Jak naprawić typowe błędy w The Long Journey Home

The Long Journey Home to gra, w której gracze muszą odkrywać nieskończenie zmieniający się wszechświat, w którym sojusze są nawiązywane z obcymi rasami, podczas gdy gracze zarządzają umiejętnościami swojej załogi i biorą udział w walce kosmicznej. Decydujący gol? Zrób to do domu.

Gracze zgłaszają, że na The Long Journey Home wpływa szereg błędów, od dźwięku po problemy z myszą i klawiaturą. Dobrą wiadomością jest to, że Daedalic Entertainment opublikowało już listę często zadawanych pytań, które mogą pomóc w naprawieniu niektórych napotkanych błędów.

Jak rozwiązać problemy z Long Journey Home

  • Nie mogę znaleźć moich zapisanych gier

Gry i logi są przechowywane pod tym adresem:
C: \ Users \ YOUR USERNAME \ AppData \ Local \ tljh \ Saved

  • Niektóre elementy interfejsu użytkownika nie są wyświetlane poprawnie

Jeśli używasz współczynnika kształtu innego niż 16: 9, możesz mieć pewne nakładanie się lub odcięcie elementów interfejsu użytkownika. Ten problem zostanie rozwiązany w przyszłej aktualizacji.

  • Ikony minimapy są za małe

Jest to znany problem podczas odtwarzania w rozdzielczości wyższej niż 1920 × 1080. To ograniczenie zostanie naprawione w przyszłej aktualizacji.

  • Brak dźwięku gry

Aby poprawnie odtwarzać dźwięk, po prostu uruchom ponownie grę.

  • Ładowanie gry trwa zbyt długo

Po pierwszym uruchomieniu The Long Journey Home ładowanie gry może potrwać dłużej niż oczekiwano. Gra może wydawać się zawieszona w tym czasie. Poczekaj kilka minut, aż gra się załaduje.

Jeśli gra nadal się nie ładuje po około 10 minutach, wyłącz procesy w tle, uruchom ponownie komputer i uruchom grę ponownie.

  • Limit pikseli jest ustawiony na 1000k

Po wyciszeniu dowolnego ustawienia głośności limit pikseli jest automatycznie ustawiany na 1000k. Twórcy gry załatają ten błąd w przyszłej aktualizacji gry.

  • Niektóre osiągnięcia nie zostaną uruchomione

Istnieją dwa znane osiągnięcia, które nie zostaną uruchomione: Porty zawinięcia i otwarte częstotliwości wywoływania. Ten błąd zostanie naprawiony w przyszłej aktualizacji.

Link do głównej publikacji