Windows Phone to szeroko stosowane smartfony na całym świecie. Telefony z systemem Windows dające sporą konkurencję dla telefonów z systemem iOS i Android. System operacyjny Windows zawsze pojawia się w określonej kolejności, jak Windows 7, następnie Windows 8 i więcej. Office 365 jest często używaną aplikacją przez większość użytkowników Windows Phone. Chcą, aby ta aplikacja była powiązana z ich adresem e-mail, aby umożliwić łatwe odbieranie, edytowanie i wysyłanie plików biurowych. Użytkownicy Office 365 ciągle mają problem z synchronizacją konta Outlook z tą aplikacją. Ten błąd zwykle występuje u użytkowników Windows Phone, którzy przełączyli się z innych urządzeń z tym samym systemem operacyjnym lub urządzeń z różnymi systemami operacyjnymi. Objawem tego błędu są:
- Nie można zsynchronizować konta Outlook z tą aplikacją.
Na ekranie pojawi się następujący kod błędu.
Kod błędu: 80072EFD Mamy problem z połączeniem się z outlook.office365.com
Jeśli szukasz tego samego problemu, to jesteś we właściwym miejscu. TechCrises.com udostępnia kilka metody, jak naprawić kod błędu 80072efd, ponieważ nie ma konkretnej poprawki ani rozwiązania. Postępuj zgodnie z poniższymi metodami, aż błąd zostanie rozwiązany.
Metody naprawy kodu błędu 80072efd w telefonach z systemem Windows
Oto trzy metody naprawy lub rozwiązania błędu. Wykonuj je jeden po drugim, aż problem zostanie rozwiązany.
Metoda 1:
Jednym z najprostszych sposobów rozwiązania / naprawienia tego błędu jest wyłączenie systemu Windows Phone, a następnie włączenie go ponownie. Większość osób, które mają ten problem, rozwiązały ten problem, ponownie uruchamiając urządzenie.
Ta metoda ma zastosowanie w przypadku korzystania z danych mobilnych podczas próby synchronizacji konta Outlook z Office 365.
- Wyłącz dane mobilne;
- Poczekaj co najmniej 30-50 sekund, a następnie uruchom ponownie telefon;
- Włącz komórkową transmisję danych.
To rozwiąże / naprawi ten problem.
Metoda 3:
Ta metoda jest bardzo skuteczna i na pewno ci pomoże, jeśli żadna z powyższych metod ci nie pomogła.
- Zaloguj się do aplikacji Outlook Web App (mail.office365.com);
- Iść do Opcje > Zobacz wszystkie opcje > Telefon > Telefony komórkowe;
- Sprawdź urządzenie mobilne i usuń je z listy;
- Usuń również konto Office 365 z telefonu;
- Po chwili ponownie dodaj konto Office365.
To z pewnością naprawi kod błędu.
Jak założyć konto:
- Przejdź do Start -> Lista aplikacji -> Ustawienia -> E-mail + konta.
- Stuknij w „Dodaj konto”, a następnie „Outlook”.
- Wpisz swój „e-mail” i „hasło” i zaloguj się.
Twoje konto e-mail powinno być teraz skonfigurowane. Jeśli Twoje konto e-mail nie może zostać skonfigurowane automatycznie, zobaczysz komunikat „Nie mogliśmy znaleźć Twoich ustawień”. W takim przypadku wykonaj następujące czynności:
- Iść do Postęp;
- Wypełnij pełny „Adres e-mail”, „Hasło” i „Nazwa użytkownika”;
- Aby wypełnić pole Domena, wprowadź nazwę domeny (hosta) adresu e-mail (np. Outlook.com/Hotmail.com);
- Aby wypełnić pole Serwer, przejdź do aplikacji Outlook Web, a następnie:
- Przejdź do Ustawienia -> Opcje -> Konto -> Moje konto -> Ustawienia dostępu POP i IMAP;
- Znajdź nazwę swojego serwera w „Ustawieniu POP”, sprawdź wartość dla „Nazwa serwera”. Umieść go w polu Serwer ustawień zaawansowanych;
- Teraz dotknij „Pokaż wszystkie ustawienia” i zaznacz pole obok Serwer wymaga połączenia szyfrowanego (SSL);
- Stuknij w „Zaloguj się”;
- Wybierz „OK”, jeśli zostaniesz poproszony o wymuszenie zasad lub ustawienie hasła.
Teraz, kod błędu 80072efd w telefonach z systemem Windows zostało rozwiązane. Teraz możesz łatwo synchronizować konto Outlook z Office 365 bez żadnych problemów.