Jak zapisać prawdziwe pliki audio na dysku twardym

Wczoraj opublikowałem samouczek dotyczący zgrywania strumieniowego, a jednym z otrzymanych komentarzy było to, że znałem sposób na zapisanie prawdziwej muzyki audio również na komputerze. Po odrobinie zabawy, znalazłem rozwiązanie, które pozwala zapisać prawdziwą muzykę na twardym dysku komputera.

Potrzebne będą następujące narzędzia: Real Player, Real Player Alternative lub inne narzędzie / wtyczka, które odtwarza prawdziwe pliki audio. Sugeruję alternatywę dla prawdziwych graczy, ponieważ jest ona lżejsza i nie jest tak rozdęta jak oficjalne narzędzie.

Istnieje więcej niż jeden sposób zapisania plików. Staram się przedstawić przegląd wszystkich z nich, na pewno jest ich więcej, ale myślę, że jest to wystarczające, jeśli wiesz, jak je zapisać, nikt nie potrzebuje więcej niż 2-3 sposobów na ten sam proces.

1. Przejdź do strony internetowej, która oferuje Real Audio Streams, zwykle oferuje link do pliku .ram, który pobierasz. Plik .ram zawiera tylko link do pliku .ra / .rm i właśnie tego potrzebujemy. Pamiętaj, że plik .ra zawiera audio, a .ram położenie pliku audio.

Pobierz plik .ram i otwórz go lokalnie za pomocą edytora tekstu. Powinieneś zobaczyć linię z linkiem do pliku audio. Jeśli masz szczęście, adres URL zaczyna się od http: //

W takim przypadku po prostu skopiuj wklej adres URL do przeglądarki i pojawi się monit o pobranie pliku audio.

Niestety przez większość czasu adres URL nie zaczyna się od http, ale na przykład od rtsp: //. Przeglądarka nie pobiera tych plików, istnieje jednak obejście tego problemu. Krótka uwaga, istnieje również starszy format, na wszelki wypadek, nie martw się, jeśli znajdziesz link pnm: //, to tylko stary protokół. W pobliżu nie powinno być już wielu.

Możesz użyć programu Flashget, do którego należy menedżer pobierania, do zapisywania strumieni, jest on w stanie obsłużyć format rtsp: //, a także inne.

Na dysku twardym kliknij dwukrotnie, aby uruchomić plik audio. Sugeruję do tego odtwarzacz taki jak AIMP lub VLC Media Player.

Link do głównej publikacji