Co zrobić, jeśli usługa raportowania błędów nadal się uruchamia ponownie

System Windows korzysta z wielu usług, aby działać poprawnie, ale niektórzy użytkownicy zgłosili, że usługa raportowania błędów ciągle uruchamia się ponownie na komputerze z systemem Windows 10. Może to być problem, a w dzisiejszym artykule pokażemy, jak rozwiązać ten problem na dobre.

Usługa raportowania błędów może powodować wiele problemów na komputerze, a mówiąc o tej usłudze i jej problemach, oto kilka typowych problemów zgłaszanych przez użytkowników:

  • Zgłaszanie problemów z systemem Windows Wysoki procesor Windows 10 — Czasami ta usługa może powodować problemy z dużym wykorzystaniem procesora, jednak możesz rozwiązać ten problem, po prostu wyłączając usługę.
  • System Windows Zgłaszanie problemów z wysokim dyskiem Windows 10 — Ten problem może wystąpić, jeśli instalacja systemu Windows jest uszkodzona. Aby rozwiązać problem, wykonaj skanowanie SFC i DISM i sprawdź, czy to rozwiąże problem.
  • Systematyczne zgłaszanie problemów w systemie Windows wyskakuje — Jeśli ten problem występuje na komputerze, możliwe, że wystąpił błąd w Eksploratorze Windows. Po prostu uruchom ponownie Eksploratora Windows i sprawdź, czy to rozwiąże problem.
  • W.indows migroza Rusługa e-portowa powodująca ekran błysnąć — Ten problem może wystąpić z powodu aplikacji innych firm, ale powinieneś być w stanie go naprawić, wykonując czysty rozruch.

Usługa raportowania błędów ciągle uruchamia się ponownie w systemie Windows 10, jak to naprawić?

  1. Wyłącz usługę raportowania błędów
  2. Zmodyfikuj rejestr
  3. Zmień ustawienia zasad grupy
  4. Wykonaj skanowanie SFC i DISM
  5. Uruchom ponownie Eksploratora Windows
  6. Uruchom system Windows w trybie awaryjnym
  7. Wykonaj czysty rozruch

Rozwiązanie 1 — Wyłącz usługę raportowania błędów

Jeśli usługa raportowania błędów nadal uruchamia się ponownie na komputerze, być może możesz rozwiązać problem, wyłączając samą usługę. Jest to stosunkowo proste i można to zrobić, wykonując następujące kroki:

  1. naciśnij Klawisz Windows + R. aby otworzyć okno dialogowe Uruchom. Teraz wejdź services.msc i naciśnij Wchodzić lub kliknij dobrze.
    usługa raportowania błędów services.msc uruchomi się ponownie
  2. Znajdź Usługa raportowania błędów systemu Windows na liście i kliknij go dwukrotnie, aby otworzyć jego właściwości.
    okno usług zostanie uruchomione ponownie
  3. Po otwarciu okna Właściwości ustaw Typ uruchomienia do Niepełnosprawny i kliknij Zastosować i dobrze. Jeśli usługa jest uruchomiona, musisz kliknąć Zatrzymać przycisk, aby go wyłączyć.
    usługa raportowania błędów właściwości nieruchomości

Po wykonaniu tej czynności usługa ta powinna zostać całkowicie wyłączona, a wszelkie problemy z nią związane powinny zostać rozwiązane. Pamiętaj, że wyłączenie niektórych usług może prowadzić do innych problemów, więc jeśli pojawią się nowe problemy, być może powinieneś włączyć tę usługę.

  • Rozwiązanie 2 — Zmodyfikuj rejestr

    Wielu użytkowników zgłosiło, że usługa raportowania błędów ciągle uruchamia się ponownie na komputerze. Aby rozwiązać ten problem, niektórzy użytkownicy zalecają całkowite wyłączenie Raportowania błędów. Możesz to zrobić w Edytorze rejestru, wykonując następujące kroki:

    1. naciśnij Klawisz Windows + R. i wejdź regedit. naciśnij Wchodzić lub kliknij dobrze.
      usługa raportowania błędów regedit uruchomi się ponownie
    2. W lewym okienku przejdź do Komputer \ HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ Windows Raportowanie błędów klawisz.
    3. Kliknij prawym przyciskiem myszy prawy panel i wybierz Nowy> Wartość DWORD (32-bit). Wchodzić ‘Niepełnosprawny’ jako nazwa nowego DWORD.
      nowa usługa raportowania błędów dword
    4. Kliknij dwukrotnie nowy Niepełnosprawny wartości i zmień jego Dane wartości z 0 na 1. Kliknij dobrze aby zapisać zmiany.

    Po wykonaniu tej czynności usługa powinna zostać całkowicie wyłączona i nie będziesz mieć z nią żadnych problemów.

    Rozwiązanie 3 — Zmień ustawienia zasad grupy

    Czasami w celu rozwiązania tego problemu wystarczy zmienić ustawienia zasad grupy. Jest to stosunkowo proste, a jeśli usługa raportowania błędów nadal uruchamia się ponownie, wystarczy wykonać następujące czynności, aby ją wyłączyć:

    1. naciśnij Klawisz Windows + R. i wejdź gpedit.msc. naciśnij Wchodzić lub kliknij dobrze.
      usługa raportowania błędów gpedit
    2. Po otwarciu Edytora zasad grupy, w lewym okienku przejdź do Konfiguracja komputera> Szablony administracyjne> Składniki systemu Windows> Raportowanie błędów systemu Windows. W prawym okienku kliknij dwukrotnie ikonę Wyłącz raportowanie błędów systemu Windows.
      usługa raportowania błędów zasad grupy
    3. Wybierz Włączone i kliknij Zastosować i dobrze.
      usługa raportowania błędów gpedit

    Po wykonaniu tej czynności usługa zostanie wyłączona dla wszystkich użytkowników komputera i problem powinien zostać rozwiązany.

    Rozwiązanie 4 — Wykonaj skanowanie SFC i DISM

    Jeśli usługa raportowania błędów nadal uruchamia się ponownie na komputerze, przyczyną problemu może być uszkodzenie pliku. Jeśli twój system jest uszkodzony, możesz napotkać ten i wiele innych problemów. Zwykle można jednak rozwiązać problemy z uszkodzeniem, wykonując skanowanie SFC. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

    1. otwarty Wiersz polecenia jako administrator. Aby to zrobić, użyj Klawisz Windows + X skrót i wybierz Wiersz polecenia (administrator) lub PowerShell (administrator).
      usługa raportowania błędów wiersza poleceń
    2. Po wyświetleniu wiersza polecenia wprowadź sfc / scannow i naciśnij Wchodzić uruchomić.
      usługa raportowania błędów sfc scannow
    3. Rozpocznie się skanowanie. Pamiętaj, że skanowanie zajmuje około 15 minut lub dłużej, więc nie przerywaj go.

    Po zakończeniu skanowania sprawdź, czy problem nadal występuje. Jeśli problem nadal występuje, musisz również użyć skanowania DISM. Możesz to zrobić, wykonując następujące kroki:

    1. Początek Wiersz polecenia jako administrator.
    2. Uruchom DISM / Online / Cleanup-Image / RestoreHealth Komenda.
      usługa raportowania błędów skanowania ze skasowaniem
    3. Rozpocznie się skanowanie DISM. Proces skanowania może potrwać około 20 minut lub dłużej, więc nie przerywaj go.

    Po zakończeniu skanowania DISM sprawdź, czy problem nadal występuje.

    • Rozwiązanie 5 — Uruchom ponownie Eksploratora Windows

      Według użytkowników czasami usługa raportowania błędów ciągle uruchamia się ponownie z powodu problemów z Eksploratorem Windows. Czasami mogą występować pewne usterki, ale użytkownicy zgłosili, że ponowne uruchomienie Eksploratora Windows tymczasowo rozwiązuje problem. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

      1. otwarty Menadżer zadań. Aby to zrobić, naciśnij Ctrl + Shift + Esc na twojej klawiaturze.
      2. Po otwarciu Menedżera zadań zlokalizuj Eksplorator Windows, kliknij go prawym przyciskiem myszy i wybierz Uruchom ponownie z menu.
        usługa raportowania błędów menedżera zadań ciągle się uruchamia

      Po ponownym uruchomieniu Eksploratora Windows sprawdź, czy problem nadal występuje. Pamiętaj, że jest to tylko obejście problemu, więc może być konieczne powtarzanie go za każdym razem, gdy pojawia się ten problem.

      Rozwiązanie 6 — Uruchom system Windows w trybie awaryjnym

      Jeśli masz problemy z usługą raportowania błędów, być może możesz rozwiązać problem, przechodząc do trybu awaryjnego. Jeśli nie jesteś zaznajomiony, Tryb awaryjny to specjalny segment systemu Windows, który działa z domyślnymi aplikacjami i sterownikami, więc idealnie nadaje się do rozwiązywania problemów. Aby przejść do trybu awaryjnego, wykonaj następujące czynności:

      1. Otworzyć Aplikacja ustawień. Aby to zrobić szybko, możesz użyć Klawisz Windows + I skrót.
      2. Po otwarciu aplikacji Ustawienia przejdź do Aktualizacja Bezpieczeństwo Sekcja.
      3. Wybierać Poprawa z lewego panelu. Kliknij Zrestartuj teraz przycisk w prawym okienku.
        Usługa raportowania błędów w trybie awaryjnym uruchomi się ponownie
      4. Wybierz Rozwiązywanie problemów> Opcje zaawansowane> Ustawienia uruchamiania. Kliknij Uruchom ponownie przycisk.
      5. Pojawi się teraz lista opcji. Teraz wystarczy nacisnąć odpowiedni klawisz klawiatury, aby wybrać żądaną wersję trybu awaryjnego. Zalecamy użycie Tryb bezpieczny w sieci, ale możesz użyć dowolnej innej wersji.

      Po uruchomieniu trybu awaryjnego sprawdź, czy problem nadal występuje. Jeśli problem nie pojawia się w trybie awaryjnym, oznacza to, że przyczyną problemu jest jedno z Twoich ustawień lub aplikacji, dlatego powinieneś zacząć rozwiązywać problemy z systemem.

      Rozwiązanie 7 — Wykonaj czysty rozruch

      Jeśli usługa raportowania błędów nadal uruchamia się ponownie na komputerze, być może problem dotyczy usług lub aplikacji. Aplikacje i usługi innych firm mogą powodować ten problem, a aby je naprawić, wystarczy je wyłączyć, wykonując czysty rozruch. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

      1. naciśnij Klawisz Windows + R. i wejdź msconfig. Teraz kliknij dobrze lub naciśnij Wchodzić.
        usługa raportowania błędów msconfig
      2. Okno konfiguracji systemu powinno się teraz otworzyć. Udaj się do Usługi tab i sprawdź Ukryj wszystkie usługi Microsoft pole wyboru. Kliknij Wyłącz wszystkie aby wyłączyć wybrane usługi.
        usługa raportowania błędów właściwości systemu
      3. Idź do Uruchomienie kartę i kliknij Otwórz Menedżera zadań.
      4. Po otwarciu Menedżera zadań powinna pojawić się lista aplikacji startowych. Kliknij prawym przyciskiem myszy pierwszą aplikację na liście i wybierz Wyłączyć z menu. Powtórz ten krok dla wszystkich wpisów na liście.
        restart usługi raportowania błędów menedżera zadań
      5. Po wyłączeniu wszystkich aplikacji startowych wróć do Konfiguracja systemu okno. Teraz kliknij Zastosować i dobrze i uruchom ponownie komputer.

      Po ponownym uruchomieniu komputera sprawdź, czy problem nadal występuje. Jeśli problem nie pojawia się, oznacza to, że przyczyną problemu była jedna z aplikacji lub usług.

      Aby znaleźć przyczynę, musisz włączyć usługi i aplikacje jeden po drugim, aż uda Ci się odtworzyć problem. Pamiętaj, że po włączeniu każdej aplikacji lub usługi musisz ponownie uruchomić komputer. Gdy znajdziesz problematyczną usługę lub aplikację, wyłącz ją lub usuń, a problem zostanie rozwiązany.

      Problemy z usługą raportowania błędów mogą być dość irytujące, a jeśli usługa raportowania błędów nadal uruchamia się ponownie na twoim komputerze, powinieneś być w stanie rozwiązać problem za pomocą jednego z naszych rozwiązań.

Link do głównej publikacji