Użytkownicy zgłosili sytuacje, w których Gmail nie może wysłać napisanego e-maila, pokazując Ci Dostawa niekompletna Komunikat o błędzie. Ta automatyczna odpowiedź wyświetla komunikat o błędzie informujący o tym Wystąpił tymczasowy problem z dostarczeniem wiadomości z następującymi szeregami oczywistych błędów.
Poszkodowani użytkownicy podzielili się swoimi obawami na forum Google.
Wysłałem do siebie wiadomość e-mail, jak zwykle z listą rzeczy do zrobienia. Wiadomość e-mail wróciła do mnie z informacją, że dostawa nie została ukończona Nie udało się przetworzyć poświadczeń konta. Czy mnie włamano? Korzystam z mojego konta Gmail. Informacje są poprawne. Wysłałem i otrzymałem inne wiadomości e-mail w porządku przy użyciu tego samego e-maila.
Dowiedz się, dlaczego tak się dzieje i jak uniknąć błędu w przyszłości, poniżej.
Jak wyłączyć dostarczanie niepełnej wiadomości w Gmailu
1. Sprawdź poświadczenia
Zacznijmy od stwierdzenia, że nie możesz wyłączyć wiadomości, jeśli chcesz wysłać tę wiadomość e-mail. Możesz postępować zgodnie z naszymi krokami i unikać go lub spróbować ponownie i mieć nadzieję na najlepsze.
Niektórzy użytkownicy próbowali wysłać e-maile na swoje konto, co powoduje występowanie błędu. Sprawdź dwukrotnie poświadczenia odbiorcy i użyj alternatywnego konta Gmail, aby w razie potrzeby wysyłać e-maile do siebie. Jeśli konto zostanie usunięte lub zablokowane pod kątem spamu, wiadomości nie zostaną dostarczone.
Wygląda też na to, że wystąpił błąd, który po nieokreślonej liczbie wymian zmienia dane uwierzytelniające odbiorcy. Koniecznie sprawdzaj je również od czasu do czasu. Wyjaśnienie błędu brzmi Nie udało się przetworzyć poświadczeń konta.
2. Unikaj wiadomości wsadowych
Unikanie wiadomości wsadowych do wielu odbiorców również powoduje ten błąd. Serwer może ustalić, że jest to spam i uniemożliwić jego wysłanie. Aby tego uniknąć, zalecamy ograniczenie liczby odbiorców w partii.
Jeśli to dokładnie powoduje błąd, zobaczysz Serwer odbiorcy nie zaakceptował naszych próśb. Oznacza to, że najprawdopodobniej ich serwer uniemożliwia dostarczenie, rozpoznając wiadomość jako spam.
3. Sprawdź zewnętrzne miejsce do przechowywania wiadomości e-mail
Ewentualnie powinieneś sprawdzić swoje zewnętrzne miejsce do przechowywania wiadomości e-mail, co jest dość oczywiste, jeśli pojawi się błąd braku miejsca. W przypadku przekierowywania wiadomości e-mail z zewnętrznego konta e-mail upewnij się, że ma ono wystarczającą ilość miejsca.
Po wyczyszczeniu miejsca przekierowanie powinno działać zgodnie z przeznaczeniem i bez dalszych problemów.
4. Usuń załączniki i podejrzane linki z e-maili
Na koniec potwierdź, że nie ma żadnych podejrzanych łączy i załączników, szczególnie podczas wysyłania partii wiadomości e-mail do różnych odbiorców. Sporadycznie wywołuje to również Serwer odbiorcy nie zaakceptował naszych próśb za możliwy spam.
Upewnij się, że zaznaczyłeś wszystkie te pola i powinieneś już iść. Błąd niekompletności dostawy nie pojawia się ponownie.