Salesforce to firma, która koncentruje się przede wszystkim na usłudze zarządzania relacjami z klientami (CRM).
Reklamuje się jako będący w stanie przekształcić Twój biznes poprzez połączenie marketingu, sprzedaży, handlu, usług i IT, aby zapewnić spersonalizowane doświadczenia swoim klientom.
Salesforce jest dostępny zarówno w wersji aplikacji internetowej, ale można go również pobrać jako klienta stacjonarnego.
Salesforce zawiera również kilka dodatków, z których jeden jest dodatkiem do Microsoft Outlook.
Do niedawna uzyskiwanie Salesforce dla programu Outlook było niezwykle łatwe.
Wszystko, co musisz zrobić, to pobrać klienta z jego witryny i zainstalować go jak typowy program.
Jednak teraz sprawy są nieco bardziej skomplikowane i musisz zmodyfikować niektóre ustawienia zarówno w panelu Salesforce, jak i Microsoft Outlook.
Dlatego opracowaliśmy ten schludny przewodnik, który pomoże Ci krok po kroku.
Jak zainstalować Salesforce dla programu Outlook?
1. Przygotuj Salesforce do integracji z programem Outlook
- Zaloguj się do środowiska Salesforce
- Wybierz Ikona zębatki w prawym górnym rogu ekranu
- Wybierz Ustawiać
- Znajdź Szybkie wyszukiwanie pasek i wpisz Perspektywy
- Wybierz Integracja i synchronizacja z programem Outlook
- Idź do Integracja z programem Outlook patka
- Kliknij i aktywuj suwaki obok:
- Pozwól użytkownikom uzyskać dostęp do rekordów Salesforce w Outlooku
- Użyj ulepszonej poczty e-mail w programie Outlook
- Kliknij Aktywuj i powiadamiaj przedstawicieli obok E-mail do Salesforce
- Kliknij Edytować
- Sprawdź Aktywny pole wyboru
- Wybierz Zapisać
2. Pobierz dodatek za pośrednictwem biblioteki dodatków Microsoft Outlook
- otwarty Perspektywy
- Wybierz Uzyskaj dodatki
- w Pasek wyszukiwania, Wpisz Siły sprzedaży
- Wybierz dodatek oznaczony Zwiększ produktywność, wprowadzając możliwości platformy Salesforce do programu Outlook
- Zresztą najprawdopodobniej będzie to pierwszy wynik wyszukiwania
- Wybierz Dodaj
- Zaloguj sie Salesforce
- Wprowadź swoje Salesforce kwalifikacje
- Zostaniesz poproszony o potwierdzenie połączenia między Twoim kontem Salesforce a kontem e-mail
- Wybierz Potwierdzać
Gdy tylko zobaczysz panel boczny Salesforce w Outlooku, proces jest zakończony.
Będziesz teraz mógł automatycznie synchronizować kontakty, zdarzenia i zadania między Outlookiem a Salesforce.
Co ważniejsze, możesz zobaczyć kontakty i potencjalnych klientów Salesforce związane z e-mailami programu Outlook.
Czy masz inne pytania dotyczące korzystania z Salesforce lub którejkolwiek z jego usług? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Zatwierdź