Po zaktualizowaniu komputera z systemem Windows nagle Dropbox może nie być widoczny na pasku zadań, nawet jeśli proces jest uruchomiony.
Nie zapomnij dodać białej listy do naszej witryny. Powiadomienie nie zniknie, dopóki tego nie zrobisz.
Nienawidzisz reklam, my to rozumiemy. My także. Niestety, jest to jedyny sposób, abyśmy nadal dostarczali znakomitą zawartość i wskazówki, jak rozwiązać największe problemy techniczne. Możesz wesprzeć nasz zespół 30 członków w kontynuowaniu ich pracy, umieszczając naszą listę na białej liście. Wyświetlamy tylko kilka reklam na stronie, nie utrudniając dostępu do treści.
Dodam twoją stronę do białej listy, nie obchodzi mnie to
Niezwykle frustrujące jest szybkie uzyskiwanie dostępu do ustawień lub plików Dropbox, aby przekonać się, że nie możesz tego zrobić.
Ten problem zmusił użytkowników do szukania pomocy na forach internetowych. Oto, co jeden z nich miał do powiedzenia na temat tego problemu na oficjalnych forach Dropbox:
Kilka dni temu odpaliłem laptopa i zauważyłem, że brakuje ikony dropbox na pasku zadań. Sprawdziłem menedżera zadań i działa Dropbox, po prostu nie ma ikony, a jeśli zabiję zadanie i kliknę dwukrotnie exe Dropbox, ładuje aplikację, ale nie wyświetla ikony, więc nie mogę sprawdzić moich ustawień ani nic innego. Czy ktoś może pomóc?
Oto jak rozwiązać ten problem i sprawić, by ikona Dropbox ponownie wyświetlała się na pasku zadań.
Czytaj dalej, aby poznać konkretne kroki.
Brak ikony Dropbox na pasku zadań? Zrób to, aby to naprawić
1. Sprawdź uprawnienia w oprogramowaniu antywirusowym
Mimo że zaleca się używanie oprogramowania antywirusowego na komputerze, czasami programy nie uzyskają wymaganego pozwolenia na uruchomienie z tego powodu.
W zależności od używanego oprogramowania antywirusowego kroki, które należy podjąć, będą się różnić.
Musisz upewnić się, że Dropbox jest na białej liście (może działać bez zakłóceń z programu antywirusowego).
Nie udało Ci się załadować ekranu udostępniania w Dropbox? Napraw to
2. Zmodyfikuj ustawienia paska zadań
- Kliknij prawym przyciskiem myszy Pasek zadań systemu Windows 10 -> wybierz Ustawienia paska zadań.
- Przewiń w dół do Obszar powiadomień sekcja -> wybierz opcję Wybierz ikony wyświetlane na pasku zadań.
- Wyszukaj Dropbox przycisk na liście i włącz go.
- To powinno rozwiązać Twój problem, ale jeśli nie, wypróbuj następną metodę.
Uwaga: Niektórzy użytkownicy zgłosili, że mimo że ustawienie było włączone, ikona nie pojawiła się.
Wyłączyli go iz nieznanego powodu ikona pojawiła się na pasku zadań. Spróbuj tego również.
3. Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację
Jeśli wszystkie powyższe metody nie rozwiązały problemu z ikoną Dropbox, możesz spróbować jeszcze jednej rzeczy.
Niektórzy użytkownicy z powodzeniem rozwiązali problem z ikoną Dropbox, która nie wyświetla się na pasku zadań, poprzez odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji na komputerze.
Aby to zrobić, musisz wykonać następujące kroki:
Aby odinstalować:
- naciśnij Win + X klawisze na klawiaturze -> wybierz Aplikacje i funkcje.
- Przewiń listę aplikacji i wybierz Dropbox.
- Kliknij na Odinstaluj i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby zakończyć proces.
Aby ponownie zainstalować Dropbox:
- Pobierz najnowszą wersję Dropbox (proces pobierania rozpocznie się automatycznie).
- Uruchom pakiet instalatora i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby zakończyć instalację.
- Sprawdź w zasobniku systemowym ikonę Dropbox.
Wniosek
Nasz zespół w WindowsReport opracował jedne z najlepszych metod rozwiązywania problemów, aby spróbować rozwiązać problem spowodowany brakiem ikony Dropbox na pasku zadań systemu Windows 10.
Daj nam znać, jeśli udało Ci się rozwiązać problem przy użyciu dowolnej z tych metod. Możesz to zrobić, korzystając z sekcji komentarzy poniżej.