Microsoft Office Suite to wiele programów, które zaspokajają prawie wszystkie najbardziej podstawowe potrzeby, jakie możesz mieć podczas pracy w środowisku biurowym.
Masz swój dedykowany program do obsługi dokumentów tekstowych, inny program do prezentacji, itp.
Masz nawet specjalnie zaprojektowany program, który działa jak arkusz kalkulacyjny, o nazwie Microsoft Excel, który może obsługiwać informacje obejmujące setki komórek danych.
Jednak niektórzy użytkownicy zgłosili, że czasami otrzymują komunikat o błędzie w programie Microsoft Excel, w którym stwierdza, że program nie może dodać więcej komórek.
Tylko do waszej wiadomości, miałem ten sam problem występujący podczas próby wstawienia kolumny. […]
Pełny komunikat o błędzie, który otrzymałem, to:
Microsoft Excel nie może wstawić nowych komórek, ponieważ zepchnąłby niepuste komórki z końca arkusza. Te komórki mogą wydawać się puste, ale mają puste wartości, trochę formatowania lub formułę. Usuń wystarczającą liczbę wierszy lub kolumn, aby zrobić miejsce na to, co chcesz wstawić, a następnie spróbuj ponownie.
Kroki, które należy wykonać, jeśli program Microsoft Excel nie może dodać żadnych nowych komórek
Na szczęście, w przeciwieństwie do wielu innych wiadomości, które normalnie otrzymujesz, ten w zasadzie zawiera wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje.
Najwyraźniej komunikat o błędzie pojawia się tylko wtedy, gdy masz scalony cały wiersz.
Oznacza to, że po wstawieniu zawartości do skoroszytu (najprawdopodobniej poprzez Kopiowanie / Wklej), jakoś dodałeś treść do ostatniego wiersza arkusza.
Z tego powodu musisz wyczyścić tę zawartość, zanim będziesz mógł dodawać nowe wiersze.
Nie oznacza to, że musisz usunąć dane z komórek, ale raczej formatowanie, które mogłeś skopiować wraz z wartościami.
- Wybierz wszystkie dane to zostało skopiowane
- Znaleźć Jasny narzędzie na pasku narzędzi
- Otwórz menu rozwijane i wybierz Wyczyść formaty
Po wykonaniu tych kroków powinieneś być w stanie wstawić dane bez dalszych problemów. Co więcej, aby uniknąć podobnych problemów, nie wklejaj danych w arkuszu kalkulacyjnym za pomocą Ctrl + V..
Zamiast tego wykonaj następujące czynności:
- Kliknij prawym przyciskiem myszy otwarty obszar arkusza kalkulacyjnego
- Select Wklej specjalnie
- Wybierz Wartości
- naciśnij dobrze
Wykonując wszystkie powyższe kroki, możesz być w stanie wstawić komórki do arkusza programu Excel bez żadnych problemów.
Jeśli masz inne sugestie lub pytania, nie wahaj się zostawić ich w sekcji komentarzy poniżej.