Jak naprawić kod błędu 80072efd w telefonach z systemem Windows: Rozwiązany

Windows Phone to szeroko stosowane smartfony na całym świecie. Telefony z systemem Windows dające sporą konkurencję dla telefonów z systemem iOS i Android. System operacyjny Windows zawsze pojawia się w określonej kolejności, jak Windows 7, następnie Windows 8 i więcej. Office 365 jest często używaną aplikacją przez większość użytkowników Windows Phone. Chcą, aby ta aplikacja była powiązana z ich adresem e-mail, aby umożliwić łatwe odbieranie, edytowanie i wysyłanie plików biurowych. Użytkownicy Office 365 ciągle mają problem z synchronizacją konta Outlook z tą aplikacją. Ten błąd zwykle występuje u użytkowników Windows Phone, którzy przełączyli się z innych urządzeń z tym samym systemem operacyjnym lub urządzeń z różnymi systemami operacyjnymi. Objawem tego błędu są:

  • Nie można zsynchronizować konta Outlook z tą aplikacją.

Na ekranie pojawi się następujący kod błędu.

Kod błędu: 80072EFD Mamy problem z połączeniem się z outlook.office365.com

Jeśli szukasz tego samego problemu, to jesteś we właściwym miejscu. TechCrises.com udostępnia kilka metody, jak naprawić kod błędu 80072efd, ponieważ nie ma konkretnej poprawki ani rozwiązania. Postępuj zgodnie z poniższymi metodami, aż błąd zostanie rozwiązany.

kod błędu 80072efd w telefonach z systemem Windows

Metody naprawy kodu błędu 80072efd w telefonach z systemem Windows

Oto trzy metody naprawy lub rozwiązania błędu. Wykonuj je jeden po drugim, aż problem zostanie rozwiązany.

Metoda 1:

Jednym z najprostszych sposobów rozwiązania / naprawienia tego błędu jest wyłączenie systemu Windows Phone, a następnie włączenie go ponownie. Większość osób, które mają ten problem, rozwiązały ten problem, ponownie uruchamiając urządzenie.

Ta metoda ma zastosowanie w przypadku korzystania z danych mobilnych podczas próby synchronizacji konta Outlook z Office 365.

  1. Wyłącz dane mobilne;
  2. Poczekaj co najmniej 30-50 sekund, a następnie uruchom ponownie telefon;
  3. Włącz komórkową transmisję danych.

To rozwiąże / naprawi ten problem.

Metoda 3:

Ta metoda jest bardzo skuteczna i na pewno ci pomoże, jeśli żadna z powyższych metod ci nie pomogła.

  1. Zaloguj się do aplikacji Outlook Web App (mail.office365.com);
  2. Iść do Opcje > Zobacz wszystkie opcje > Telefon > Telefony komórkowe;
  3. Sprawdź urządzenie mobilne i usuń je z listy;
  4. Usuń również konto Office 365 z telefonu;
  5. Po chwili ponownie dodaj konto Office365.

To z pewnością naprawi kod błędu.

Jak założyć konto:

  1. Przejdź do Start -> Lista aplikacji -> Ustawienia -> E-mail + konta.
  2. Stuknij w „Dodaj konto”, a następnie „Outlook”.
  3. Wpisz swój „e-mail” i „hasło” i zaloguj się.

Twoje konto e-mail powinno być teraz skonfigurowane. Jeśli Twoje konto e-mail nie może zostać skonfigurowane automatycznie, zobaczysz komunikat „Nie mogliśmy znaleźć Twoich ustawień”. W takim przypadku wykonaj następujące czynności:

  1. Iść do Postęp;
  2. Wypełnij pełny „Adres e-mail”, „Hasło” i „Nazwa użytkownika”;
  3. Aby wypełnić pole Domena, wprowadź nazwę domeny (hosta) adresu e-mail (np. Outlook.com/Hotmail.com);
  4. Aby wypełnić pole Serwer, przejdź do aplikacji Outlook Web, a następnie:
    • Przejdź do Ustawienia -> Opcje -> Konto -> Moje konto -> Ustawienia dostępu POP i IMAP;
    • Znajdź nazwę swojego serwera w „Ustawieniu POP”, sprawdź wartość dla „Nazwa serwera”. Umieść go w polu Serwer ustawień zaawansowanych;
  5. Teraz dotknij „Pokaż wszystkie ustawienia” i zaznacz pole obok Serwer wymaga połączenia szyfrowanego (SSL);
  6. Stuknij w „Zaloguj się”;
  7. Wybierz „OK”, jeśli zostaniesz poproszony o wymuszenie zasad lub ustawienie hasła.

kod błędu 80072efd w telefonach z systemem Windows

Teraz, kod błędu 80072efd w telefonach z systemem Windows zostało rozwiązane. Teraz możesz łatwo synchronizować konto Outlook z Office 365 bez żadnych problemów.

Link do głównej publikacji