Jak utworzyć szybkie kroki w programie Outlook 2010

Czy miałeś kiedyś doświadczenie, w którym za każdym razem, gdy trzeba przesłać ważny e-mail, trzeba było powtarzać kilka kroków? W programie Outlook 2010 wprowadzono nową funkcję Szybkie kroki, która umożliwia użytkownikom szybkie i łatwe wykonywanie kilku czynności.

Możesz tworzyć i zapisywać niestandardowe akcje w nowy sposób dzięki Quick Steps w Outlook 2010 pozwala zaoszczędzić czas, tworząc i definiując wieloetapowe zadania, które można wykonać jednym kliknięciem, w tym odpowiadanie i usuwanie, przenoszenie do określonego folderu, tworzenie nowej wiadomości e-mail do przypisanych grup itp. Dzięki tej funkcji w programie Outlook możesz utworzyć sekwencję poleceń (Wyślij Archiwum to tylko jeden przykład) i zastosuj je do dowolnego elementu programu Outlook jednym kliknięciem.

Aby utworzyć zestaw szybkich kroków:

1. Kliknij Tworzyć nowe ze wstążki (lub upuść galerię, aby użyć szablonu z Nowy szybki krok odlecieć), a będziesz mógł wybrać z listy działań.

Zestaw ikon do wyboru:

2) Możesz nazwać Szybki krok, zmienić ikonę szybkiego kroku, klikając przycisk śruby, wybrać klawisz skrótu i ​​napisać własną etykietkę, która pomoże ci zapamiętać, do czego służy ten Szybki krok. Możesz wybrać liczbę działań (lub kroków), które chcesz wykonać za pomocą szybkiego kroku.

3) Naciśnij przycisk Zakończ, aby zapisać szybki krok. Zostanie dodany do wstążki.

4 Możesz zmienić kolejność, powielić, zmodyfikować i usunąć dowolny Szybki krok z Zarządzaj szybkimi krokami dialog. Również Szybkie kroki można zawsze przywrócić do wartości domyślnych.

Aby szybko przejść do tego okna dialogowego, po prostu kliknij małą strzałkę w prawym dolnym rogu grupy Szybkie kroki na Wstążce.

Jak już widzisz, jeśli zadanie w wiadomości e-mail wymaga wielu kroków i działań, funkcja Szybki krok może znacznie uprościć proces i ułatwić Ci życie. Następnym razem, gdy otrzymasz pocztę od grup „Happy Mood”, jak pokazano powyżej, wystarczy nacisnąć Ctrl + Shift + 6 (klawisz skrótu przypisany do szybkiego kroku), a resztą zajmie się Outlook.

Autor Vasu Jain jest najbardziej wartościowym specjalistą Microsoft i bloguje na WindowsVJ.com.

Link do głównej publikacji