Wystąpił błąd wewnętrzny Błąd połączenia pulpitu zdalnego

Wystąpił błąd wewnętrzny error for Remote Desktop Connection to bardzo niejasny komunikat o błędzie. Występuje najczęściej, gdy użytkownik próbuje połączyć się z komputerem zdalnym. Przyczyną może być słabe połączenie sieciowe, nieprawidłowa konfiguracja połączenia zdalnego i inne.

Błąd RDP - Wystąpił błąd wewnętrzny

Błąd RDP — Wystąpił błąd wewnętrzny

Niektóre działające rozwiązania, o których wiadomo, że pomagają rozwiązać ten błąd RDC, są następujące:

  1. Skonfiguruj ustawienia.
  2. Wyłącz wszelkie połączenia VPN.
  3. Opuść domenę i ponownie do niej dołącz.
  4. Użyj narzędzia Local Security Policy.

1] Skonfiguruj ustawienia

Otwórz klienta Podłączania pulpitu zdalnego, wyszukując go w polu wyszukiwania systemu Windows.

Wybierz Pokaż opcje przycisk z lewej dolnej części ekranu. Przejdź do Doświadczenie patka.

Odznacz opcja mówi Połącz ponownie, jeśli połączenie zostanie zerwane.

2] Wyłącz wszelkie połączenia VPN

Otwórz aplikację Ustawienia systemu Windows 10. Przejdź do następującej ścieżki: Sieć Internet> VPN.

Wybierz sieć VPN, do której komputer jest podłączony, i wybierz Rozłączyć się.

Jeśli korzystasz z oprogramowania VPN innej firmy, zamknij tę aplikację.

3] Opuść domenę i ponownie do niej dołącz

Aby usunąć system z domeny, wykonaj następującą procedurę:

  1. Kliknij przycisk Start i otwórz aplikację Ustawienia.
  2. Przejdź do System> Konta> Dostęp do pracy lub szkoły.
  3. Wybierz organizację, z której chcesz odłączyć komputer.
  4. Wybierz Rozłączyć się w celu odłączenia się od organizacji.
  5. Uruchom ponownie system.

Spowodowałoby to odłączenie systemu od domeny.

4] Użyj narzędzia lokalnych zasad bezpieczeństwa

Wyszukaj Lokalne zasady bezpieczeństwa i wybierz odpowiedni wynik. Wybierz Zasady lokalne> Opcje bezpieczeństwa w lewym panelu nawigacyjnym.

W panelu po prawej stronie kliknij dwukrotnie System kryptografia: Użyj zgodnych algorytmów FIPS do szyfrowania, mieszania i podpisywania.

Otworzy się okno konfiguracji.

Wybierz Włączone Wybierz Zastosować a następnie wybierz DOBRZE.

Uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy to rozwiąże Twoje problemy.

Link do głównej publikacji