Trochę Windows 10 użytkownicy zgłaszają, że otrzymują Kod błędu 0x80040154 kiedy spróbują otworzyć, utwórz nowe konto lub zaloguj się do Aplikacja Poczta i Kalendarz. Jeśli masz do czynienia z tym problemem, być może te sugestie pomogą Ci rozwiązać problem.
Błąd aplikacji Windows 10 Mail 0x80040154
Dokładna wiadomość, którą zobaczysz, to:
Coś poszło nie tak. Przykro nam, ale nie byliśmy w stanie tego zrobić. Kod błędu 0x80040154.
Dlatego jeśli napotykasz problemy z aplikacją Poczta i kalendarz systemu Windows 10, utwórz punkt przywracania systemu, a następnie najpierw przejrzyj całą listę sugestii, zanim zdecydujesz, którą z propozycji chcesz wypróbować:
1] Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami Sklepu Windows
2] Zresetuj pocztę Aplikacja kalendarza
3] Uruchom Kontroler plików systemowych
4] Otwórz Eksploratora plików i przejdź do następującego folderu:
C: \ Users \\ AppData \ Local \
Tutaj zobaczysz folder Comms. Zmień nazwę na powiedzmy Comms-old i uruchom ponownie komputer.
5] Zainstaluj ponownie pocztę Aplikacja kalendarza jednym kliknięciem przy użyciu naszego bezpłatnego 10AppsManager.
6] Odinstaluj aplikację Mail and Calendar, a następnie pobierz ją i zainstaluj ponownie za pośrednictwem Sklepu Windows. Aby go odinstalować, możesz użyć naszego 10AppsManager.
Pamiętaj, że możesz stracić ustawienia, postępując zgodnie z niektórymi z tych sugestii.
Daj nam znać, jeśli coś z tego pomogło lub znalazłeś inny sposób rozwiązania tego problemu.