Wielu użytkowników zapisuje pliki i foldery w chmurze zamiast na dyskach twardych. OneDrive, Google Drive i DropBox są trzema największymi dostawcami przestrzeni dyskowej w chmurze, która zapewnia użytkownikom gigabajty dodatkowej przestrzeni dyskowej. Użytkownicy przesyłają swoje pliki i foldery do miejsca do przechowywania za pomocą przeglądarek i aplikacji do przechowywania w chmurze.
Jednak nie wszystkie przeglądarki obsługują przesyłanie folderów. Google Chrome jako pierwszy obsługiwał przesyłanie folderów, a w 2014 roku pozostały jedynymi przeglądarkami, z których użytkownicy mogli przesyłać foldery.
Aktualizacja przeglądarki Firefox z obsługą przesyłania folderów zajęła nieco więcej czasu. Dlatego starsze wersje Firefoksa nie obsługują przesyłania folderów.
The Twoja przeglądarka nie obsługuje przesyłania folderów pojawia się komunikat o błędzie, gdy użytkownicy próbują przesyłać foldery na Dysk Google za pomocą niektórych przestarzałych wersji Firefox i przeglądarek, które nie obsługują przesyłania folderów, takich jak Internet Explorer 11.
Dlaczego nie mogę przeciągać folderów do przeglądarki, aby je przesłać?
1. Zaktualizuj przeglądarkę
- Użytkownicy przeglądarki Firefox (a nawet Chrome), którzy nadal widzą Przekazywanie folderów, nie są obsługiwane przez komunikaty o błędach przeglądarki, muszą zaktualizować przeglądarki do najnowszych wersji, które obsługują przesyłanie folderów. Użytkownicy przeglądarki Firefox mogą zaktualizować Fox, klikając tę przeglądarkę Otwórz menu przycisk.
- Kliknij Wsparcie i wybierz O przeglądarce Firefox opcja.
- Firefox automatycznie pobierze najnowszą aktualizację.
- Naciśnij przycisk Uruchom ponownie, aby zaktualizować Firefox.
- Alternatywnie użytkownicy mogą zaktualizować dowolną przeglądarkę, odinstalowując ją, a następnie instalując najnowszą wersję. Aby to zrobić, otwórz Uruchom, naciskając klawisz Windows + klawisz skrótu R.
- Wpisz „appwiz.cpl” w polu tekstowym Run i kliknij dobrze aby otworzyć program do odinstalowywania programów i funkcji.
- Wybierz przeglądarkę do usunięcia i kliknij Odinstaluj opcja.
- Kliknij tak w wyskakujących oknach dialogowych z potwierdzeniami.
- Uruchom ponownie system Windows po usunięciu przeglądarki.
- Następnie pobierz najnowszą wersję przeglądarki ze swojej strony internetowej.
- Zainstaluj ponownie przeglądarkę za pomocą kreatora instalacji.
2. Przejdź do Google Chrome
Użytkownicy przeglądający Internet Explorer lub inną przeglądarkę, która nie obsługuje przesyłania folderów, będą musieli przełączyć się na przeglądarkę obsługującą przesyłanie folderów.
Google Chrome jest prawdopodobnie najlepszą przeglądarką do przesyłania folderów do pamięci w chmurze. Dotyczy to zwłaszcza użytkowników Dysku Google, ponieważ Chrome jest bardziej zintegrowany z tą usługą przechowywania w chmurze. Użytkownicy mogą pobrać najnowszą wersję Chrome z witryny tego oprogramowania.
Chrome nie jest najlepszą przeglądarką opartą na platformie Chromium. To miejsce jest zarezerwowane dla tej zorientowanej na prywatność przeglądarki…
3. Prześlij foldery za pomocą aplikacji do przechowywania w chmurze
Alternatywnie użytkownicy mogą przesyłać foldery z aplikacjami do przechowywania w chmurze zamiast przeglądarek. Dysk Google, DropBox i OneDrive mają aplikacje, które synchronizują miejsce na dysku twardym użytkownika z miejscem w chmurze.
Te aplikacje zwykle konfigurują folder przechowywania w chmurze, który użytkownicy mogą przeciągać pliki i foldery w Eksploratorze plików, aby je przesłać. Użytkownicy mogą pobierać aplikacje synchronizujące ze swoich witryn do przechowywania danych w chmurze.
Użytkownicy, którzy muszą przesyłać foldery do pamięci w chmurze, mogą to zrobić dzięki aktualizacji przeglądarek Chrome i Firefox. Użytkownicy mogą jednak potrzebować zaktualizować te przeglądarki, jeśli wystąpi błąd przesyłania folderu.
Użytkownicy korzystający z przeglądarki Internet Explorer i być może niektórych innych przeglądarek powinni przełączyć się na Chrome, Firefox lub Edge, aby przesłać swoje foldery do magazynu w chmurze.