Czy Kaspersky Antivirus wyświetla komunikat o błędzie informujący, że bazy danych są uszkodzone przy każdym otwarciu tego oprogramowania? Nie jesteś sam. Wiele użytkowników zgłosiło ten sam problem ze swoją wersją Kaspersky.
W tym artykule omówimy najlepsze metody rozwiązania tego problemu, więc zacznijmy.
Właśnie przeszedłem usuwanie starej wersji KES, która miała PF, która nie pozwalałaby na aktualizację do nowszej wersji (10.2.5.3201). Następnie uruchomiłem instalację dla 10.2.4.674 z łatką dla 10.2.5.3201. Ta część poszła dobrze. Po instalacji otwiera się, wskazując uszkodzone bazy danych. Wyświetlane są również liczne awarie. Czy można to naprawić? Szybki?
Jak naprawić błąd Uszkodzonych baz danych w Kaspersky?
1. Zaktualizuj swoje bazy danych Kaspersky
- Kliknij Aktualizacja> Uruchom aktualizację w głównym oknie Kaspersky. Rozpocznie się proces aktualizacji baz danych do najnowszych wersji.
- Jeśli proces zakończy się pomyślnie, okno Kaspersky zmieni kolor na zielony. Oznacza to, że błąd został rozwiązany.
2. Uruchom ponownie Kaspersky
- Kliknij prawym przyciskiem myszy Kaspersky ikona na pasku zadań> wybierz Wyjście.
- Uruchom Kaspersky klikając dwukrotnie ikonę na pulpicie.
- Sprawdź, czy problem nadal występuje.
3. Ponownie zainstaluj Kaspersky
- Naciśnij klawisz Windows + X klawisze na klawiaturze> wybierz Aplikacje i funkcje.
- Wyszukaj na liście Kaspersky Antivirus i Kaspersky Secure Connection.
- Wybierz każdy z nich, a następnie kliknij Odinstaluj
- Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby całkowicie usunąć Kaspersky Antivirus z komputera.
- Odwiedź oficjalną stronę internetową Kaspersky i Ściągnij twoja ulubiona wersja.
- zainstalować Kaspersky jeszcze raz i sprawdź, czy problem nadal występuje.
Możesz także odinstalować Kaspersky przy użyciu narzędzi takich jak Deinstalator IOBit. Korzystając z tego narzędzia, upewnisz się, że Kaspersky został całkowicie usunięty, w tym wszystkie jego pliki i wpisy rejestru.
W tym artykule zbadaliśmy jedne z najlepszych metod rozwiązywania problemów związanych z błędem Uszkodzona baza danych w Kaspersky. Mamy nadzieję, że te metody rozwiązały Twój problem.
Daj nam znać, jak dobrze ta poprawka zadziałała, korzystając z sekcji komentarzy poniżej.