Napotkaliśmy komunikat o błędzie w programie Outlook Customer Manager

Menedżer klienta Outlook to bezpłatny dodatek przeznaczony dla subskrybentów Office 365 Business Premium. Pomaga subskrybentom śledzić i rozwijać relacje z klientami poprzez dodanie funkcji do programu Outlook, która pozwala subskrybentom śledzić działania związane z transakcjami i przypominać im o ważnych zadaniach z jednego miejsca. Nie trzeba instalować, ponieważ dodatek jest wbudowany bezpośrednio w program Outlook.

Jeśli jesteś subskrybentem biznesowym, dodatek zostanie zainstalowany automatycznie przez administratora. Możesz to samo sprawdzić, szukając jej opcji na wstążce programu Outlook. Jeśli nie widzisz zainstalowanego Menedżera klientów Outlook, skontaktuj się z administratorem.

Czasami może pojawić się następujący komunikat o błędzie:

Napotkaliśmy błąd. Stało się coś nieoczekiwanego i nie możemy teraz kontynuować. Zamknij to okienko i spróbuj ponownie później.

Jeśli to zrobisz, ten post może Cię zainteresować.

Outlook Wystąpił błąd

Outlook Customer Manager — napotkaliśmy błąd

Zwykle program Outlook Customer Manager jest automatycznie instalowany dla użytkowników O365 Business Premium. Jeśli przypadkowo usuniesz dodatek, zostanie on ponownie zainstalowany w ciągu 24 godzin. To powiedziawszy, istnieje inne obejście problemu, aby rozwiązać problem.

Najpierw sprawdź, czy Menedżer klientów programu Outlook jest dostępny. W tym celu zaloguj się do subskrypcji pakietu Office i sprawdź, czy masz przypisaną licencję OCM.

Licencja OCM

Jeśli nie, zaloguj się do konta Microsoft Online i przejdź do Ogólne i wybierz „Zarządzaj dodatkami”.

Następnie przewiń w dół, aby zlokalizować Dodatek klienta Outlook i sprawdź, czy Menedżer klientów Outlook jest włączony, czy nie. Jeśli nie, zaznacz pole obok opcji.

Outlook Customer Manager Napotkaliśmy błąd

Sprawdź także, czy zainstalowano poprawną wersję programu Outlook, ponieważ wymaga ona minimalnej wersji programu 1611 (kompilacja 7521.2072). Aby sprawdzić wersję programu Outlook, przejdź do Outlook> Plik> Konto Office.

Jeśli problem jest tymczasowy, można go rozwiązać inną metodą. Aby wypróbować, przejdź do sekcji „Ustawienia” IE, wybierz kartę „Ogólne”.

Następnie w sekcji „Historia przeglądania” znajdź „Pamięci podręczne i bazy danych” i usuń pliki pamięci podręcznej dla witryny „outlookapps.com”.

Uruchom ponownie program Outlook 2016 i sprawdź, czy to pomogło.

Źródło: Wsparcie biura.

Link do głównej publikacji