Niektórzy użytkownicy Xbox One zgłosili problem z aktualizacją zainstalowanych aplikacji.
Aktualizacje zostają zatrzymane, gdy są blokowane wyskakującym komunikatem zawierającym kod błędu: 0x8B0500B6 0x00000000 0x00000200.
Użytkownik dotknięty tym problemem złożył skargę na forach internetowych:
Mam zwykłą konsolę Xbox One, która, jak potwierdziłem, może łączyć się z Internetem, ale aktualizacja utknęła przy pobieraniu 0%, aw pewnym momencie po ponownym uruchomieniu i ponownej próbie otrzymałem kod błędu: 0x8B0500B6 0x00000000 0x00000200.
Ten błąd jest prawdopodobnie spowodowany konfliktami sieciowymi lub problemami z kontem Xbox Live.
Jeśli masz do czynienia z tym irytującym problemem z konsolą Xbox, wypróbuj nasze przetestowane rozwiązania.
Jak mogę naprawić błąd aktualizacji Xbox One 0x8b0500b6?
1. Sprawdź status serwerów Xbox
- Po pierwsze, upewnij się, że serwery Xbox są uruchomione.
- Sprawdź status serwerów Xbox na oficjalnej stronie Microsoft.
- Jeśli nie działają lub są w trakcie prac konserwacyjnych, musisz cierpliwie czekać, aż Microsoft rozwiąże problemy, z którymi mają do czynienia.
2. Przetestuj połączenie sieciowe
- wciśnij Xbox przycisk> otwórz Ustawienia.
- Wybierać Wszystkie ustawienia > Sieć> Ustawienia sieci.
- Wybierz Przetestuj połączenie sieciowe i upewnij się, że połączenie działa z optymalną wydajnością.
3. Przełącz między typami połączeń sieciowych
- Spróbuj przełączyć się na inne połączenie sieciowe.
- Jeśli korzystasz z połączenia przewodowego, zmień na sieć bezprzewodową i odwrotnie.
Aktualizacja Xbox nie instaluje się? Napraw błędy aktualizacji za pomocą tego prostego przewodnika!
4. Ponownie dodaj swoje konto Xbox Live do konsoli
- wciśnij Xbox przycisk> wybierz System.
- Dostęp Ustawienia> Konto> Usuń konto.
- Wybierz konto do usunięcia> wybierz Usunąć.
- Wybierz Blisko i uruchom ponownie konsolę.
Wyłącz konsolę i uruchom ponownie:
- Wyłącz konsolę.
- Pozostaw konsolę wyłączoną przez co najmniej 2 minuty.
- Ponownie włącz konsolę.
Dodaj swoje konto z powrotem:
- Naciśnij przycisk Xbox na kontrolerze.
- Wybierz Zaloguj się > następnie wybierz Dodaj zarządzać.
- Wprowadź dane logowania do konta i sprawdź ustawienia prywatności.
- Wybierz kolor profilu> wybierz Kolejny.
- Potwierdź gamerpic> wybierz Kolejny.
- Wybrać pomiędzy Zapisz moje hasło lub Pytaj o moje hasło.
5. Skontaktuj się z centrum pomocy technicznej Xbox
- Jeśli żadne z powyższych rozwiązań nie pomogło naprawić problemu, rozważ skontaktowanie się z zespołem pomocy technicznej Xbox.
- Możesz uzyskać wsparcie na żywo poprzez sekcję Wsparcie na stronie Microsoft.
Mamy nadzieję, że nasza lista rozwiązań pomogła Ci naprawić frustrujący błąd. Jeśli podobał Ci się ten artykuł, zostaw komentarz w sekcji komentarzy poniżej.