Dość duża liczba użytkowników zgłosiła irytujący problem podczas próby użycia BBC iPlayer na swoim urządzeniu. Podczas próby odtwarzania zawartości w odtwarzaczu BBC iPlayer pojawia się komunikat o błędzie Coś poszło nie tak. Błąd 02001 wyskakuje na ekranie. Chociaż w większości przypadków przyczyną jest samo oprogramowanie, urządzenia mogą również powodować ten problem.
Aby rozwiązać problem, opracowaliśmy listę rozwiązań, z których możesz teraz skorzystać.
Dlaczego BBC iPlayer nie ładuje programów?
1. Zresetuj połączenie internetowe
- Po pierwsze, uruchom ponownie komputer. Jeśli to nie pomoże, odświeżenie połączenia internetowego może naprawić ten błąd iPlayera. Po prostu odłącz urządzenie od Internetu i podłącz je ponownie.
- Jeśli używasz połączenia przewodowego, możesz po prostu odłączyć kabel i podłączyć go ponownie. Połączenie bezprzewodowe wymagałoby wyłączenia i ponownego włączenia połączenia za pomocą ustawień urządzenia.
- Rozważ też wykonanie twardego resetu modemu / routera. Wyłącz modem / router i odczekaj 10 minut przed ponownym włączeniem.
Po wykonaniu tych zadań sprawdź, czy to rozwiązało problem.
2. Zaktualizuj oprogramowanie inteligentnego telewizora
Zaktualizuj oprogramowanie wewnętrzne automatycznie
- wciśnij Menu przycisk na pilocie zdalnego sterowania.
- Wybierz Wsparcie menu> wybierz Aktualizacja oprogramowania.
- Wybierać Aktualizuj teraz i wybierz tak jeśli zostaną znalezione aktualizacje.
Szukasz najlepszej przeglądarki do strumieniowego przesyłania filmów i programów telewizyjnych? Oto najlepsze opcje do wyboru.
Zaktualizuj oprogramowanie układowe za pomocą napędu flash USB
- Znajdź model urządzenia na naklejce z tyłu telewizora lub z menu urządzenia w Wsparcie Sekcja.
- Wejdź na oficjalną stronę Samsung, wprowadź model urządzenia i pobierz aktualizacje, a następnie skopiuj je do pamięci flash USB.
- Upewnij się, że skopiowałeś pliki aktualizacji po rozpakowaniu archiwum i upewnij się, że pamięć flash USB jest sformatowana jako FAT32 rodzaj.
- Podłącz pamięć flash USB do telewizora i uzyskaj dostęp do Wsparcie menu.
- Wybierz Aktualizacja oprogramowania i znajdź opcję aktualizacji oprogramowania za pomocą pamięci flash USB.
- Urządzenie automatycznie znajdzie zaktualizowane pliki.
- Potwierdź instalację aktualizacji i pozwól procesowi uruchomić się automatycznie.
3. Spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację
- wciśnij Dom przycisk na pilocie, a następnie wybierz APLIKACJE > Opcje
- Teraz możesz wybrać iPlayer i wybrać Usunąć.
- wciśnij Dom przycisk na pilocie zdalnego sterowania i przejdź do APLIKACJE menu.
- Wybierz ikonę aplikacji, aby uzyskać dostęp do Samsung Store.
- Tam możesz ręcznie wyszukać iPlayera i wybrać instalację.
- Po zainstalowaniu sprawdź, czy problem został rozwiązany.