Napraw błąd iTunes 0xE8000003 w systemie Windows 10 podczas podłączania iPhone’a

iTunes jest dobrodziejstwem dla użytkowników iPhone’a, iPada i iPoda. Jest to jedyne oficjalne medium firmy Apple, za pomocą którego użytkownicy mogą synchronizować swoje urządzenie Apple z komputerem z systemem Windows. Ale czasami może wyrzucić błąd. Jednym z takich kodów błędów jest 0xe8000003 gdzie urządzenie Apple nie może połączyć się z komputerem z systemem Windows.

Błąd iTunes 0xE8000003

Komunikat o błędzie brzmi:

iTunes nie może połączyć się z tym iPhone’em, ponieważ wystąpił nieznany błąd (0xE8000003)

Jedyną dostępną opcją jest kliknięcie OK. Więc co robisz dalej? Czytaj dalej i sprawdź, czy którakolwiek z naszych sugestii pomoże Ci rozwiązać problem.

Napraw błąd iTunes 0xE8000003 w systemie Windows 10

Możesz spróbować użyć wszystkich wymienionych poniżej metod niezależnie.

1] Wyczyść pliki tymczasowe w folderze Lockdown

Folder Lockdown jest ukrytym i chronionym folderem. Jest tworzony, gdy iTunes jest zainstalowany na dowolnym komputerze. Zawartość tego folderu to wszelkiego rodzaju tymczasowe dane i pliki tworzone przez iTunes podczas synchronizacji urządzenia lub aktualizacji. Zasadniczo, jeśli znasz pojęcie pamięci podręcznej, możesz stwierdzić, że przechowuje pamięć podręczną dla oprogramowania iTunes.

Aby wyczyścić tymczasowe dane z tego folderu, zacznij od naciśnięcia WINKEY + R. kombinacje przycisków, aby uruchomić okno Uruchom.

Teraz wpisz %Dane programu% wewnątrz pola tekstowego i naciśnij Wchodzić. Otworzy się Eksplorator Windows wskazujący lokalizację w folderze Program Data.

Poszukaj folderu o nazwie jabłko i otwórz to. Teraz poszukaj folderu o nazwie Blokowanie. Wybierz i naciśnij Shift + Delete na klawiaturze.

Teraz poprosi o potwierdzenie, czy chcesz usunąć ten folder. Kliknij Tak, a następnie uruchom ponownie komputer, aby zmiany odniosły skutek.

2] Odinstaluj iTunes lub komponenty powodujące konflikt

Rodzaj appwiz.cpl w polu Rozpocznij wyszukiwanie i naciśnij klawisz Enter, aby otworzyć aplet Odinstaluj program w Panelu sterowania. Jeśli poprawnie zainstalowałeś iTunes, znajdziesz następujące oprogramowanie:

  1. iTunes
  2. Aktualizacja oprogramowania Apple
  3. Wsparcie Apple Mobile Device
  4. Bonjour
  5. Obsługa aplikacji Apple w wersji 32-bitowej (opcjonalnie)
  6. Obsługa aplikacji Apple w wersji 64-bitowej
  7. iCloud

Całe oprogramowanie jest instalowane wraz z iTunes przez Apple. Musisz odinstalować je wszystkie.

Po ponownym uruchomieniu komputera będziesz musiał usunąć wszystkie pozostałe pliki foldery pozostawione przez te oprogramowanie.

W tym celu zacznij od naciśnięcia przycisku WINKEY + R. kombinacje przycisków, aby uruchomić okno Uruchom.

Teraz wpisz %Pliki programów% wewnątrz pola tekstowego i naciśnij Wchodzić.

Uwaga: jeśli używasz 64-bitowej wersji systemu Windows, być może będziesz musiał wykonać następujące zadanie w systemie Pliki programów (x86) teczka. Znajduje się wewnątrz partycji systemu operacyjnego komputera.

Otworzy się folder Program Files. Tutaj poszukaj następujących folderów:

  1. iTunes
  2. Bonjour
  3. iPod

Jeśli znajdziesz którykolwiek z nich, po prostu wybierz go i naciśnij Shift + Delete na klawiaturze.

Następnie poszukaj folderu o nazwie Wspólne pliki i otwórz to. Następnie poszukaj folderu o nazwie jabłko i otwórz go i poszukaj następujących folderów:

  1. Obsługa urządzeń mobilnych
  2. Wsparcie aplikacji Apple
  3. CoreFP

Jeśli znajdziesz którykolwiek z nich, po prostu wybierz go i naciśnij Shift + Delete na klawiaturze.

Uruchom ponownie komputer, aby zmiany odniosły skutek. Teraz iTunes został całkowicie odinstalowany z komputera.

Następnie możesz pobrać najnowszą wersję iTunes z tutaj. Zainstaluj i sprawdź, czy problem został rozwiązany.

Link do głównej publikacji