Wystąpił błąd wewnętrzny (0x80070716) podczas tworzenia kopii zapasowej systemu Windows

Jeśli karta Historia plików narzędzia do odzyskiwania plików modułu Kopia zapasowa systemu Windows wyświetla następujący błąd na komputerze z systemem Windows, ten post zawiera sugestie, które mogą pomóc rozwiązać problem:

Wystąpił błąd wewnętrzny: Nie można znaleźć określonej nazwy zasobu w pliku obrazu. (0x90070716).

Wystąpił błąd wewnętrzny: Nie można znaleźć określonej nazwy zasobu w pliku obrazu. (0x90070716)

Ten błąd może również pojawić się podczas uruchamiania funkcji System Image Backup.

Wystąpił błąd wewnętrzny (0x80070716)

Możesz wypróbować następujące sugestie:

  1. Sprawdź ustawienia rejestru.
  2. Sprawdź status usługi kopii zapasowej systemu Windows.

1] Sprawdź ustawienia rejestru

Wykonaj kopię zapasową rejestru, a następnie naciśnij kombinację klawiszy WINKEY + R, aby uruchomić narzędzie Uruchom. Wpisz regedit i naciśnij Enter. Po otwarciu Edytora rejestru przejdź do następującego klucza:

HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ WindowsBackup

Jeśli zobaczysz dwie wartości DWORD (32-bitowe) o nazwie jako ValidConfig i ValidSystemImageBackup na prawym panelu usuń te wartości LUB ustaw wartość obu na 0 z bazą wybraną do Szesnastkowy.

Uruchom ponownie komputer, aby zmiany odniosły skutek.

2] Sprawdź status usługi kopii zapasowej systemu Windows

Wpisz, services.msc w polu Rozpocznij wyszukiwanie i naciśnij klawisz Enter, aby otworzyć Menedżera usług Windows.

Znajdź Usługa kopii zapasowej systemu Windows, a następnie kliknij go dwukrotnie, aby otworzyć jego pole Właściwości.

Jeśli jego Typ uruchamiania jest ustawiony na Wyłączony, zmień go na podręcznik. Ta usługa jest wymagana, ponieważ zapewnia kopie zapasowe i przywraca możliwości.

Kliknij Zastosuj, a następnie uruchom ponownie komputer, aby zmiany zostały zastosowane, a następnie sprawdź, czy to pomogło usunąć błąd.

Czy błąd został naprawiony teraz?

Link do głównej publikacji