Jak naprawić błąd? Błąd NordVPN [FIX]

Komunikat o błędzie Coś poszło nie tak podczas próby zakupu licencji w NordVPN ostatnio pojawiało się na wielu systemach. Ten problem może być bardzo irytujący, ponieważ oprócz tego, że nie możesz dokonać zakupu, Twoje konto również nie zostanie aktywowane.

Nie zapomnij dodać białej listy do naszej witryny. Powiadomienie nie zniknie, dopóki tego nie zrobisz.

Nienawidzisz reklam, my to rozumiemy. My także. Niestety, jest to jedyny sposób, abyśmy nadal dostarczali znakomitą zawartość i wskazówki, jak rozwiązać największe problemy techniczne. Możesz wesprzeć nasz zespół 30 członków w kontynuowaniu ich pracy, umieszczając naszą listę na białej liście. Wyświetlamy tylko kilka reklam na stronie, nie utrudniając dostępu do treści.

Dodam twoją stronę do białej listy, nie obchodzi mnie to

Jest to niezwykle ważne, zwłaszcza jeśli używasz NordVPN do ukrywania ważnych informacji o sobie przed podmiotami zewnętrznymi online lub omijasz niektóre ograniczenia lokalizacji serwerów.

Mimo że oficjalna wersja tego problemu nie została wydana przez deweloperów w NordVPN, znaleźliśmy kilka ważnych kroków, o których powinieneś wiedzieć. Te kroki nie są właściwie rozwiązaniem problemu, ale serią kontroli, które należy wykonać, aby upewnić się, że płatność zostanie zrealizowana.

Jak sobie poradzić? Coś poszło nie tak w NordVPN?

1. Upewnij się, że Twoja karta ma wystarczającą ilość dostępnych środków

portfel - Coś poszło nie tak NordVPN

Chociaż pomysł ten wydaje się oczywisty, niektórzy użytkownicy mieli ten problem, ponieważ nie mieli wystarczających środków na karcie, którą wybrali do dokonania płatności.

2. Sprawdź informacje wprowadzone podczas konfigurowania płatności

karta kredytowa - Coś poszło nie tak NordVPN

  1. Upewnij się, że dane znajdujące się na karcie są dokładnie wpisane do systemu płatności w NordVPN.
  2. Brak dokładnego dopasowania danych spowoduje, że płatność nie zostanie zrealizowana.

3. Sprawdź datę ważności karty

portfel z komputerem i użytkownikiem - Coś poszło nie tak NordVPN

  1. W przypadku wyświetlenia komunikatu o błędzie Coś poszło nie tak podczas próby opłacenia subskrypcji NordVPN, musisz upewnić się, że Twoja karta nie wygasła.
  2. Jeśli zauważysz, że data zapisana na karcie minęła, musisz skontaktować się z wystawcą karty (bankiem) i uzyskać zaktualizowaną kartę.

Chroń się przed hakerami online za pomocą jednego z tych wspaniałych narzędzi VPN!

4. Wykrywanie oszustw

pieniądze - Coś poszło nie tak NordVPN

  1. Innym powodem tego komunikatu o błędzie i niemożności opłacenia subskrypcji do NordVPN może być to, że próbujesz dokonać płatności przy aktywnej usłudze VPN lub podczas korzystania z serwera proxy.
  2. W przypadku, gdy twój adres IP nie należy do kraju, w którym twoja karta jest otwarta, spowoduje to, że oprogramowanie NordVPN odrzuci płatność ze względów bezpieczeństwa.
  3. Wyłącz VPN lub serwer proxy i spróbuj ponownie dokonać zakupu.

5. Transakcja mogła zostać odrzucona przez Twój bank

karta kredytowa w kieszeni - Coś poszło nie tak NordVPN

  1. Chociaż ten problem nie zdarza się bardzo często, były przypadki, w których bank odmówił zapłaty ze względów bezpieczeństwa.
  2. Aby to naprawić, musisz skontaktować się z bankiem i poprosić go o zezwolenie na przyszłe płatności na NordVPN.

W tym artykule zbadaliśmy najczęstsze przyczyny napotkania komunikatu o błędzie NordVPN.

Daj nam znać, jeśli ten przewodnik pomógł ci rozwiązać problem, korzystając z sekcji komentarzy poniżej.

Link do głównej publikacji