Nie możesz korzystać z aplikacji Netflix na komputerze z systemem Windows 10, ponieważ wystąpił problem z połączeniem z błędem Netflix? Nie martw się, mamy rozwiązania, które pomogą ci rozwiązać ten problem raz na zawsze.
Niektóre typowe scenariusze aplikacji Netflix na Windows 10 nie działają:
- Netflix Whoops generuje komunikat o błędzie, coś poszło nie tak (z dowolnym kodem błędu).
- Podczas próby otwarcia aplikacji Netflix w systemie Windows 10 nagle ulega awarii.
- Nie można otworzyć aplikacji Netflix dla systemu Windows 10.
- Przepraszamy, wystąpił problem z komunikacją z Netflix. Proszę spróbuj ponownie. (T1)
Poprawka Wystąpił problem z połączeniem z Netflix, spróbuj ponownie później (-12)
- Spróbuj zaktualizować odtwarzacze wideo
- Wyłącz przyspieszenie sprzętowe
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki
- Dodatkowe rozwiązania
1. Spróbuj zaktualizować odtwarzacze wideo
Wystąpił problem z połączeniem z Netflix. Może wystąpić błąd, jeśli obsługiwane aplikacje napotykają problemy. Dlatego wskazane jest, aby upewnić się, że wszystkie produkty do przesyłania strumieniowego wideo są zaktualizowane do najnowszej wersji lub nie.
Musisz zaktualizować niektóre ważne aplikacje w systemie, takie jak Adobe Flash Player, DivX Web Player, Microsoft Silverlight, QuickTime Player itp. (Jeśli te aplikacje są zainstalowane na komputerze).
Zalecamy również zainstalowanie poprawnej wersji dla twojego systemu operacyjnego.
2. Wyłącz przyspieszenie sprzętowe
Czasami, wyłączając przyspieszenie sprzętowe i ponownie uruchamiając przeglądarkę, możesz rozwiązać problem Wystąpił problem z połączeniem z Netflix.
- Kliknij oglądany film prawym przyciskiem myszy.
- Wybierz Ustawienia.
- Upewnij się, że Włącz przyspieszenie sprzętowe pole nie jest zaznaczone.
- Kliknij Blisko aby sprawdzić, czy problem został rozwiązany.
3. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki
Jeśli pliki pamięci podręcznej przeglądarki internetowej, pliki tymczasowe i pliki cookie są uszkodzone, może wystąpić problem z połączeniem z błędem Netflix. Aby rozwiązać problem, wyczyść pamięć podręczną:
- Na pasku adresu wpisz chrome: // settings / learBrowserData i naciśnij Wchodzić.
- Wybierz następujące opcje:
- Historia przeglądania
- Pobierz historię
- Pliki cookie i inne dane witryn i wtyczek
- Obrazy i pliki przechowywane w pamięci podręcznej
- Wyczyść dane przeglądania
- CZYTAJ TAKŻE: Sprawdź swoje wiadomości w aplikacji CNN dla systemu Windows 10, Windows 8
4. Dodatkowe rozwiązania
Jeśli wystąpił problem z połączeniem z Netflix, błąd nadal występuje, spróbuj wykonać następujące czynności:
- Uruchom ponownie aplikację Netflix na Windows 10.
- Upewnij się, że twoje połączenie internetowe działa dobrze, ponieważ wolne połączenie internetowe może powodować problemy z komunikacją z serwerem Netflix.
- Ustaw poprawnie strefę czasową i region.
- Upewnij się, że twój system Windows 10 jest aktualny, przejdź do Ustawienia -> Windows Update -> Sprawdź aktualizacje. Ten krok spowoduje automatyczne pobranie i zainstalowanie najnowszych aktualizacji.
- Zalecamy również zaktualizowanie wszystkich sterowników systemowych, takich jak sterowniki graficzne, sterowniki audio i inne.
- Spróbuj odinstalować, a następnie ponownie zainstalować aplikację Netflix w systemie Windows 10.
Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:
- Nawigować do Aplikacja ustawień -> Aplikacje -> Aplikacja Netflix -> Odinstaluj.
- Menu Start -> Sklep dla wdów.
- Szukaj Netflix -> wybierz i zainstaluj.
Wystąpił problem z połączeniem się z błędem Netflix może być problematyczny, ale mamy nadzieję, że udało Ci się naprawić za pomocą naszych rozwiązań.