Halo Wars: Definitive Edition została wydana jako gra Early Access na konsolach Xbox One i Windows 10 20 grudnia ubiegłego roku, przybliżając fanom strategicznej gry wideo w czasie rzeczywistym do początków wojny między Przymierzem a RB ONZ. Gra ogólnie działa płynnie zarówno na platformach Xbox One, jak i Windows 10, ale użytkownicy od czasu do czasu napotykają różne problemy.
W tym artykule instruktażowym poświęciliśmy trochę czasu na zapoznanie się z metodami rozwiązywania problemów dotyczących niektórych z najczęstszych problemów z grą w systemie Windows 10.
Jak naprawić błędy w Halo Wars: Definitive Edition
1. Błąd podczas pobierania najnowszych danych konfiguracji gry
Jeśli napotkałeś ten problem, istnieje prawdopodobieństwo, że funkcje online gry są ograniczone. Dlatego musisz pobrać najnowszą aktualizację do gry Halo Wars: Definitive Edition. Aby to zrobić, zamknij grę i sprawdź dostępność aktualizacji. Zainstaluj aktualizacje i uruchom ponownie grę.
2. Problemy z dostępem do treści z serwera
Niektórzy gracze mogą zobaczyć komunikat z komunikatem, że nie mogą uzyskać dostępu do zawartości z serwera, ponieważ jest ona obecnie niedostępna. Błąd może oznaczać problem z usługami online gry lub połączeniem internetowym. Sprawdź Halo Waypoint, aby uzyskać szczegółowe informacje o serwerze, aby rozwiązać problem. Jeśli serwer działa poprawnie, sprawdź stan usługi Xbox Live.
3. Błąd połączenia z usługami Xbox Live
Ten problem oznacza, że kabel Ethernet nie jest podłączony lub połączenie sieciowe nie działa. Aby rozwiązać problem, upewnij się, że kabel Ethernet jest podłączony do komputera. W przeciwnym razie sprawdź stan usługi Xbox Live.
4. Błąd połączenia usług Xbox Live i sesji gry
Ten błąd może oznaczać, że usługa nie działa. Aby rozwiązać problem, sprawdź stan usługi Xbox Live. Jeśli nie ma żadnych problemów z usługą, może to oznaczać problem z połączeniem. Ten problem wymaga następującego rozwiązania opisanego na stronie pomocy Xbox One:
Przed rozpoczęciem rozwiązywania problemów z połączeniem sprawdź alerty usługi na stronie Stan usługi Xbox Live lub sprawdź, czy alert usługi Xbox Live pojawia się u góry tej strony.
Jeśli pojawi się alert serwisowy, poczekaj, aż usługa zostanie ponownie uruchomiona, zanim zaczniesz rozwiązywać problemy.
Uwaga: Jeśli próbujesz połączyć konsolę Xbox One z Xbox Live po raz pierwszy, przejdź do rozwiązania Pierwsze połączenie z Xbox One, aby uzyskać pomoc w konfigurowaniu (i w razie potrzeby rozwiązywaniu problemów) połączenia sieciowego.
Rozwiązywanie problemów związanych z połączeniami z konsolą Xbox One dzieli się na dwie ogólne kategorie:
- Nie można się połączyć: konsola nie może wykryć sieci domowej lub połączyć się z nią, nie może nawiązać połączenia internetowego lub nie może połączyć się z usługą Xbox Live. Wszystkie tego rodzaju problemy są objęte błędami połączenia sieciowego.
- Niska jakość połączenia: chociaż konsola może połączyć się z usługą Xbox Live, występują problemy z jakością połączenia, takie jak słaba jakość przesyłania strumieniowego, przypadkowe rozłączenia lub niska wydajność. Wszystkie tego rodzaju problemy są objęte błędami połączenia w trybie dla wielu graczy (nawet jeśli nie dotyczy to gry dla wielu graczy).
Opisz ogólny typ napotkanego problemu z połączeniem sieciowym. Jeśli konsola Xbox One nie może połączyć się z usługą Xbox Live, pierwszym krokiem jest uruchomienie testu połączenia sieciowego na konsoli. Jeśli test się powiedzie, konsola połączy się z Xbox Live. W przeciwnym razie zobaczysz komunikat o błędzie, który powinien pomóc zidentyfikować konkretny problem, który uniemożliwia połączenie konsoli.
Aby uruchomić test połączenia sieciowego, wykonaj następujące kroki:
- Przewiń w lewo od strony głównej, aby otworzyć przewodnik.
- Wybierz Ustawienia.
- Kliknij Wszystkie ustawienia.
- Wybierz sieć.
- Wybierz Ustawienia sieci. Wszelkie znane awarie pojawią się na środku ekranu.
- Po prawej stronie ekranu Ustawienia sieci wybierz Testuj połączenie sieciowe.
Uwaga: Jeśli konsola Xbox One nie wykrywa sieci bezprzewodowej, nie będzie można uruchomić testu połączenia sieciowego. W takim przypadku przejdź do rozwiązania dla bezprzewodowego połączenia sieciowego Xbox One, aby rozwiązać ten problem.
Jeśli test połączenia powiedzie się, konsola połączy się z Xbox Live. Jeśli test połączenia generuje komunikat o błędzie, wybierz NIE: MAM KOMUNIKAT O BŁĘDZIE poniżej, aby przejść do rozwiązania problemu z błędem połączenia sieciowego dla konsoli Xbox One, a następnie wybierz odpowiedni komunikat o błędzie, aby rozwiązać konkretny problem z połączeniem.
Xbox One oferuje również szereg różnych rozwiązań na stronie pomocy technicznej, które rozwiązują różne problemy z jakością połączenia sieciowego. Wybierz konkretny typ problemu, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Jeśli oferowane rozwiązania nie zostaną znalezione, wybierz „Inne / Nie jestem pewien”.
5. Błąd krytyczny! Karta graficzna jest poniżej minimalnych specyfikacji
Ten błąd wymaga zaktualizowania karty graficznej lub sterownika do wersji obsługującej DirectX 12 Feature Level 11.1. Aby wykonać aktualizację, naciśnij i przytrzymaj klawisz z logo systemu Windows oraz klawisz R, aby otworzyć okno dialogowe Uruchom. Następnie wpisz „dxdiag” i naciśnij Enter, aby uruchomić narzędzie diagnostyczne DirectX. Znajdź wersję DirectX wymienioną na karcie System w oknie Informacje o systemie.
Jeśli znalazłeś inne problemy z Halo Wars: Definitive Edition i ich metody rozwiązywania problemów, udostępnij je nam!