Podczas tworzenia kopii zapasowej plików przy użyciu Kopii zapasowej systemu Windows w systemie Windows 7 tworzenie kopii zapasowej kończy się niepowodzeniem i pojawia się następujący komunikat o błędzie: 0x81000038, wtedy możesz spróbować tego rozwiązania.
Komunikat o błędzie 0x81000038
Ten problem zwykle występuje, ponieważ w komputerze brakuje ścieżki AppData, a zatem brakuje następującej wartości klucza rejestru:
HKEY_USER \\ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Explorer \ Shell Folders \ AppData
Aby rozwiązać ten problem, nie dołączaj folderu AppData do kopii zapasowej za pomocą węzła Dodatkowa lokalizacja. Zamiast tego dołącz rzeczywistą ścieżkę do folderu AppData.
Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:
- W Kopii zapasowej i przywracaniu kliknij Zmień ustawienia, wybierz miejsce docelowe kopii zapasowej, a następnie kliknij Dalej.
- Wybierz opcję Pozwól mi wybrać, a następnie kliknij przycisk Dalej.
- Rozwiń pliki danych, a następnie wyczyść folder AppData w obszarze Dodatkowe lokalizacje dla każdego konta użytkownika.
- Rozwiń Komputer, rozwiń dysk systemowy, rozwiń Użytkownicy, a następnie rozwiń konto każdego użytkownika, aby ponownie wybrać AppData.
- Postępuj zgodnie z instrukcją.
Mam nadzieję, że to pomaga! Źródło: KB981907.
Poprawki Artykuły z bazy wiedzy dotyczące powiązanych błędów tworzenia kopii zapasowych:
- Komunikat o błędzie 0x80070057 podczas tworzenia kopii zapasowej plików w systemie Windows 7
- Kod błędu 0x80070002 podczas tworzenia kopii zapasowej plików w systemie Windows 7.