Strona delegatów jest niedostępna. Błąd pojawia się u niektórych użytkowników programu Outlook. Problem pojawia się, gdy użytkownicy próbują przypisać uprawnienia delegowania do swoich skrzynek pocztowych. Użytkownicy nie mogą wyświetlać uprawnień delegowania za pomocą aplikacji Outlook, gdy pojawia się komunikat o błędzie strony delegowania. Użytkownicy, którzy muszą naprawić ten błąd, mogą to zrobić za pomocą poniższych rozdzielczości.
Jak użytkownicy mogą naprawić błąd strony delegatów?
1. Udostępnij kalendarz delegatowi
- Oficjalna rezolucja firmy Microsoft dotycząca błędu strony delegatów polega na udostępnieniu kalendarza programu Outlook delegatowi, który utworzy nowego, tymczasowego delegata. Aby to zrobić, zaloguj się do aplikacji internetowej Outlook.
- Następnie kliknij Kalendarz przycisk, aby otworzyć Kalendarz.
- Kliknij Dzielić przycisk, aby otworzyć okno pokazane bezpośrednio poniżej.
- Wprowadź grupę użytkowników w polu tekstowym.
- Wybierz Delegat w menu rozwijanym.
- Następnie kliknij Dzielić i Gotowy.
2. Usuń reguły programu Outlook
- Niektórzy użytkownicy potwierdzili, że naprawili błąd strony delegatów, usuwając uszkodzone reguły Outlooka. Aby to zrobić, kliknij kartę Strona główna w programie Outlook.
- Następnie wybierz Zasady przycisk, aby rozwinąć menu.
- Wybierz Zarządzaj regułami Alerty aby otworzyć kartę Reguły e-mail.
- Wybierz reguły na tej karcie i kliknij Usunąć przycisk, aby je usunąć.
- Alternatywnie użytkownicy mogą uruchomić program Outlook z wyłączonymi regułami za pomocą przełącznika wiersza polecenia. Naciśnij klawisz Windows + skrót klawiaturowy R.
- Wpisz „Outlook / CleanRules” w Uruchomie i naciśnij dobrze przycisk.
3. Skonfiguruj nowy profil programu Outlook
- Konfigurowanie nowego profilu programu Outlook może również pomóc w rozwiązaniu błędu strony delegatów. Otwórz aplikację Outlook.
- Kliknij Plik patka.
- Wybierz Ustawienia konta i Zarządzaj profilami.
- wciśnij Pokaż profile przycisk.
- Następnie kliknij Dodaj przycisk.
- Wprowadź nowy tytuł profilu w otwartym polu tekstowym i naciśnij dobrze przycisk.
- Następnie przejdź do nowego profilu, klikając Plik, Ustawienia konta, i Zmień profil opcja.
- Wybierz nowy profil w oknie Wybierz profil i kliknij dobrze przycisk.
- Kliknij Opcje przycisk.
- Wybierz Ustaw jako profil domyślny opcja.
Są to trzy rozwiązania, które mogą naprawić błąd strony Outlooka niedostępnej dla delegatów. Oprócz tego użytkownicy mogą spróbować naprawić błąd za pomocą narzędzia Microsoft Support and Recovery Assistant for Office 365.