Microsoft nie robi synchronizacji [FIX TECHNICIAN]

Microsoft To-Do to wyjątkowa aplikacja produktywności dostępna na platformę Windows. Prosta i inteligentna lista rzeczy do zrobienia ułatwia zaplanowanie dnia pracy osobistej i zawodowej.

Funkcja synchronizacji ułatwia dostęp do planów w podróży na dowolnym urządzeniu. Jednak niektórzy użytkownicy zgłosili, że Microsoft nie wykonuje synchronizacji między urządzeniami mobilnymi, internetem i prognozami na forach społeczności Microsoft.

Widzimy różnego rodzaju problemy z synchronizacją, między telefonem komórkowym, Internetem i programem Outlook. Nawet jeśli otworzę Zadanie do wykonania z dokładnie tych samych kont, ale różnych przeglądarek, Listy są zupełnie inne. Czy ktoś jeszcze to widzi?

Wykonaj poniższe czynności, aby rozwiązać problemy z synchronizacją z aplikacją Microsoft do zrobienia w systemie Windows.

Dlaczego Microsoft nie wykonuje synchronizacji?

1. Sprawdź, czy nie ma błędu aplikacji

  1. Jeśli problem nie dotyczy komputera z systemem Windows, aplikacja na smartfonie może być wadliwa. W przypadku użytkowników iOS potwierdzono, że błąd spowodował problemy z synchronizacją.
  2. Upewnij się, że zaktualizowałeś aplikację na telefonie do najnowszej dostępnej wersji.
  3. Sprawdź także wszelkie oczekujące aktualizacje aplikacji w sklepie Windows.

Jeśli szukasz alternatywy dla Microsoft do zrobienia, sprawdź nasze najlepsze aplikacje do zrobienia

2. Sprawdź ustawienia antywirusa i zapory

  1. Jeśli masz zainstalowane oprogramowanie antywirusowe, możesz się upewnić, że Twoje rozwiązanie antywirusowe nie blokuje połączenia, uniemożliwiając pomyślną synchronizację między aplikacjami.
  2. Spróbuj tymczasowo wyłączyć program antywirusowy, a następnie spróbuj ponownie zsynchronizować. Sprawdź poprawki. Jeśli problem będzie się powtarzał, wyłącz zaporę ogniową oferowaną przez oprogramowanie antywirusowe.
  3. Jeśli problem nadal występuje, wyłącz Zaporę systemu Windows, wykonując następujące kroki.
  4. Kliknij Początek i wybierz Ustawienia
  5. Wybierz Aktualizacja i zabezpieczenia> Zabezpieczenia systemu Windows.
  6. Kliknij Zapora i ochrona sieci.
  7. Wybierz aktualnie aktywną sieć (domena, prywatna, publiczna).
  8. Kliknij przełącznik poniżej „Zapora systemu Windows Defender”, Aby wyłączyć zaporę.
    Wyłącz zaporę systemu Windows 10
  9. Teraz spróbuj ponownie zsynchronizować listę zadań w aplikacji i sprawdź, czy nie ma żadnych ulepszeń.

3. Wyloguj się i zaloguj

  1. Jeśli błąd występuje podczas korzystania z aplikacji sieci Web Microsoft do zrobienia, spróbuj się wylogować i zalogować na konto, aby rozwiązać problem z synchronizacją.
  2. Wielu użytkowników zgłosiło, że byli w stanie rozwiązać problemy z synchronizacją z aplikacją internetową do wykonania po szybkim wylogowaniu i zalogowaniu się.
  3. W razie potrzeby zrób to również w przypadku aplikacji na telefonie i komputerze.

Link do głównej publikacji