Microsoft To-Do to wyjątkowa aplikacja produktywności dostępna na platformę Windows. Prosta i inteligentna lista rzeczy do zrobienia ułatwia zaplanowanie dnia pracy osobistej i zawodowej.
Funkcja synchronizacji ułatwia dostęp do planów w podróży na dowolnym urządzeniu. Jednak niektórzy użytkownicy zgłosili, że Microsoft nie wykonuje synchronizacji między urządzeniami mobilnymi, internetem i prognozami na forach społeczności Microsoft.
Widzimy różnego rodzaju problemy z synchronizacją, między telefonem komórkowym, Internetem i programem Outlook. Nawet jeśli otworzę Zadanie do wykonania z dokładnie tych samych kont, ale różnych przeglądarek, Listy są zupełnie inne. Czy ktoś jeszcze to widzi?
Wykonaj poniższe czynności, aby rozwiązać problemy z synchronizacją z aplikacją Microsoft do zrobienia w systemie Windows.
Dlaczego Microsoft nie wykonuje synchronizacji?
1. Sprawdź, czy nie ma błędu aplikacji
- Jeśli problem nie dotyczy komputera z systemem Windows, aplikacja na smartfonie może być wadliwa. W przypadku użytkowników iOS potwierdzono, że błąd spowodował problemy z synchronizacją.
- Upewnij się, że zaktualizowałeś aplikację na telefonie do najnowszej dostępnej wersji.
- Sprawdź także wszelkie oczekujące aktualizacje aplikacji w sklepie Windows.
Jeśli szukasz alternatywy dla Microsoft do zrobienia, sprawdź nasze najlepsze aplikacje do zrobienia
2. Sprawdź ustawienia antywirusa i zapory
- Jeśli masz zainstalowane oprogramowanie antywirusowe, możesz się upewnić, że Twoje rozwiązanie antywirusowe nie blokuje połączenia, uniemożliwiając pomyślną synchronizację między aplikacjami.
- Spróbuj tymczasowo wyłączyć program antywirusowy, a następnie spróbuj ponownie zsynchronizować. Sprawdź poprawki. Jeśli problem będzie się powtarzał, wyłącz zaporę ogniową oferowaną przez oprogramowanie antywirusowe.
- Jeśli problem nadal występuje, wyłącz Zaporę systemu Windows, wykonując następujące kroki.
- Kliknij Początek i wybierz Ustawienia
- Wybierz Aktualizacja i zabezpieczenia> Zabezpieczenia systemu Windows.
- Kliknij Zapora i ochrona sieci.
- Wybierz aktualnie aktywną sieć (domena, prywatna, publiczna).
- Kliknij przełącznik poniżej „Zapora systemu Windows Defender”, Aby wyłączyć zaporę.
- Teraz spróbuj ponownie zsynchronizować listę zadań w aplikacji i sprawdź, czy nie ma żadnych ulepszeń.
3. Wyloguj się i zaloguj
- Jeśli błąd występuje podczas korzystania z aplikacji sieci Web Microsoft do zrobienia, spróbuj się wylogować i zalogować na konto, aby rozwiązać problem z synchronizacją.
- Wielu użytkowników zgłosiło, że byli w stanie rozwiązać problemy z synchronizacją z aplikacją internetową do wykonania po szybkim wylogowaniu i zalogowaniu się.
- W razie potrzeby zrób to również w przypadku aplikacji na telefonie i komputerze.