Napraw kod błędu aktywacji systemu Windows 0xc004f074

Podczas próby uaktualnienia komputera do systemu Windows 10 pojawia się komunikat Błąd aktywacji systemu Windows 0xC004F074; przyczyną może być niedopasowanie wersji obsługi między klientem KMS a hostem KMS.

0xC004F074 — Serwer zarządzania kluczami (KMS) jest niedostępny

Ten błąd może również wystąpić, gdy może występować różnica czasu między klientem KMS a hostem KMS.

Błąd aktywacji systemu Windows 0xC004F074

Błąd aktywacji systemu Windows 0xC004F074

Jeśli pojawi się kod błędu aktywacji 0xc004f074, najpierw upewnij się, że kopia systemu Windows jest w pełni zaktualizowana. Po zakończeniu postępuj zgodnie z tymi sugestiami, aby rozwiązać problem:

  1. Zainstaluj klucz produktu KMS
  2. Użyj narzędzia do rozwiązywania problemów z aktywacją
  3. Ponowna synchronizacja czasu.

1] Zainstaluj klucz produktu KMS

Będziesz musiał odinstalować, a następnie ponownie zainstalować klucz produktu, uruchamiając CMD jako Administrator.

Teraz, aby odinstalować istniejący klucz, wykonaj następujące polecenie:

slmgr.vbs / upk

Aby zainstalować klucz produktu KMS, wykonaj następujące polecenie:

slmgr.vbs / ipk

Przenieś licencję Windows 10 na inny komputer

Po zakończeniu zostanie wyświetlony monit o pomyślne zakończenie operacji.

Aby aktywować klucz online, wykonaj następujące polecenie:

slmgr.vbs / ato

Aby dowiedzieć się, jak aktywować telefon za pomocą telefonu, wykonaj następujące polecenie:

slui.exe 4

Po aktywacji klucza KMS uruchom ponownie komputer.

Następnie możesz również sprawdzić stan aktywacji, aby sprawdzić, czy poprawka się powiodła.

2] Użyj narzędzia do rozwiązywania problemów z aktywacją

Narzędzie do rozwiązywania problemów z aktywacją systemu Windows-10

Narzędzie do rozwiązywania problemów z aktywacją systemu Windows 10 pomoże rozwiązać najczęściej występujące problemy z aktywacją na urządzeniach z systemem Windows.

Jeśli nie możesz aktywować systemu Windows 10, otwórz Ustawienia> Aktualizuj zabezpieczenia i kliknij przycisk Aktywacja na lewym panelu. Następnie kliknij przycisk Rozwiązywanie problemów.

3] Czas ponownej synchronizacji

Uruchom następującą komendę, aby ponownie zsynchronizować czas na komputerze klienckim:

w32tm / resync

Sprawdź, czy to ci pomoże.

Link do głównej publikacji