczenia związane z serwerem.
- Teraz spróbuj się zalogować ponownie, a serwer Windows poprosi o podanie hasła. Upewnij się, że tym razem nie wybrałeś opcji Zapisz hasło.
- Ręczne wprowadzenie poświadczeń powinno pomóc w rozwiązaniu określonego użytkownika nie istnieje błąd.