Błąd 0x80040154 w aplikacji Poczta i kalendarz w systemie Windows 10

Trochę Windows 10 użytkownicy zgłaszają, że otrzymują Kod błędu 0x80040154 kiedy spróbują otworzyć, utwórz nowe konto lub zaloguj się do Aplikacja Poczta i Kalendarz. Jeśli masz do czynienia z tym problemem, być może te sugestie pomogą Ci rozwiązać problem.

Błąd aplikacji Windows 10 Mail 0x80040154

Błąd aplikacji Windows 10 Mail 0x80040154

Dokładna wiadomość, którą zobaczysz, to:

Coś poszło nie tak. Przykro nam, ale nie byliśmy w stanie tego zrobić. Kod błędu 0x80040154.

Dlatego jeśli napotykasz problemy z aplikacją Poczta i kalendarz systemu Windows 10, utwórz punkt przywracania systemu, a następnie najpierw przejrzyj całą listę sugestii, zanim zdecydujesz, którą z propozycji chcesz wypróbować:

1] Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami Sklepu Windows

2] Zresetuj pocztę Aplikacja kalendarza

3] Uruchom Kontroler plików systemowych

4] Otwórz Eksploratora plików i przejdź do następującego folderu:

C: \ Users \\ AppData \ Local \

Tutaj zobaczysz folder Comms. Zmień nazwę na powiedzmy Comms-old i uruchom ponownie komputer.

5] Zainstaluj ponownie pocztę Aplikacja kalendarza jednym kliknięciem przy użyciu naszego bezpłatnego 10AppsManager.

6] Odinstaluj aplikację Mail and Calendar, a następnie pobierz ją i zainstaluj ponownie za pośrednictwem Sklepu Windows. Aby go odinstalować, możesz użyć naszego 10AppsManager.

Pamiętaj, że możesz stracić ustawienia, postępując zgodnie z niektórymi z tych sugestii.

Daj nam znać, jeśli coś z tego pomogło lub znalazłeś inny sposób rozwiązania tego problemu.

Link do głównej publikacji